Gjest joje Skrevet 28. september 2006 #461 Del Skrevet 28. september 2006 Gratulerer så mye med den lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 29. september 2006 #462 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. september 2006 #463 Del Skrevet 29. september 2006 Har det skjedd allerede?! Gratulerer!! :hoppe: Saa fantastisk herlig at du er blitt mor! Nyt lillegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. september 2006 #464 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg er bare innom for å litt og gleder meg til å høre fra deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. september 2006 #465 Del Skrevet 30. september 2006 GRATULERER så mye MissS!!!!! Velkommen til verden, lille prins!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. september 2006 #466 Del Skrevet 30. september 2006 Det var raskt!! GRATULERER SÅ MYE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. september 2006 #467 Del Skrevet 30. september 2006 Snakk om å komme som bestilt på termin! Gratulerer så mye med gutten !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. oktober 2006 #468 Del Skrevet 1. oktober 2006 GRATULERER SÅ MYE MED GULLGUTTEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. oktober 2006 #469 Del Skrevet 1. oktober 2006 !!! Gratulerer så mye med gutten !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 1. oktober 2006 #470 Del Skrevet 1. oktober 2006 Gratulerer så masse med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. oktober 2006 #471 Del Skrevet 1. oktober 2006 Håper du koser deg med den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #472 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tusen takk for alle gratulasjonene! Vi er endelig hjemme igjen, og det er deilig. 5 dager på sykehuset holder lenge for min del; men pga problemer med amming og lav blodprosent måtte vi være litt lenger... Fødselen gikk egentlig veldig fort; ringte på føden kl 1 og fikk beskjed om å komme bortover på sjekk. Registrert på sykehuset kl 2; og halv 7 var gutten ute! Så gikk fort ja. Litt komplikasjoner og greier etterpå, men det er vel slikt som av og til skjer. Den nydelige lille prinsen vår er hvertfall ute; og sover nå søtt i vugga si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. oktober 2006 #473 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei vennen! Så koselig å høre fra deg! Sikkert godt å komme hjem ja kan jeg tenke meg. Høres ut som om du hadde en grei fødsel,og det er bra. Gleder meg til å følge med på hverdagen deres. Og så har jeg veldig lyst til å se prinsen da... Går det bedre med ammingen nå? Masse fra MrsP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #474 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så godt at dere endelig er hjemme. Fødselsforløpet ditt høres såååå likt ut til mitt, da jeg skulle føde jenta mi. Men komplikasjoner etterpå hadde ikke jeg, det høres ikke noe greit ut. Kan jeg spørre hva komplikasjonene besto i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 3. oktober 2006 #475 Del Skrevet 3. oktober 2006 Så koselig å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #476 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei vennen! Så koselig å høre fra deg! Sikkert godt å komme hjem ja kan jeg tenke meg. Høres ut som om du hadde en grei fødsel,og det er bra. Gleder meg til å følge med på hverdagen deres. Og så har jeg veldig lyst til å se prinsen da... Går det bedre med ammingen nå? Masse fra MrsP! ← Sender deg en pm med bilde! Slet en halvtime i sted for å få han til å amme, så ikke heeelt greit enda, men håper at det bedrer seg i løpet av et par dager... Så godt at dere endelig er hjemme. Fødselsforløpet ditt høres såååå likt ut til mitt, da jeg skulle føde jenta mi. Men komplikasjoner etterpå hadde ikke jeg, det høres ikke noe greit ut. Kan jeg spørre hva komplikasjonene besto i? ← Jeg mistet veldig mye blod, de drev vel å fiklet nedi der i 1,5 time etterpå, med sying og fundering... Ikke noe særlig! Så koselig å høre fra deg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. oktober 2006 #477 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åååå,så nydelig han er! Tårer i øynene her nå Har dere bestemt dere for navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #478 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer såmye med prinsen!! Dette hadde jeg ikke fått med meg! Så deilig at han endelig er her & du er blitt MAMMA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åååå,så nydelig han er! Tårer i øynene her nå Har dere bestemt dere for navn? ← Synes han er veldig nydelig jeg også! Har ikke blitt enige om navn nei, har egentlig ingen klare alternativer engang! Gratulerer såmye med prinsen!! Dette hadde jeg ikke fått med meg! Så deilig at han endelig er her & du er blitt MAMMA!! ← Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 3. oktober 2006 #480 Del Skrevet 3. oktober 2006 Gratulerer med lille gutten! Håper amming og barsel blir en fin tid! Kos deg med den lille gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå