Gå til innhold

Knøttet er ventet i september :)

Pepita

Anbefalte innlegg

Heihei du!

Så koselig dere har det om dagen!Litt småknirking og ustabile soveperioder hører med ser jeg.Er bra det er gjengs for de flesteda vet man man ikke er alene!

De er jo så uimotståelig søte og gode så man må virkelig ta seg i nakken og legge dem fra seg ja! Men de får fort vaner og uvaner...! Vi bar en del på Sondre men skal si deg det har vi sluttet med nå ja.Han er jo sikkert 7kg allerede så det ble megatungt!

Åh,nå venter jeg spent på fødselsrapporten din!!!

Det er like koselig å lese om fødsler uansett hvor mange ganger jeg gjør det!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg oppdatert meg her inne hos deg. :) Kjempekos å lese om hverdagen med lille gullet ditt!! :hjerter: Gleder meg sånn til jeg får mitt gull! Kan enda ikke helt skjønne at h*n snart skal komme ut.. Men det blir vel veldig virkelig en dag!

Julebrus ja.. Har fått det i butikkene her også, og julesnop også enkelte steder.. Får jo sååååå lyst på det.. Men skal (prøve) å vente litt til... :sjenert:

Ha en kjempefin onsdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Kjempefint navn dere har bestemt dere for ja! :Nikke:

Så spennende hvis de har begynt på huset da. Før dere aner det så har dere flyttet inn i splitter nytt,lekkert hus.

Når regner de med å være ferdige?

Gleder meg til å lese fødselsrapporten jeg også.

Ha en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner alle sammen! :)

Ikke mye tid til å skrive her om dagen, bare innom å leser litt mens jeg ammer.

Vanskelig å skrive og amme amma.

Vi koser oss fortsatt.

Lille A er snill som bare det og verdens nydeligste...

Er veldig forelska! :hjerte:

Forholdet mellom meg og sambo er om mulig blitt enda bedre etter lille A kom til verden, herlig!

I dag har jeg og A vært på shopping med tanten hans og søskenbarnet. P er nemlig bare 5 mnd eldre, så vil tro de får mye glede av hverandre etterhvert.

Måtte inn på bakrommet på jobben for å amme, mens resten av turen koste A seg i vogna.

Sov litt og kikket litt...

Fikk kjøpt ytterjakke til han, ei strikkejakke, byttet noe klær, votter og lammeskinn. Og en Mikke Mus joggedress. Skikkelig tøff!

Også prøvde vi flaske her om dagen, og det gikk flotters! :danse:

Fikk pumpa ut ca 110 ml fra en pupp, og 40-50 fra den andre.

Men tar bare en av gangen heretter tror jeg.

Greit å "spare" en... :ler:

Nå tenkte jeg å pumpe meg, bade A og så får han flaske etterpå!

Så kanskje vi drar til broren til sambo på kake!

Også skal vi utom å hente bilen til mor.

Hun er borte i helga, så da låner vi den siden sambo sin bil har streika...

God helg til alle som er innom!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede søndag! :overrasket:

Utrolig hvor fort tida går.

Snart er lillegullet mitt 1 mnd og jeg har vært mamma en mnd... :hjerte:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg stortrives! :danse:

Forholdet mellom meg og sambo er toppers og livet er slettes ikke værst!

På fredag spiste vi kinamat, deilig, og så kom et vennepar på besøk og så dro vi alle å besøkte et felles vennepar.

Lillegutt sov fra halv 11 til 4, så fra 4 til 8!!! :sjarmor:

I går var jeg først i sentrum før A og sambo sto opp. Måtte ordne noe ulltøy til A, begynner jo snart å bli vinter`n. Fikk tak i lue, votter, sokker, strømpebukse og en pologenser(bomull). Var også innom apoteket og kjøpte Aventbokser som jeg kan fryse ned melka i og innom lekebutikken for å kjøpe halvtårsgave til A`s søskenbarn. Resten av dagen slappet jeg og A hjemme, mens sambo hadde noen ærender. Så badet vi A, spiste wok til middag og dro på besøk til sambos bror m familie og så videre til et vennepar på pizza.

Men jeg var sliten og lei, A vil ha mat hver time så og si på kvelden, så vi dro hjem kl. 10.

Ammet enda en gang og prøvde å legge meg, men hørte skriking, så gikk ned igjen til sambo og A.

Hadde nok litt feber i går lille A, men ammet enda en gang og bysset han i søvn, så halv 12 sovnet han og sov til 4 i natt, ny ammerunde og så sov han til 8! Herlig!

Vi lå i senga til 10 alle mann, men da var A lei, ville ha ny bleie og litt action! ;)

Sambo driver på tomta, jeg sitter her og A ligger ved siden av meg og slapper av... litt våken og sover litt...

Planene i dag er ikke så store.

Slappe av og kanskje gå en tur hvis været holder seg.

Og finne middag et sted...

Glemmer alltid å handle inn til søndagsmiddagen vi gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, han er jo bare sååå skjønn!!! :hjerter: Tenk at han allerede er en måned gammel. Synes nettopp du fødte jeg. :ler:

Jeg har også gått til innkjøp av de AVENT Via boksene. (Samt brystpumpe) Det virker veldig greit å ha noe å fryse melk ned i. (Så får jeg bare håpe at jeg har mer enn nok melk da....)

Også ble jeg så nyskjerrig på navnevalget til gutten deres.... PM? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: PM er sendt! Ja, tenk, snart har det gått en mnd allerede siden jeg fødte!

Tida går jo altfor fort...

Synes de aventboksene var veldig fine.

Veldig enkelt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Næmmen hælledussan da! :legrine:

For en skjønn,liten prins!

Så bra at du og sambo har det så fint sammen.

Utrolig koselig å lese her nå!

Ha en fin søndag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...