Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. september 2006 #381 Del Skrevet 19. september 2006 for 39 uker! Nå er det ikke lenge igjen! Kos deg i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. september 2006 #382 Del Skrevet 20. september 2006 for 39 uker! Jeg synes tiden går VELDIG tregt nå , men håper ukene går like fort som du skriver ....... -selv om jeg ikke tror det Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. september 2006 #383 Del Skrevet 20. september 2006 Ojoj, som du nærmer deg nå! Jeg håper du venter med å føde til jeg får tilbake pc og kan følge med her!! (Dvs at jeg håper jeg får pcn fryyyktelig fort så du kan føde når det passer deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. september 2006 Forfatter #384 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for hilsner! Orker ikke svare nå, sliten etter å ha vært på farten i hele dag, så legger meg til å slappe av litt jeg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. september 2006 #385 Del Skrevet 20. september 2006 Ta godt vare på deg selv nå i slutten!La andre oppvarte deg som den prinsessa du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #386 Del Skrevet 20. september 2006 & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. september 2006 #387 Del Skrevet 20. september 2006 Maa si du er travel i innspurten! Du faar slappe litt av ogsaa da! Tenk, snart-snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2006 #388 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. september 2006 #389 Del Skrevet 20. september 2006 Innom med en Håper du sover godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. september 2006 #390 Del Skrevet 21. september 2006 Nå er det jaggu ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. september 2006 #391 Del Skrevet 21. september 2006 39 uker!! Snart er du i mål! Og det kan egentlig skje når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #392 Del Skrevet 21. september 2006 wow du nærmer deg med stormskritt nå!! Spennende! Skikkelig i farten for tiden? Håper du får en fin helg, siste forberedelser før baby kommer? Huske å slappe av også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. september 2006 Forfatter #393 Del Skrevet 21. september 2006 Takk for masse hilsner, kjempekoselig! Orker desverre ikke skrive så mye nå heller. I dag har jeg vært hos soneterapauten, litt fotsoneterapi for modning og pusteøvelser. Skal dit igjen neste fredag, da kunne hun sette "sette-i-gang-fødsel"-nåler, men ville ikke gjøre det før over termin! Slappe av litt på sofaen nå tenkte jeg før jeg skal lage middag. Var på det lokale slakteriet å kjøpte 3 kg medisterkaker og 3 kg karbonader, så blir karbiser til middag i dag. Ordentlig norsk husmannskost med poteter, makaroni og grønnsaker til. I kveld skal jeg til mor. Gullungen og søs skal være med, og lillesøs skulle lage lasagne. Så blir 2 middager gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. september 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 22. september 2006 6 dager til termin! Koste meg værre h0s mor i går, gleder meg til søndag! Hatt vonde kynnere i natt, men har hjulpet med varmeflaske og pusting. Tenke komme meg opp nå. Skal besøke ei venninne ved 12 tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 22. september 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 22. september 2006 Gikk til venninne; 4000 skritt i kupert terreng! Sambo hentet meg etter jobb, så dro jeg på butikken og handlet bitte litt. Spiste lompe og medisterkaker til tidlig middag; skal ut å spise med et vennepar nå senere i dag bare sambo blir ferdig. Nå slapper jeg av litt isenga, så jg orker noe i kveld... Snart funnet fram det meste til sykehusbagen, kanskje pakke i kveld...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 #396 Del Skrevet 22. september 2006 Så flink du er som trasker og går så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2006 #397 Del Skrevet 22. september 2006 Ha en flott helg! Du har kanskje født når jeg kommer tilbake fra ferie, så jeg vil ønske deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. september 2006 #398 Del Skrevet 22. september 2006 God helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. september 2006 #399 Del Skrevet 23. september 2006 Spennende dette her!!! God helg MissS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 24. september 2006 Forfatter #400 Del Skrevet 24. september 2006 Så flink du er som trasker og går så mye... ← Trasker ikke like langt hver dag, men prøver da hvertfall! Ha en flott helg! Du har kanskje født når jeg kommer tilbake fra ferie, så jeg vil ønske deg masse lykke til! ← Satser på å ha født før du kommer hjem ja, kos deg masse på ferie! God helg vennen! ← God helg til deg også, snuppa mi! Spennende dette her!!! God helg MissS!! ← God helg til deg også, magolia! Ja, veldig spennende, litt for spennende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå