Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Hamam er kjempedeilig!!! Har vært i marmaris og da fikk vi en runde med skrubbing av slike tøy-bobler. Utrolig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har visst ikke skrevet i dagboka mi på en stund nå. Ikke at det har vært så mye å fortelle heller, livet består stort sett av jobbing, henting/bringing i barnehagen, middagslaging, husarbeid og litt avslapning på kveldene. Kom meg på yoga-trening på mandag, og det var kjempedeilig. Mot slutten av uka fikk jeg mer og mer tett nese og vond hals, og fredag slo det ut for fullt, med feber og hodepine attåt. Så jeg har stort sett ligget ut i 2 dager nå, og er så lei! I morgen skulle jeg på kortlaging med noen andre jenter, men jeg tror ikke at jeg orker. Brage skal i bursdagsselskap til en gutt fra barnehagen, men mannenn tar ham med dit, så får jeg og Ylva være her og kose oss. Ja, sånn er status her for tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra av forkjølelsen ennå jeg. Kjedelige greier!

Brage har blitt så flink til å gå på do/potte i det siste. Han sier fra når han må, og er så flink. Belønning får han også, han får sånne magnetbokstaver til å sette på kjøleskapet, det synes han er stas. Han kjenner en del av bokstavene nå! Ylva vil også sitte på potta, fordi hun ser han gjøre det. "Tisse" sier hun, og sitter der i all evighet. Men det kommer jo ingenting da ;)

Ellers holder vi på å planlegge tur til Mummidalen i sommer. Skal dra sammen med kusina til mannen, og mannen og barna hennes. De er veldig like i alder med Brage og Ylva, så det skal bli stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Det var kjip forkjølelse altså! Virkelig standhaftig!! :(

Mummidalen hørtes artig ut, dit vil jeg også dra når lille A blir gammel nok til å forstå litt! :) For å være helt ærlig så gleder jeg meg som en stor unge til han blir gammel nok til å skjønne seg på sånne familieparker...for jeg har såååå lyst til Legoland,disneyland osv.. :ler: DET blir stas det!! :fnise:

Ha en flott onsdag (eller hva det nå er.. :sjenert: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Madden! :klem:

Føler meg litt bedre nå. Var hos legen i dag, bare for å sjekke at det ikke var noe mer enn bare standhaftig forkjølelse, men alt tilsier at det er et virus som herjer.

Kjempefint vårvær for tida, og vi har funnet fram vårklær, joggesko og det som hører til. Er meldt så fint i helga, så håper det slår til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lørdag!

Det ser ut til å bli en nydelig dag! Og jeg er endelig frisk igjen!

Vi skal i bursdagsselskap i formiddag, og resten av helga tenker jeg blir tilbrakt utendørs, med lek, hagearbeid og sikkert en del is :is:

Livet er herlig!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka har vært bra, den (minus migrene og mensen da..)!

Helga er godt i gang, og her har mannen og Brage vært på dugnad i vel´et og jeg har tatt husvasken og passa på frøkna. Hun har sovet kjempelenge i dag, så jeg fikk gjort mye som jeg ellers ikke rekker.

Brage har gått noen timer uten bleie i dag, men det har skjedd et par uhell da. Ingen stor krise, bare litt mye klesvask! Nå er bleia på igjen, for vi har gått tom for rene bukser :fnise:

Men det er fremgang, så vi får bare fortsette og trene på at han skal bli flinkere til å si fra FØR det skjer noe.

Ellers i helga skal jeg lage noen bursdagskort, er bedt i 2 bursdager i morgen. Og vips er helga over igjen... Trøste meg med 1. mai som bryter opp neste uke litt!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor ble april av???

Mai allerede, eller snart da. Helt sprøtt hvor for tiden går.

Hatt en fin lørdagskveld?

Endret av Niennah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har det bare bra!

Og Brage har slutta med bleier! :hoppe:

Det har gått heeelt fint 2 dager på rad nå, og det er så deilig! Han er superstolt selv også! Nattbleie har han fortsatt, men på dagen er det truser som gjelder (har vært ute og kjøpt inn et helt lass)!

I dag har vi vært på svømming med ungene, de koser seg sånn! Ylva er så med på alt vi gjør, og skravler med alle, i garderoben og i vannet og når vi tar oss en is i kafeteriaen etterpå :is:

Skal bli deilig med fri i morgen. Men jeg må jobbe litt, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattevakt snoker litt i boken din :-D Herlig å lese om ungene. Tipper han er stolt uten bleier ja :smile: Begynner jo å bli stor gutt. Har dere vært på babysvømming med vesla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin helg så langt ja! :-D

Vi har hatt så nydelig vær, i går var vi på tur på formiddagen, dro på biblioteket og så satt vi på torget og spiste is og ungene lekte og herja. På ettermiddagen var vi på besøk hos en nær kollega av meg og ungene hennes. Satt ute og spiste vafler og is og ungene koste seg med å fore kaniner og hoppe på trampoline!

Brage har også fått seg stor seng på rommet sitt. Det er en sånn høy seng, med plass til et koselig lite "lekerom" under, og Brage er sååå fornøyd!

I dag må vi gjøre litt i hagen, og mannen skal ut og jogge (han trener til Holmenkollstafetten!). Må få gjort unna litt klesvask og annet husarbeid. Og så må jeg jobbe i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg.

Mummidalen høres spennende ut. Hvor bestiller man en sånn tur?

Håper resten av dagen blir bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...