Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #21 Skrevet 19. juli 2006 Ja, det er for å få beachlook. Jeg brukte det i fjor, men i år fikk håret mitt fred for den sprayen...
Gjest Fruktkake Skrevet 19. juli 2006 #22 Skrevet 19. juli 2006 Hehe. Jeg ville iallfall ikke betalt penger for å få beachlook. Men nå er kanskje andres beachlook bedre enn min.
Gjest Tanita Skrevet 19. juli 2006 #23 Skrevet 19. juli 2006 Nei, jeg fant ut at det er bedre med skinnende og sunt hår. Dessuten innbiller jeg meg at det var en trend som var in i fjor og ikke i år.
gladidag Skrevet 21. juli 2006 #24 Skrevet 21. juli 2006 jeg bruker sånn spray for å gjøre håret mitt mer trått.. har så sinnsykt glatt hår, stylingproduktene bare sklir ut. OceanSpritz før føning gjør at håret holder mye lenger.
mee mee Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #25 Skrevet 21. juli 2006 jeg bruker sånn spray for å gjøre håret mitt mer trått.. har så sinnsykt glatt hår, stylingproduktene bare sklir ut. OceanSpritz før føning gjør at håret holder mye lenger. ← det er det jeg også skal bruke den til. hvis ikke er håret mitt helt i sitt eget liv, og da er det umilig å ha med å gjøre.. men gikk til HM for å kjøpe, og hun sa at den var tatt ut av produkksjon . skjekket andre merker, men de er jo så dyre!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #26 Skrevet 21. juli 2006 det er det jeg også skal bruke den til. hvis ikke er håret mitt helt i sitt eget liv, og da er det umilig å ha med å gjøre.. men gikk til HM for å kjøpe, og hun sa at den var tatt ut av produkksjon . skjekket andre merker, men de er jo så dyre!! ← Lag selv, det gjorde jeg da jeg fant ut at den fra HM ikke ble lagd mer. Blander salt og varmt vann, sleit litt med å finne riktig blandingsforhold, men det ble da til slutt bra:) Jeg har superglatt hår, og som blir fort fett, så for meg er saltvannsspray supert
mee mee Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #27 Skrevet 23. juli 2006 kanskje lage selv ja.. men hvor mye hadde du av hver ting?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #28 Skrevet 24. juli 2006 kanskje lage selv ja.. men hvor mye hadde du av hver ting? ← Det husker jeg ikke, kunsten er å finne det rette forholdet slik at alt saltet løser seg opp. Men salt er jo ikke dyrt, så det er bare å prøve seg frem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå