Imax Skrevet 5. november 2009 #1801 Del Skrevet 5. november 2009 Håper du ikke har smittet noen. Det er ikke bare-bare med denne influensaen. Gleder meg til den kommer hit... Håper vi rekker å få vaksine før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. november 2009 Forfatter #1802 Del Skrevet 13. november 2009 Resten av familien ble ikke smittet heldigvis, men begge barna har fått vannkopper. De fikk feber på tirsdag, og utpå kvelden begynte prikkene å komme. Brage har nok fått det litt hardere enn Ylva, med verre utslett og høyere feber, men begge er da i form nok til å tulle og leke og herje ganske bra. Ylva har vært slapp og sovet litt på dagtid da, så hun merker det nok hun også. Vi har ikke vaksinert oss ennå, de har ikke blitt ferdige med å vaksinere risikogruppa her i kommunen. Og så har jeg blitt litt usikker på den vaksinen, synes det er vanskelig å bestemme på vegne av barna. Selv tåler jeg jo egg dårlig, så jeg kan kanskje ikke ta den uansett... Nå nærmer jula seg, og vi gleder oss! Har bestilt billetter til "Pulverheksa og julenissen" i desember. Ungene er så glad i Pulverheksa, så dette tror jeg blir moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 21. november 2009 #1803 Del Skrevet 21. november 2009 Innom og ønsker deg og dine en riktig gooooo helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1804 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for hilsen Sunny! Bare veldig kjapt innom for å ønske en god adventstid til alle KG-venner. I dag skal vi bake pepperkaker og dra på julegateåpning og julegrantenning her hvor vi bor. Tenner det første adventslyset i stua i kveld også. Blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #1805 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det blir ikke så mye oppdatering og liv her for tida, men jeg leser litt her og der av og til. Er ikke så mye spennende som skjer her. Men jeg har feira bursdag, vi er ferdige med julegaver og forberedelser, har pynta juletreet litt "før tida", hatt min familie på pinnekjøttmiddag og kjører til svigers i morgen for å feire jul der. GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Endret 22. desember 2009 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. januar 2010 #1806 Del Skrevet 16. januar 2010 Håper det nye året har startet bra for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #1807 Del Skrevet 23. januar 2010 Takk for det Fjellrypa! Året så langt har vært bra det. Det har vært veldig kaldt her, som alle andre steder, og masse masse snø, til glede for barna. Har vært på en del ski- og aketurer, og Brage har gått litt på skøyter. Han var så flink! Jeg sliter fortsatt masse med migrenen. Har prøvd ut 2 forebyggende medisiner, men ikke truffet blink på dem. Nå er jeg i gang med en 3. medisin, som jeg skal trappe sakte opp. I mellomtiden går nu dagan... Men det virker som de virkelig dårlige dagene har blitt litt færre. Nå må det bare snu snart! Skal også til MR i begynnelsen av februar, litt nervøs for det men tror og håper jo at alt er som det skal da. En veldig gledelig nyhet i det siste er at søsteren min og mannen skal bli foreldre i juli! Jeg gleder meg sånn til å bli tante igjen! Blir litt babysyk iblant. Ellers så planlegger vi en ny Hellas-tur i juni. Siden Brage begynner på skolen til høsten må vi benytte oss av siste sjanse til å ta oss en sånn ferie (ikke lett å få fri fra skolen utenom feriene har jeg hørt). Det skal bli deilig, mannen min er alt i gang med å planlegge ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 15. mars 2010 #1808 Del Skrevet 15. mars 2010 Oi, her var det lenge siden du har vært innom ! Godt at alt står bra til hvertfall Har du vurdert botox-injeksjoner for migrenen din ? En venninne av meg gjorde det for en liten stund siden og hun har ikke hatt vondt en eneste gang etterpå Jeg er ikke for å putte allslags inni kroppen jeg altså, men om en har prøvd allslags og virkelig sliter med kraftig migrene så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #1809 Del Skrevet 31. mars 2010 Hei Sunny! Koselig med besøk i dagboka, selv om jeg ikke er her selv! Jeg har hørt om Botox, men har forstått det som det ikke virker så bra over tid - kanskje man trenger flere injeksjoner, ikke vet jeg. Men det er jo verdt å prøve, hvis ingenting annet hjelper. Nå har vi påskeferie! Reiser på hytta til foreldrene mine i morgen, og blir der til søndag. Håper vi får litt ålreit vær! I dag siler regnet ned, skikkelig kjedelig nå som vi bare er hjemme! God påske til de som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1810 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei igjen! Ikke mye nytt herfra egentlig... jeg plages fortsatt masse med migrene, holder på å teste ut større dosering av medisiner og trener opp nakke og skuldre hos fysioterapeut to ganger i uka, pluss at jeg går på yoga og tar akupunktur. Er sykmeldt, men synes jeg har det travelt endå. Mindre enn to uker til vi drar til Hellas også! Bare ikke det kommer en askesky i veien for ferien vår! Vi har planlagt dette så lenge, og gleder oss sånn! Mannen skal til Lisboa med jobben i helga, og jeg håper den reisa går knirkefritt også. Det sies at vulkanen på island holder på å blåse seg opp til nytt utbrudd. *angst* Blir tante til ei lita jente i juli, og det blir sååå stas. Hun skal få babyklær etter Ylva og masse utstyr av oss, søsteren min er veldig takknemlig for det. Så gjenstår det å se om det blir noen 3. mann hos oss noen gang da, det blir i hvert fall ikke aktuelt å prøve så lenge formen min er såpass dårlig som den er. Så vi får bare vente og se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. juni 2010 #1811 Del Skrevet 19. juni 2010 Heisann, innom å hilse på og ønske god sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå