Niennah Skrevet 26. mai 2008 #1661 Del Skrevet 26. mai 2008 Flinke barn! :-D Kjempefint bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. mai 2008 #1662 Del Skrevet 26. mai 2008 Koselig å lese hos deg La Traviata! Og så fint bilde av Ylva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #1663 Del Skrevet 1. juni 2008 Hei hei! Nok en fin helg er over. Vi har vært på hytta til foreldrene mine, og bare kost oss i sola (og skyggen etter hvert...). spist god mat, gått turer, sykla tur, spilt spill og lekt med ungene. Hadde reker og hvitvin på lørdag kveld, og satt ute til midnatt og skravla. Kjempekos! I morgen skal jeg på tannlege-kontroll, gruer meg! Til uka skal vi (hjulpet av pappa) fortsette der vi slapp i fjor med maling av huset. Det gjenstår noe oppunder taket (og det er høyt, er helt nervøs på mennenes vegne jeg...), garasjen, noe rekkverk og kanter/vinduskarmer. Ikke så rent lite med andre ord. Kommer sikkert til å bli lei av maling når sommeren er over... Ellers har vi det bare bra, planlegger å kjøpe ny bil før sommerferien, og få en litt nyere Toyota (Avensis) istedetfor den gamle Carina´en som stadig vekk fusker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #1664 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Onkelen til mannen døde i går kveld... :cry: Han hadde uhelbredelig kreft, og hadde vært veldig syk siden påske. I går falt han i koma og våknet aldri opp igjen. Nå tenker jeg aller mest på døtrene og barnebarna hans, vi har sendt blomster til dem i dag. Det må være tøft å miste pappaen sin bare 2 år etter at mammaen brått gikk bort... Uka har gått kjempefort unna. Vi var og prøvekjørte en Toyota Avensis på torsdag, og slo til på den, så nå kan vi hente den nye bilen neste uke! Veldig fornøyde med kjøpet, prisen var uslåelig og bilen var strøken. Ikke hadde den gått langt heller, 86 000 km. I helga får vi besøk av ei venninne. Hun overnatter til i morgen, og vi tenkte å grille laksefileter i kveld, og dra på stranda i morgen. Mon tro om jeg hæler å bade??? Endret 7. juni 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juni 2008 #1665 Del Skrevet 7. juni 2008 Kondolerer. Trist med dødsfall. Gratulerer med bilkjøpet. Blir stas med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #1666 Del Skrevet 25. juni 2008 Heisann! Leeenge siden sist nå. Må bare beklage at jeg ikke får tid! I tillegg har vi vært uten nett hjemme en stund, men nå er det fiksa. Vi var i begravelse OG bryllup for et par helger sien, triste tårer og gledestårer i skjønn forening. Bryllupet var veldig stemningsfullt, fint og morsomt! Koste oss masse den helga, bare mannen og meg. Barna var hjemme hos foreldrene mine, og hadde det helt topp. Ellers skjer det ikke så mye, vi har hatt omgangssyke i heimen (først Ylva, og så meg...) og nå lader vi opp til bursdagsfeiring på fredag. Jenta mi blir 2 år! Sååå rart å tenke på at for snart 2 år siden sto vi på E6 og hadde vårt livs opplevelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. juni 2008 #1667 Del Skrevet 25. juni 2008 Ja tenkt det! Vi var mange som ble forskrekket da Gratulere med 2 åring i hus på fredag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 25. juni 2008 #1668 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei LT. Ja tenk, jentene våre er snart 2 år....Tiden har gått fort Dere får ha en fin feiring Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1669 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Takk! :-D Bursdagbarnet våkna før klokka ringte i dag, blid og fornøyd, og har fått trehjulssykkelen sin (fin og rååååsa), kjempestas! Ikke fullt så stas at Brage og mannen har fått spysyke... Begge to kasta opp i natt, og nå ligger de rett ut begge to! Mannen prøver å sove etter ei stri natt, og jeg må være hjemme og passe på Brage. Han har slutta å kaste opp (håper jeg) og ville egentlig stå opp i stad, men så fikk vi ham til å sove litt lengre fordi det ble veldig lite søvn i natt... Vi har invitert søsteren min og samboeren hennes hit i ettermiddag, på kaker og kaffe, men vi får se hva det blir til nå... er vel ikke så populært å besøke oss akkurat i dag kan jeg tenke meg Endret 27. juni 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juni 2008 #1670 Del Skrevet 27. juni 2008 Gratulerer med dagen til den lille store jenta di! Kan tenke meg det blir mye sykling i sommer! God bedring til begge gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 1. juli 2008 #1671 Del Skrevet 1. juli 2008 Gratulerer med dagen som var La Traviata. Kan tenke meg sykkelen falt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #1672 Del Skrevet 1. juli 2008 Så absolutt! Har blitt mye sykling i helga, vi har teipa fast noen treklosser på pedalene så hun rekker fram. :-D Gutta er friske igjen, og her går hverdagen sin vante gang. Har fått solgt den gamle bilen nå, så da er det ute av verden. Har begynt å telle ned til ferie, det skal bli kjempegodt! Mannen overraska meg stort i helga med å bestille bærbar PC til meg! Håååper den kommer snart altså. Hihi, er glad i sånne "leketøy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. juli 2008 #1673 Del Skrevet 2. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen som var, Ylva!!! Stor klem til LT-familien fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. juli 2008 #1674 Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer masse med dagen som var. Nydelig jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #1675 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Takk for det! Nå har mannen og barna begynt ferie, mens jeg skal jobbe en uke til. Jeg skal være alene hjemmme mens de koser seg hos svigers. Skal jobbe, jobbe, jobbe - og slappe av litt I går hadde vi felles bursdagsfeiring for mamma, søsteren min og Ylva. Vi hadde planlagt grilling og hagekos, men jaggu kom regnet akkurat da pølsene var ferdige! Så resten av ettermiddagen satt vi inne og stappa oss med pølser, is og kaker. Apropos kosemat, jeg har lagt på meg 5 kilo det siste halve året, og det liker jeg IKKE! Så nå skal jeg sette inn noen tiltak for å komme ned på trivselsvekta igjen. Skal bl.a. sykle til jobben uka som kommer. I ettermiddag skal vi til mannens hjemby og feire bryllupsdagen til svigers, De har invitert barn, svigerbarn og barnebarn ut for å spise, det blir koselig! :-D Endret 6. juli 2008 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. juli 2008 #1676 Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer med stor jente og kos deg hjemme alene til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1677 Del Skrevet 11. juli 2008 Takk for det! Uka har gått kjempefort. Jeg har stort sett jobba hver ettermiddag/kveld, har hatt en slitsom innspurt før ferien. Men nå er det ferie!!! Mannen og barna har vært på en liten båtferie sammen med svigers. De har kost seg skikkelig, og i dag tok de tilbake til mannens hjemsted, hvor vi skal være i 1 uke nå, og så skal vi hjemom en snartur før vi setter kursen mot Stockholm, Finland og Mummidalen! Gleder meg masse! GOD SOMMER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #1678 Del Skrevet 25. juli 2008 To uker går fort altså! Nå er ferien snart over for i sommer. Men vi har opplevd mye og kosa oss både i hjemlige trakter og i Sverige/Finland. Mummidalen var kjempefint, og morsomt! Men myyye mennesker, og veldig varmt disse siste dagene, så det var veldig deilig at det også fantes en sandstrand der. Vi kom hjem i ettermiddag, da kjørte vi av båten i Stockholm grytidlig i morges. Har vært mye på farten, og nå skal det blir godt å ha helga hjemme før det er tilbake på jobb for meg og mannen på mandag! Barna skal være på hytta hos foreldrene mine en uke til, før barnehagen begynner igjen. Håper de får fint strandvær, de har blitt så tøffe til å bade i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 25. juli 2008 #1679 Del Skrevet 25. juli 2008 Så fint at dere har kost dere! Håper at barna får fint vær hos besteforeldre :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. juli 2008 #1680 Del Skrevet 28. juli 2008 Håper det gikk greit å komme seg opp i dag, den første uka etter ferien er ikke grei! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå