Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #21 Del Skrevet 26. oktober 2003 I fjor fikk jeg *varmeteppe *nydelig telysestake (som vi hadde vært og sett på) *grytevotter i rødt og hvitt- rutete (han hater ruter og jeg elsker dem, så det var litt av et offer) *noen julecd`er jeg hadde ønsket meg * forlovelsesring..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 27. oktober 2003 #22 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg fikk: fullt slalomutstyr.(Hadde ikke peiling på at han hadde kjøpt det) Han fikk: medlemsskap i en fanklubb til et band han er helt vill etter.En spesial edition-CD fra samme band.En jakke han hadde ønsket seg lenge. Han ble så glad for gavene sine.Satt på internett på fanklubb- siden hele jula.Det varmet i hjertet å se ham bli så glad for en så enkel gave. La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 30. oktober 2003 #23 Del Skrevet 30. oktober 2003 Mannen min fikk: Pølseklype i metall, kroker til å henge opp håndklær på badet og så husker jeg ikke mer. Jeg fikk: Gamecube (det var vel litt til ungene og) Og hvis dere reagerer på forskjell i pris, så er det jeg som kjøper gaver til alle andre, han bruker kun penger på gave til meg og barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå