Pepita Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 14. oktober 2006 Snart på tide med en ny, generell dagbok! Min tid som gravid er jo over... og jeg har fått verdens herligste gutt! Men før jeg avslutter denne, må jeg få skrevet min fødselshistorie. Må bare få tid og ork... Burde vel egentlig ha gjort det mens den enda var frisk i minne, men rekker ikke med alt nei. I natt sov ikke lillgutt så godt. Var plaget av vondt i magen, trykte og trykte og vrei seg og skrek. Så i dag har han fått minifom, så håper jeg det hjelper på. Lå i senga helt til 11 i dag, for lillegutt og mammaen var nemlig våkne fra 6 til 9, så da trengte mammaen en dupp til... Så hadde han en laaaang dupp etterpå faktisk; fra ca 12 til 4. Sov ute i vogna si. Men disse lange øktene skal han jo ha på natten egentlig! Fikk mat og sloknet igjen. Hatt besøk av min bestevenninne et par timer. Koselig å skravle. Ingen konkrete planer for kvelden, blir vel ganske rolig. Pitabrød til middag og kanskje en film til i kveld?!?! I morgen er vi bedt på middag hos min mormor og bestefar. Blir koselig! Bor ikke så langt unna, så hvis været tillater det regner jeg med at jeg rusler bortover med vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. oktober 2006 #542 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kjenner til det med at babyen sover laaange økter på dagen, og ikke på natta. Hadde det slik vi også i starten. Skal si det var ei som var irritert natt etter natt Men tro meg, det snur! Ble også litt nysgjerrig på navn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 15. oktober 2006 #543 Del Skrevet 15. oktober 2006 Litt sent ute... Men gratulerer så mye med lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #544 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kjenner til det med at babyen sover laaange økter på dagen, og ikke på natta. Hadde det slik vi også i starten. Skal si det var ei som var irritert natt etter natt Men tro meg, det snur! Ble også litt nysgjerrig på navn.... ← Hatt ei bra natt igjen nå, så får tro det bare var et engangstilfelle! PM med navn kommer! Litt sent ute... Men gratulerer så mye med lille gutten! ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 15. oktober 2006 Endte opp i går med å besøke et vennepar på kvelden. Koselig å komme seg ut litt, hvertfall for sambo som bare driver på tomta hele dagen! Hjemme ved 11 tida, så da var det mat til A, før jeg stupte i seng og sambo på sofaen og lillegutt ved siden av han i vugga. Sov helt til kl 3! Også var vi oppe igjen halv 7 eller noe også sto vi opp halv 10. Ei god natt! Spent på hvordan vi skal gjøre det nå som sambo begynner å jobbe fullt igjen. Om han da orker å ta første soveøkt på sofaen... Hjelper jo meg masse at jeg får sovet ordentlig et par timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. oktober 2006 #546 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei MissS! Er endelig innom for å få gratulert deg med gutten din! Har vært innom for å oppdatere meg, men tiden strekker rett og slett ikke til for tiden, og kg blir nedprioritert. Håper dere finner ut av soverutinene nå som mannen skal begynne å jobbe igjen. Mannen min er så heldig at han slipper å stå opp om natta, syns synd på ham som skal på jobb så jeg er nattevakt Men slitsomt er det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så koselig at du er innom, IdaC! Skjønner godt at KG blir nedprioritert. Mannen slipper nok unna nattevåken her også, håper bare han får sove selv om vi er oppe igjen sånn at vi kan dele seng fortsatt. Synes det er trist hvis vi må ha separate soverom en periode, selv om det er for alles beste...... Gullet sover fortsatt. Jeg har fått ryddet opp litt på kjøkkenet; deilig! Men er så forelska i den lille gutten at jeg helst bare vil sitte å se på han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. oktober 2006 #548 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men er så forelska i den lille gutten at jeg helst bare vil sitte å se på han... ← Forstår den, om han sovner på brystet eller i armene mine så har jeg ikke lyst til å legge han fra meg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. oktober 2006 #549 Del Skrevet 15. oktober 2006 Men er så forelska i den lille gutten at jeg helst bare vil sitte å se på han... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 16. oktober 2006 Forstår den, om han sovner på brystet eller i armene mine så har jeg ikke lyst til å legge han fra meg en gang ← Kunne godt bare sittet med dem på fanget hele dagen... Men greit å gjøre litt annet også! ← Gled deg, MrsP, snart er det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 16. oktober 2006 A hadde sin første urolige kveld i går... Skrek og skrek... Begynte da vi var hos mormor, og fortsatt da vi kom hjem. Men fikk tilslutt bysset han i søvn ved halv 9 tida og da sov han til 12. Fikk mat og sovnet igjen, oppe halv 4 for mer mat, da lå han og så seg rundt og kavet litt til minst halv 5, og sov urolig til halv 8 for mer mat og så halv sto jeg opp halv 10. Men sovet dårlig egentlig fra halv 4.... Jeg altså! Heldigvis sovnet jeg halv 10 i går, så fikk litt søvn! I dag har vi vært på besøk på jobben. Tante var jo helt rørt stakkars, synes det er så stas. Hun kommer på visitt hit på onsdag også! Blir koselig. Alle kom og hilste på og synes han var så søt og rolig. Og det er han jo. Litt urolig, men fikk litt mat så ble han roligheten selv igjen! Lå bare å så på alle, var vel våken i 1,5 time. Følger skikkelig med og er bare nydelig! Han sovna da vi dro, vært innom posten og hentet h&m pakke og bæresele jeg hadde bestilt og innom butikken. Da kom heldigvis sambo og ble med oss. Greiest å ha hjelp på butikken synes jeg så lenge jeg har med A! De hadde fått inn julebrus Så nå blir det julebrus i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. oktober 2006 #552 Del Skrevet 16. oktober 2006 Julebrus... Jeg ELSKER julebrus, men det er jo alt for tidlig. Så jeg kan IKKE kjøpe det foreløpig, for da klarer jeg ikke å la være å drikke det. Og jeg skal IKKE drikke det før adventstida. Så du får kose deg litt ekstra på mine vegne i kveld! Koselig å lese i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. oktober 2006 #553 Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for pm Får håpe det bare var et engangstilfelle den natta Skjønner godt den følelsen av å ville ha de i armene hele dagen... Men hvor artig blir det da de er 9 mnd?? Merker at snuppa mi har blitt litt bortskjemt på det... men jeg har jo ikke hjerte til å la henne ligge alene JULEBRUS! Tror jeg må innom butikken i dag for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. oktober 2006 #554 Del Skrevet 16. oktober 2006 Gled deg, MrsP, snart er det din tur! ← Håper det! Har dere bestemt dere for A-navnet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. oktober 2006 #555 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Julebrus ja, vi (mest jeg) er på den tredje 6pakningen fra grans siden fredag Nammmmm. Men hva smaker egentlig julebrus? Står aroma på flaska men ikke hvilken aroma... Endret 16. oktober 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2006 #556 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #557 Del Skrevet 17. oktober 2006 Julebrus... Jeg ELSKER julebrus, men det er jo alt for tidlig. Så jeg kan IKKE kjøpe det foreløpig, for da klarer jeg ikke å la være å drikke det. Og jeg skal IKKE drikke det før adventstida. Så du får kose deg litt ekstra på mine vegne i kveld! Koselig å lese i dagboka di! ← Gled deg til adventstida, Kverula, julebrusen var kjempegooood! (drikker en til nå faktisk... ) Takk for pm Får håpe det bare var et engangstilfelle den natta Skjønner godt den følelsen av å ville ha de i armene hele dagen... Men hvor artig blir det da de er 9 mnd?? Merker at snuppa mi har blitt litt bortskjemt på det... men jeg har jo ikke hjerte til å la henne ligge alene JULEBRUS! Tror jeg må innom butikken i dag for å sjekke ← Rema har hvertfall fått inn Julebrus! Har faktisk ikke trengt å bære noe rundt på A, bortsett fra en kveld. Men i går da jeg og sambo satt og så på 71 grader Nord MÅTTE jeg bare ta han opp fra vugga og koooose med han... Han er jo så nydelig! Men enig i at det kan bli tungt og slitsomt om 9 mnd.... Håper det! Har dere bestemt dere for A-navnet nå? ← Hei vennen! Vi har bestemt oss for A-navnet ja. Sambo har ment det lenge, men jeg var litt usikker. Men passer veldig bra til den lille gutten! Julebrus ja, vi (mest jeg) er på den tredje 6pakningen fra grans siden fredag Nammmmm. Men hva smaker egentlig julebrus? Står aroma på flaska men ikke hvilken aroma... ← Hmm... hva det smaker ja, det kan jeg ikke svare deg på... Smaker jo noe likt champagnebrus, bare MYE bedre! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje jeg bare skal starte med fødselsrapporten.... Tror jeg lager den i word jeg og så klipper over! Ikke for det, jeg tror ikke den blir sååå lang akkurat. I dag kommer svigerinne og lille P på lunsj. Blir koselig. A sover enda, var oppe igjen halv 2(tror jeg det var, da kom sambo opp med han), 5 og 8. Kl 8 skiftet jeg ikke på han, bare slang ut puppen og så sovnet han litt igjen. Han sover fortsatt oppe i senga vår, mens jeg har spist litt. Tror kanskje de har begynt på huset i dag, kom to biler kjørende isted i retning tomta! Får gå en tur etterpå å sjekke. Lillegutt var bare snill og god i går også. Vekte han da vi så på 71 grader Nord, ville så kose med han... Nå våkna han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 17. oktober 2006 #559 Del Skrevet 17. oktober 2006 Julebrus ja, vi (mest jeg) er på den tredje 6pakningen fra grans siden fredag Nammmmm. Men hva smaker egentlig julebrus? Står aroma på flaska men ikke hvilken aroma... ← Trodde den røde brusen alltid var bringebærbrus jeg? (Som regel hvertfall.) Ikke-rød julebrus har jeg lært at var en blanding av champagnebrus og sitronbrus... (I følge en som solgte Fontana-brus da jeg var liten. Og det var akkurat det samme som de kalte spesialbrus resten av året.) Husker ikke fargen på grans, men mener den er rød, ettersom jeg måtte på Rimi og kjøpe julebrus i hele fjor. *MissS*: Jeg gleder meg bare mer og mer til lille mageboeren min kommer ut når jeg leser hvor harlig du har det med din lille A! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. oktober 2006 #560 Del Skrevet 17. oktober 2006 grans er rød ja. Det finnes rød julebrus hele året og, eventyrbrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå