Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #421 Del Skrevet 26. september 2006 HURRA FOR TERMINEN!!! Det er så spennende - ønsker deg masse lykke til!!! Og du - ikke grue deg for fødselen. Det går ikke an å forestille seg hvordan det blir, så ikke bruk tid og krefter på det. Når du er oppi det så takler du det! Det er både spesielt og absolutt verdt det, til tross for smertene. Det kommer til å gå så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. september 2006 Forfatter #422 Del Skrevet 26. september 2006 for menstermin! Uansett om det skjer de nærmeste dagene eller ikke, nå er det ikke lenge igjen! ← Helt sant at det ikke er lenge igjen, men litt symnbolsk med termin! Selv om ul-termin er på torsdag... ← Tenk at terminen er i dag! Oensker deg en fin og lett foedsel, og haaper du slipper aa gaa lenge over tiden! ← Takk for det! for menstermin!! ← HURRA FOR TERMINEN!!! Det er så spennende - ønsker deg masse lykke til!!! Og du - ikke grue deg for fødselen. Det går ikke an å forestille seg hvordan det blir, så ikke bruk tid og krefter på det. Når du er oppi det så takler du det! Det er både spesielt og absolutt verdt det, til tross for smertene. Det kommer til å gå så bra!!! ← Takk, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #423 Del Skrevet 26. september 2006 Tenk at du er "der". Så spennende! Jeg gleder meg så til det er min tur til å komme så langt som det du er. Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. september 2006 Forfatter #424 Del Skrevet 26. september 2006 I dag har jeg egentlig ikke gjort noe. Satt på oppvaskmaskinen, en vaskemaskin, flyttet det til tørketrommel og satt påden og laget middag. Også satt inn bilder fra jul og nyttår... Kanskje på tide siden det snart er oktober Har fremkalt bilder frem til nå, så må få satt inn dem etterhvert også vel. Dvs at jeg har igjen 130 bilder å sette inn. På ca en halvtime satte jeg inn 30... Uten å skrive tekst til! Ting tar tid ja, men blir jo bra etterpå! Reiser opp til svigerinne etterpå for å se Bonderomantikk. Hu hadde laget sjokoladekake også, så da er jeg jo nødt til å orke!!!! Drømmer om reising, ferie, avslapping, opplevelser og kos! Fant flyreiser til Alicante i juni for meg, sambo og knøttet; tilsammen 5000 kroner! Bor gratis i leiligheten til tanta mi, stor og romslig, like ved stranden. Sambo sine foreldre har kjøpt seg leilighet på fjellet, 1 time herfra. Ligger rett ved der de har hatt hytte (skal selges), så regner med det kanskje blir tur dit i løpet av høsten/vinter`n og helt klar en tur på hytta vår eller fler i løpet av vinter`n. 2 timer kjøretur, men det går greit. Til sommer`n: Stavanger, bryllup i Østfold og Alicante? Eller Danmark? Og ikke minst; NYTT HUS! Masse å se frem til og glede meg til, i tillegg til at vi får en helt ny tilværesle med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. september 2006 Forfatter #425 Del Skrevet 26. september 2006 Tenk at du er "der". Så spennende! Jeg gleder meg så til det er min tur til å komme så langt som det du er. Hvordan er formen? ← Ja, tenk, endelig er jeg her, ved målets ende... Og du kommer raskt etter! Formen er ikke helt på topp, men kan ikke klage heller. Må regne med litt. Kroppen verker og hodet banker, men snart er kroppen tilbake og knøttet i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 26. september 2006 Forfatter #426 Del Skrevet 26. september 2006 Inspirert av Xavia måtte jeg ta nye magebilder: Inspirert av Xavia måtte jeg ta nye magebilder: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 #427 Del Skrevet 26. september 2006 Ååååh jeg vil også ha tante med hus i syden... Og hytte og danmark og og og... jeg elsker å reise... også måtte jeg jo innom å se om du fortsatt var her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #428 Del Skrevet 26. september 2006 Flott og skikkelig "ferdig" mage! Snart har du babyen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 #429 Del Skrevet 26. september 2006 For en søt liten mage... Veldig flott altså, bare så rart å se en "normal" mage nå. Håper du slipper å gå lenge enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. september 2006 #430 Del Skrevet 26. september 2006 Du har mye å glede deg til framover ser jeg Så fiiin mage Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke savner en slik mage enda Da jeg ser høygravide, tenker jeg: "haha, jeg er ferdig! " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 26. september 2006 #431 Del Skrevet 26. september 2006 Da jeg ser høygravide, tenker jeg: "haha, jeg er ferdig! " ← Jeg gleder meg til å tenke det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. september 2006 #432 Del Skrevet 26. september 2006 Du har mye å glede deg til fremover ja! Baby,hus,ferie... Skal dere selge hytta altså? Kjekt at sambo sine foreldre har kjøpt leilighet i nærheten da. Jeg tror jeg vet hvor det er,og det er jo så fint der. Har vært der bare om sommeren jeg da,men det er sikkert enda bedre om vinteren :-D Kjempefin mage! Og hurra for menstermin! Er så rart å tenke på at du snart er mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. september 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 27. september 2006 Ååååh jeg vil også ha tante med hus i syden... Og hytte og danmark og og og... jeg elsker å reise... også måtte jeg jo innom å se om du fortsatt var her... ← Jeg her her veit du! Flott og skikkelig "ferdig" mage! Snart har du babyen din... ← Takk takk! For en søt liten mage... Veldig flott altså, bare så rart å se en "normal" mage nå. Håper du slipper å gå lenge enda... ← Skjønner min blir liten ja i forhold til din; det er jo to i din!!! Skal vi bestemme oss for en dato de kan komme alle 3?? Ganske snart helst... Du har mye å glede deg til framover ser jeg Så fiiin mage Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke savner en slik mage enda Da jeg ser høygravide, tenker jeg: "haha, jeg er ferdig! " ← Gleder meg til den tanken jeg også, selv om jeg sikkert etterhvert vil savne det å være gravid også... Jeg gleder meg til å tenke det samme... ← Du har mye å glede deg til fremover ja! Baby,hus,ferie... Skal dere selge hytta altså? Kjekt at sambo sine foreldre har kjøpt leilighet i nærheten da. Jeg tror jeg vet hvor det er,og det er jo så fint der. Har vært der bare om sommeren jeg da,men det er sikkert enda bedre om vinteren :-D Kjempefin mage! Og hurra for menstermin! Er så rart å tenke på at du snart er mamma. ← Nei, vi selger ikke hytta vår, sambo og dem skal selge sin. Nekter å selge vår, den ligger jo bare heeelt knall da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. september 2006 Forfatter #434 Del Skrevet 27. september 2006 Måtte være kynnere jeg hadde i dag tidlig, for nå er det ikke så vondt lenger. Fortsatt steinhard mage til tider, men ikke så vondt! Hjalp å komme seg ut av senga ja. Ikke de store planene for dagen; hadde egentlig tenkt å føde, men ser dårlig ut. Eneste tegn er det jeg vil tro og innbiller meg er kynnere (og ikke rier...). Så blir vel en avslappet dag tenker jeg. Søs skulle komme innom en tur nå da, så da har jeg litt besøk hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. september 2006 #435 Del Skrevet 27. september 2006 Termin i morgen!!! Nå er du nesten i mål! Nå må jeg begynne å ønske deg lykke til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. september 2006 #436 Del Skrevet 27. september 2006 Termin i morgen Jeg kommer nok til å savne å gå gravid jeg også, bare jeg får ting litt på avstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 27. september 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 27. september 2006 Enten har jeg veldig vonde kynnere, ellers så er det rier. Men hvordan vite hva som er hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #438 Del Skrevet 27. september 2006 Nei, kanskje ikke godt å si.... Da mine rier satte i gang så var jeg ikke i tvil, det kjentes i starten ut som sterke mens smerter. Men i første svangerskap så kan jeg ikke huske at jeg hadde en eneste kynner, så jeg hadde ikke noe å blande det sammen med. Krysser fingrene for at det er veer, og at du er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2006 #439 Del Skrevet 27. september 2006 Alle sier man skal klart kjenne forskjell... Jeg aaaner ikke... Har kynnere, men ikke noe mer spennende enn det. og dessuten har du lovet å føde etter meg!! Jeg heier på deg jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. september 2006 #440 Del Skrevet 27. september 2006 heia MissS! Er nok ikke lenge før det blir action her nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå