Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakke noe angrep på deg, Milla.

Ikke beskyld meg for at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Jeg er og jobber som frisør. Så jeg vet ganske godt hva jeg prater om.

Og de frisørene som sier at balsam skal gres ut i vått hår må ta en titt på hårets anatomi.

Så Milla: Sorry at jeg er til og prøver å gi folk gode tips. Det er vel bare du som skal få lov til det, da?!

Skrevet

En hårklipp hjelper veldig på dette.Ikke børst håret formye. :x Naturbørster er veldig gode,har du tykkt hår er de litt trege i starten ,men blir bedre jo mer børsten blir slitt.Hårkur Joico har en veldig god k-pack.Det beste er jo og gå til frisøren og få de til og se på håret ditt,så finner de det som passer best til deg :P

Skrevet

Milla, skamme seg!

Her kommer folk med hva de synes er best for dem, sin personlige mening, og så kommer du og nesten påstår de tar feil!

Du har en ordentlig ekkel og hoven tone når du kommer her.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Du har en ordentlig ekkel og hoven tone når du kommer her.

Jeg forsøker å sile ut alle de svarene som er langt ute på viddene.

Denne tråden handlet opprinnelig om flokete hår, og så kommer folk inn og snakker om spesialmidler mot håravfall fremfor å gi råd om det personen spør etter, nemlig om hva man kan gjøre med nettopp flokete hår. Løsningen på det er en leave-in balsam som gjør håret mykt og mer medgjørlig. Den gjør ikke håret tungt og fett og den skal ikke gres inn i håret, den skal fordeles med fingrene i fuktig hår. Blir håret fett har man hatt i for mye.

Milla

Skrevet
Denne tråden handlet opprinnelig om flokete hår, og så kommer folk inn og snakker om spesialmidler mot håravfall fremfor å gi råd om det personen spør etter

Jeg anbefalte en spraybalsam som kan brukes ved håravfall. Dette vil ikke si at den IKKE kan brukes på vanlig, men flokete, hår. Tvert i mot.

Etter å ha vært med på frisørsalong fra jeg var nesten "ny" har jeg faktisk plukket opp en del ting om hår. Og det er ikke fra folk som har fått fagbrev i posten...

Skrevet

JA Milla, men for noen andre her enn deg deg deg, var det et annet type produkt som fungerte bedre.

Poenget er helt enkelt at forskjellige produkter virker forskjellig på forskjellig type hår. Du som fremstår her som ekspert på alt innen skjønnhet og pleie burde forstå dette.

Men du er likevel ganske hoven og ekkel når du svarer.

Sint blir jeg, sint.

Skrevet

For å holde meg til tema: Jeg prøvde eplecidereddik. Blæ, for ei lukt, men fikk ikke så stor forandring på håret..... Muligens det ble litt mindre floker, men jeg vet jeg trenger å klippe bort det som sola bleiker.(Tuppene)-for å slippe at tuppene vever seg inn i hverandre!!

(Har ikke kam, så jeg bruker penna i håret som kamuflasje)(- Kam og børste sliter på håret)

*hekse look* :ler::ler::ler: *fnise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...