Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Eeyore: :troest: stakkars deg som har kveldsvakt. hvor lenge må du jobbe da? :klem:

Mrs N:: takk det samme, og velkommen til dagboka mi! :klem:

nå har jeg ligget på sofaen og lest bok siden jeg kom hjem fra jobb. deilig å sløve litt, det har igrunn gått i ett siden jeg kom hjem fra ferie.

og takket være liljen og toblerone så har jeg veldig lyst på sjokolade :sjenert:

:ler: men jeg har vært flink jente og ikke fallt for fristelsen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liljen, Frida Frosk og Pi@: :kyss:

ja, det var deilig å slappe av i går... men det er godt jeg ikke har like lite å gjøre hver dag, da hadde jeg kjedet meg :ler:

legebesøket er nok ikke før i morgen! men det er veldig hyggelig at dere tenker på meg! gruer meg litt, da... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem::klem:

Det går så bra skal du se. Kan tro du kommer til å føle deg lettere når du endelig har fått snakket med noen, tror du ikke?? :)

stor stor torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore, Liljen, Yamaha og angelou: takk - dere er så søte og oppmuntrende!! :klem:

det jeg gruer meg mest til å fortelle hvorfor jeg er der. når det er gjort, så håper jeg det er snill og forståelsesfull lege. (har nettopp byttet, så jeg har aldri vært hos denne legen før) og det vil forhåpentligvis føles mye bedre når jeg har fått snakket med noen om det!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg forstår deg så indrelig godt, vennen. Hvis vi ikke har fått klaff i løpet av noen måneder, må vi også snakke med legen.

Men jeg tror det går så utrolig bra, og når du kommer her i morgen er du strålende lykkelig over hvor bra det gikk. :)

Han legen jeg var hos i dag sa at det var mangen grunner til å stresse ned, å unngå videreutvikling av såret på tolvfingertarmen, unngå magesår, få det bedre med sei selv, og hvis en prøver å skaffe barn kunne det ta mye lenger tid før det klaffet hvis en stresset... Hmmm.. Jeg følte meg jo truffet umiddelbart. Men han var jo supermegahyggelig. :Nikke:

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst lenge siden jeg har skrevet noe til deg her, men jeg har vært og lest i dagboka di. Har bare vært så mye jobb nå i oppstarten av skoleåret. Håper det gikk greit hos legen din idag, at h*n var hyggelig og tok dere på alvor. Får satse på at ting bedrer seg etterhvert nå.

Håper du har det bra ellers :)

En torsdags- :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare innom for å si hei! Må begynne å bli litt kjent med dere andre prøvere her. Det er så fint å ha noen å prate med som er i akkurat samme situasjon. Har en følelse av at andre kan gå litt lei av prøversnakket mitt.. :sjenert:

Ellers må du ha masse lykke til hos legen i morra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morra, det går nok så bra skal du se. Er nok ikke første gang legen er borte i den situasjonen nei :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst lenge siden jeg har skrevet noe til deg her, men jeg har vært og lest i dagboka di. Har bare vært så mye jobb nå i oppstarten av skoleåret. Håper det gikk greit hos legen din idag, at h*n var hyggelig og tok dere på alvor. Får satse på at ting bedrer seg etterhvert nå.

Håper du har det bra ellers :)

En torsdags- :klem:  til deg

Ser at jeg ikke helt har sett når de ulike innleggene var lagt inn. Sånn kan det gå. Lykke til hos legen i morgen, og spar den forrige meldingen min til du har vært hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle sammen!:kyss:

dere skal vite at jeg setter stor pris på at dere er her!! :klem:

vel, da har jeg vært hos legen - og det gikk kjempefint :hoppe: akkurat som dere sa :ler:

jeg må jo innrømme at jeg skrøt på meg litt lenger prøvetid, da. sa det det nærmet seg et år nå... MEN med alderen min tatt i betraktning så synes jeg den kan gå for en hvit løgn!

uansett, legen var supergrei. ga meg en rekvisisjon til gynekolog. så da er neste prosjekt å få en time der - hun sa det kunne ta noen uker før jeg fikk time... og så tok hun en masse blodprøver...

da er jeg ihvertfall igang! det føles bra!

:klem::klem::klem:

Endret av Petra Prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra da Petra!

Alltid hyggelig når man finner en lege som vet hva'n gjør! :klappe:

Er ikke så hyggelig med gynekolog, men må man så må man ;)

Ha en riktig fin dag Petra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre, nå er du i alle fall i gang.

Jeg har lurt på en ting. Fastlegen min foretar også underlivsundersøkelser, kan jeg bruke henne som gynekolog også da, når jeg en gang blir gravid?

Ha en toppers fredag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...