Gå til innhold

Mislykka igjen...

Mislykka 18 åring

Anbefalte innlegg

I går kveld var jeg overbevist om at ingenting kunne bli verre. I dag har jeg motbevist det...

Denne dagen har jeg rett og slett kastet bort. Stod opp med godt mot om å bare spise det nødvendigste i dag. Begynte med frokostblandingen. Etter den oppmålte porsjonen tenkte jeg at det sikkert ikke gjorde noe om jeg tok en til... Og dermed var det gjort. Spiste og spiste...

Så var det smavittigheten da. Løp ned på trening hvor jeg ble i 5 timer. Aerobic, step, spinning og løping. Alt for å brenne kaloriene vekk igjen. Etter å ha vært på treningsstudioet i 5 timer gikk jeg meg en to timers lang tur for å forbrenne ytterligere 550 kalorier....

Nå er jeg akkurat kommet hjem igjen og har spist litt hvetekli. Skulle aldri ha spist det. Kroppen min trenger å faste!

Får ikke gjort noen ting i ferien. Er kjempe frusterende. har så utrolig mye jeg skulle ha gjort, men hver eneste dag går opp i mat og trening. Vurderer å kaste opp og bruke avføringstabletter igjen i stedet. da sparer jeg i det minste litt tid! Men...

Nei, jeg er blitt en negativ kilde i dette forumet... Får forsøke å skrive noe mer positivt eller i det minste konstruktivt neste gang!

Takker for at det er så mange som svarer meg !

Ha en god julekveld videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har selv en søster som har hatt spiseforstyrrelser, og det er skremmende.

Jeg kan ikke hjelpe deg ved å gi deg råd, heller hjelper det ikke hva jeg sier til deg, for du ser det annerledes selv. Spiseforstyrrelse er alvorlig, og for din del så bør du oppsøke noen som kan hjelpe deg. Jeg synes du i første omgang skal oppsøke legen din, og kan ikke han hjelpe deg med å skaffe hjelp så oppsøk en annen lege.

Et slikt forhold som du har til kalorier er skremmende, og det vil ta livet av deg om det vedvarer og du ikke får hjelp....

*synes synd på alle med et slikt forhold til egen kropp*

Håper du får hjelp snart.....

Hilsen Jan Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det eneste rådet jeg kan gi deg er å oppsøke noen du kan prate med.....

Har selv vært gjennom dette, og det er vanskelig, men forhåpentligvis blir det mye bedre etterpå. Forhåpentligvis får du et annet syn på kroppen din.

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...