Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, det er for å få beachlook.

Jeg brukte det i fjor, men i år fikk håret mitt fred for den sprayen... ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Hehe. Jeg ville iallfall ikke betalt penger for å få beachlook. Men nå er kanskje andres beachlook bedre enn min.

Gjest Tanita
Skrevet

Nei, jeg fant ut at det er bedre med skinnende og sunt hår. :) Dessuten innbiller jeg meg at det var en trend som var in i fjor og ikke i år.

Skrevet

jeg bruker sånn spray for å gjøre håret mitt mer trått.. har så sinnsykt glatt hår, stylingproduktene bare sklir ut. OceanSpritz før føning gjør at håret holder mye lenger.

Skrevet
jeg bruker sånn spray for å gjøre håret mitt mer trått.. har så sinnsykt glatt hår, stylingproduktene bare sklir ut. OceanSpritz før føning gjør at håret holder mye lenger.

det er det jeg også skal bruke den til. hvis ikke er håret mitt helt i sitt eget liv, og da er det umilig å ha med å gjøre..

men gikk til HM for å kjøpe, og hun sa at den var tatt ut av produkksjon :sur: .

skjekket andre merker, men de er jo så dyre!! :sur:

Gjest gjest1
Skrevet
det er det jeg også skal bruke den til. hvis ikke er håret mitt helt i sitt eget liv, og da er det umilig å ha med å gjøre..

men gikk til HM for å kjøpe, og hun sa at den var tatt ut av produkksjon :sur: .

skjekket andre merker, men de er jo så dyre!! :sur:

Lag selv, det gjorde jeg da jeg fant ut at den fra HM ikke ble lagd mer. Blander salt og varmt vann, sleit litt med å finne riktig blandingsforhold, men det ble da til slutt bra:)

Jeg har superglatt hår, og som blir fort fett, så for meg er saltvannsspray supert :)

Skrevet

kanskje lage selv ja.. men hvor mye hadde du av hver ting?

Gjest gjest1
Skrevet
kanskje lage selv ja.. men hvor mye hadde du av hver ting?

Det husker jeg ikke, kunsten er å finne det rette forholdet slik at alt saltet løser seg opp. Men salt er jo ikke dyrt, så det er bare å prøve seg frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...