Gå til innhold

Petra Prøvedokkes liv som mamma!

Petra Prøvedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kan vente vi. Jeg er ikke så mye her om dagen selv for tiden strekker ikke til men nå begynner det å roe seg litt så det gjør nok det for dere også etterhvert.

Kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med vesla, så kommer du innom kg når du har overskudd og tid. Vet hvordan det er. :klem:

Koselig å høre fra deg hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg! Forstår godt at du ikke har tid til så mye annet enn den lille, og som de andre sier kan vi fint vente. Det er andre ting som er mye viktigere enn oss akkurat nå, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

så koselig at dere holder liv i dagboka mi!!! har på ingen måte glemt dere, altså - men vesla tar all tiden min om dagen. vi har dessverre fått en frøken med veldig mye vondt i magen, så her er det lite tid til annet enn dulling og byssing. har kontaktet helsestasjonen ang. dette to ganger, men jeg synes jeg får lite hjelp. så onsdag kontaktet jeg de jeg gikk til modningsakupuntur hos, så nå får vi se om det hjelper. var der torsdag og skal tilbake to ganger til uka. håper virkelig det hjelper, for her er frustrasjonen tidvis enorm :tristbla:

det er vondt å se vesla ha det vondt, og det skjærer meg i hjertet når hun gråter og ingen ting hjelper...

har kuttet ut melkeprodukter nå, men det ser ikke ut til at det hjelper - synes bare det blir værre og værre.. så hvis noen har noen gode tips mottas de med takk.

nei, nå får jeg komme meg inn på nettbanken og betale regninger - kommer innom så snart jeg har tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...