Pepita Skrevet 28. august 2006 Forfatter #241 Del Skrevet 28. august 2006 Susan Sto Helit: Vil jo gjerne at h*n skal komme da.... Bare innmari spent! Dessuten begynner jeg å bli lei denne kroppen.... Skal bare jobbe 1 kveld denne uka, fri i helga og 1 kveld neste uke. + mine 30% på den faste jobben. Hørte med sambo om vi kanskje skal reise på hytta i helga. Godt å komme unna litt. Men vet ikke om han må drive på tomta, eller kanskje hjelpe til på gården. Vi får se. Jeg hører vel fra han i løpet av dagen. Mellom jobb i dag tenkte jeg meg innom trygdekontoret med permisjonspapirene mine. Greit å få levert snart kanskej..... Vooooondt i ryggen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #242 Del Skrevet 28. august 2006 Straks 36 uke jo! Ja, tida blir bare borte... Snart er du MAMMA! Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2006 #243 Del Skrevet 28. august 2006 Prøv å lligg litt på siden med pute mellom beina, en pute under magen og en under hodet. Hold beina samlet når du skal reise deg, inn og ut av bil/seng. Det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. august 2006 #244 Del Skrevet 28. august 2006 1 mnd til termin! ← Det kommer til å gå så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. august 2006 #245 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg føler at jeg heller ikke er klar til å bli mamma, men har hørt fra flere at en ikke blir det før vi har ungen i armene. Så jeg satser på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #246 Del Skrevet 28. august 2006 Heia du!! Det er ikke så enkelt dette med når man føler seg klar for å være mamma..Jeg skal love deg hjertet svulmet mange størrelser da lillegull endelig kom ut Men skal ærlig innrømme at jeg mange ganger lurer på hva i all verden jeg har begitt meg ut på......... Håper og tror at det bare er sånn det er med de fleste! Ønsker at du ikke blir så ille plaget nå de siste ukene,hold ut! Snart er du ferdig med det og har verdens skjønneste nurk i armene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. august 2006 #247 Del Skrevet 29. august 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. august 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 29. august 2006 Straks 36 uke jo! Ja, tida blir bare borte... Snart er du MAMMA! Ha en fin dag... ← Prøv å lligg litt på siden med pute mellom beina, en pute under magen og en under hodet. Hold beina samlet når du skal reise deg, inn og ut av bil/seng. Det hjelper. ← Prøvde å ligge sånn i natt og det hjalp! Tusen takk for godt tips! Det kommer til å gå så bra! ← Jeg føler at jeg heller ikke er klar til å bli mamma, men har hørt fra flere at en ikke blir det før vi har ungen i armene. Så jeg satser på det jeg ← Da satser vi på det! Heia du!! Det er ikke så enkelt dette med når man føler seg klar for å være mamma..Jeg skal love deg hjertet svulmet mange størrelser da lillegull endelig kom ut Men skal ærlig innrømme at jeg mange ganger lurer på hva i all verden jeg har begitt meg ut på......... Håper og tror at det bare er sånn det er med de fleste! Ønsker at du ikke blir så ille plaget nå de siste ukene,hold ut! Snart er du ferdig med det og har verdens skjønneste nurk i armene! ← Gode ord å høre fra en nybakt mamma! :kys_2: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. august 2006 Forfatter #249 Del Skrevet 29. august 2006 Først må jeg litt for at Murmelmy har fått prinsen sin! Gratulerer så masse snuppa! Også litt for 36 uker! Akkurat tilbake fra kontroll hos jordmor. Blodtrykk: 130/80 (skal heretter sjekkes hver uke) Urin: +1 på to ting, aner ikke hva, skal sjekkes hver uke SF-mål: 32, opp 3 cm, og nå innenfor kurven igjen. Leie: HB Husker ikke resten, skjemaet ligger i bilen... Veide meg ikke der, men veide meg hjemme før jeg dro. Opp 6 kg tilsammen. Fikk forresten shoppet litt før jobb i går. Var jo tilbud på Princess Så kjøpte krabbeteppe, 2 stk helsetepper, dyne 65*80, 5 pk frottekluter og 2*3 pk med gaskluter. Pris: 491,- Ikke værst synes jeg altså! Også kjøpte jeg meg Norheim Topptur jakke og Stormberg turbukse. Klar for trilleturer! Og vintersko i bursdagsgave til gullungen! I dag skal jeg til byen en tur sammen med svigerinne. Kjøpe barselgave og litt slik. Men først jobbe litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. august 2006 #250 Del Skrevet 29. august 2006 Ang. det må å være klar for å bli mamma... jeg har fortsatt dager hvor jeg ikke føler meg klar, at jeg ikke skjønner noen ting, at alle andre er mye flinkere enn meg. Men når jeg ser inn i øynene på de små jentene mine, vet jeg at jeg er klar, jeg skjønner masse og ingen andre er bedre mamma enn meg for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. august 2006 #251 Del Skrevet 29. august 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. august 2006 #252 Del Skrevet 29. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 30. august 2006 Ang. det må å være klar for å bli mamma... jeg har fortsatt dager hvor jeg ikke føler meg klar, at jeg ikke skjønner noen ting, at alle andre er mye flinkere enn meg. Men når jeg ser inn i øynene på de små jentene mine, vet jeg at jeg er klar, jeg skjønner masse og ingen andre er bedre mamma enn meg for dem. ← Det var flott skrevet, Qlio! Roet meg betraktlig gitt! Innom med en ← ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 30. august 2006 Jobbet til halv 1 i går, så hjem å spiste lunsj før vi dro til byen. Var der et par timer, så hjem, middag med sambo og et par timer i senga for min del. På kvelden var vi på besøk hos et vennepar med et vennepar. Fikk vafler og dillet med babyer! Natten har ikke vært så god. Steinhard mage i hele natt og vondt å ligge... Og veldig bekymret... Så ligger i senga enda. Får se om jeg orker reise på babybesøk i dag som planlagt... Litt redd ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #255 Del Skrevet 30. august 2006 Steinhard mage er nok kynnere... kroppen gjør seg klar til det som skal skje... Men hvis du bekymrer deg, så ta en telefon til føden eller JM... De er jo der for å roe oss og hjelpe oss om det er noe... Håper dagen blir bra og at formen tar seg opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 30. august 2006 Cr@sh: Det er nok kynnere ja, men problemet er at de er der konstant. Slipper liksom ikke taket... Får se hvordan det er utover kvelden, så ringer jeg kanskje for å sjekke det.... Må på butikken en tur også, har ikke noe brød og har lyst på fersk brød med hjemmelaget jordbærsyltetøy! Har sovet en stubb igjen. Laget meg litt havregrøt til frokost, surfet litt, leste litt og så blundet jeg en stubb. Nå begynner jeg å bli sulten igjen, så tenkte jeg i dusjen og så butikken. Magen er fortsatt vond, håper det går over snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2006 Forfatter #257 Del Skrevet 30. august 2006 Dro innom Europris å kjøpte 4 bokser med lokk, 31 liter eller noe. Er så greit å ha. Tenkte pakke ned noen sommerklær og slik etterhvert og kanskje ha noe av knøttet sine klær nedi der. Har nemlig vasket dynene og håndklærne jeg har kjøpt og har satt på en 60 graders vask med knøtteklær nå. Det lille jeg hadde selv og det meste av det jeg har fått av søs. Så i morgen tenkte jeg å se over hva jeg har og hva jeg trenger. På fredag reiser jeg og søs på Ikea, må bare sjekke at de har stellebordet vi har kjøpt, men ikke fått. Hvis ikke blir det jo enda en bomtur, hvis Ikea kan kalles bomtur da! Kjøpte med våtserivetter (Coop sine siden de har vunnet de fleste tester jeg har sett...), 2 smokker og ammeinnlegg. Også har jeg bestilt sånn gratis Apotekets Babypakke. Hente i løpet av uka tenkte jeg. Så må vi vel få hentet bilstol og vugge i løpet av de neste dagene, og senga hos søs. Men vil jo helst vaske rundt på soverommet først, og det må jeg vente med til formen er bedre.... Begynner vel å forstå at det snart skal skje, så derfor vil jeg ha det meste klart. Tenkte nemlig på det i natt, tenk om jeg føder nå, ingenting er klart jo! Men forhåpentligvis drøyer fødselen et par uker til. Tror ganske bestemt at fødselen skjer den 2. oktober, men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. august 2006 #258 Del Skrevet 30. august 2006 Bare innom for aa oppdatere meg og for aa gi deg en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #259 Del Skrevet 30. august 2006 Tror ganske bestemt at fødselen skjer den 2. oktober, men vi får se! ← Er det termin, eller er det bare en dato du tror veldig på? *nysgjerrig* Håper kynnerene har dabbet litt av, så du har fått litt hvile... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 30. august 2006 Forfatter #260 Del Skrevet 30. august 2006 Bare innom for aa oppdatere meg og for aa gi deg en stor ← Er det termin, eller er det bare en dato du tror veldig på? *nysgjerrig* Håper kynnerene har dabbet litt av, så du har fått litt hvile... ← Termin er 28.sept. Har bare veldig troa på 2.okt. Sannsynligvis fordi det passer dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå