Gå til innhold

LT og gullungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med med dagen! :roser:

Håper formen din er bedre i dag! Og så flink du er som maler!

Skrevet

Takk for det jenter!

Var i så dårlig form i går, rakk ikke innom hit. Feberen min gikk opp, og halsen var veldig vond. I dag føles det bedre igjen, men jeg våkna med migrene og måtte kaste opp en gang før jeg greide å sove videre.

Fikk kjempefin gave av mannen i går - en parfyme og et fint kort. Av foreldrene mine fikk vi blomster, og så så vi litt på bryllupsvideoen vår. Koselig!

Vi reiser bort i helga, skal i konfirmasjon i Bergen. Flyet går i ettermiddag, heldigvis er det meste pakka nå. Må bare finne ut hva jeg skal ha på meg! :fnise:

Goood helg! :vinke:

Skrevet

Godt du er på bedringens vei! Håper det har vært en fin tur til Bergen!! :klemmer:

Skrevet

Madden: :klem: Vi har hatt det veldig bra!

Helga har rast avsted i Bergen - kjempefin konfirmasjonsfest i går, med god mat, flotte taler og rørt konfirmant i sin nye Rogalandsbunad.

Dog ble hjemturen fra selskapslokalet forsuret av surr og rot hos Bergen Taxi.... var rimelig irritert da vi endte opp med å bruke 2,5 time på en hjemtur som tar 10 minutter å kjøre! Barneseter er visst mangelvare, og service likeså.

I dag har vi gått tur og spilt spill og så gikk flyet vårt tilbake litt før halv 5. Alt gikk greit, det er jo en fryd å reise med to så flinke barn. Brage har sittet pent og rolig i setet sitt, sett med stooore øyne ut av vinduet og på skyene, vannet, fjellene og alt, holdt på med tingene som han fikk utdelt i "Løvematpakken" og vært en drøm å reise med. Ylva har vært helt hyper, men morsom og supersosial da. Hun sier rungende HEI! til alle vi møter og flørter vilt med folk rundt oss, i køen og på flyet og overalt. Solstråla vår! :Hehe:

Jeg er sliten etter en busy helg, forkjølelsen har ikke sluppet helt taket. Men det går seg nok til!

Ylva er blitt så tøff til å gå selv!

Hun klarer ganske mange skritt nå, men det stopper seg selv før eller siden, enten ved at hun tar overbalanse eller bare ikke gidder mere! :fnise:

Skrevet

Hei LT :)

Er tilbake etter et langt opphold. Måtte jo innom og hilse på.. Håper alt er bra med dere :)

Skrevet

Long time no see...men nå er jeg innom igjen!

Grattis så mye med overstått!!!

Hehe,høres ut som Ylva og Sondre hadde blitt rene skjære dreamteam! De er altså så herlig disse små at jeg finner ikke ord for de blir jo bare skjønnere og skjønnere!

Håper du blir helt frisk snart!Og at jeg får fulgt litt bedre med her....

KLEM!

Skrevet

LinKri: :klem: Så koselig å se deg igjen!

Skytte: :klem: Ja, de er jammen herlige disse små! :hjerte:

Hurra for Havfrua som fikk gutten sin på fredag og krysser fingrene for at Pi@ er i mål også!

Her går nå dagene sin vante gang! Jeg er fortsatt litt sliten og har vond hals og blir sliten av å snakke mye. Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg slipper å bable hele dagen. Men det er kaldt på jobb nå, og de skrur ikke på varmen før 12. oktober! :dåne:

I går fikk vi fiksa pass til Brage, så da begynner ting å bli klare til ferien...! :hoppe:

Gleder meg til sol og varme, spesielt nå som tidlig-høsten har kommet her til lands. Blir der bare en uke, men skal nok kose oss bra!

Nå er det snart tid for TV-titting og bretting av tøy.

I morgen er det onsdag alt, og så har jeg fri på torsdag, og så er det plutselig fredag og helg! :Hehe:

Skrevet

Innom og titter jeg også.

Skal du reise til varmere strøk?

:smile:

Skrevet (endret)

Midnattsol: :klem:

Jaaaa, vi drar til Kreta 15. september! :sol:

Lang dag i dag! Hadde begge ungene alene på morgenen, og den vanligvis så presise vekkeklokka Ylva virka ikke som hun skulle :ler:

Vi forsov oss, spiste frokost hjemmeog alt tok så mye lengre tid enn det pleier! Ette å ha levert ungene var jeg jo helt utslitt! :dåne:

Er travelt på jobb også. Er så mye jeg skulle ha gjort på en gang. Det blir en innspurt før ferien, med overtid neste uke og stress og mas.

Ligger så håpløst på etterskudd med huslige sysler også. Det mest nødvendige blir gjort, men sånne ting som å rydde i klesskapet, rundvaske kjøkkenet osv. blir det så liten tid til! Hver helg er busy, og jeg vil ikke bruke helga bare på husarbeid heller, vil heller være sammen med barna mine! Men jeg/vi MÅ ta en ryddesjau her snart, bare bli kvitt masse skrot og få orden i papirer etc.

Må tenke på vintertøy til ungene snart. Vi har jo en del liggende allerede, men de må ha nye vinterstøvler, ulltøy og Ylva trenger en høst-utedress. Tenker jeg tar en tur på Obs i morgen, de har en del bra tilbud nå!

Så på Jordmødrene i stad, og synes det var så spennende og rørende. Tenk å ha en sånn jobb! :legrine:

Endret av La Traviata
Skrevet

Nå koser jeg meg med Idol etter en laaang dag på jobben. Satt 2,5 time ekstra, men nå er det endelig helg! :hoppe:

Mannen holder på med god middag til oss, blir rødvin til også :Hehe:

Skrevet

Drikk et glass rødvin for meg også da. :ler:

Kreta høres deilig ut, håper dere får en flott tur.

Skrevet

Håper du tok et glass for meg også!! :fnise:

Ha en flott helg vennen!! :klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg tok et glass for dere alle sammen, søte gravide KG-damer! :ler:

Og så ble det kos etterpå :humpe:

Og skravling om alt og ingenting, Thelma & Louise på TV og nye ferieplaner for neste år.

Skal kaaanskje til Istanbul i påsken! :hoppe:

Endret av La Traviata
Skrevet

Kreta nå og Istanbul i påsken... *misunnelig*

Her blir det ikke reising før til sommer`n tror jeg.

A er litt for urolig tror jeg til å sitte på fly så lenge.

Og så lenge han ikke skjønner at han må sitte stille er jeg usikker.

Men til sommer`n er han jo nesten 2, satse på at han skjønner mer da ;)

God helg :)

Skrevet

*MissS*: :klem: Flyturen til Kreta kan bli slitsom, Ylva er jo så aktiv. Får gå i midtgangen med henne til hun blir lei! :ler:

Men til Istanbul drar vi uten barn hvis foreldrene mine kan være barnevakter ;)

Hurra for Middis som er gravid! :hoppe:

I går vaska jeg hele huset. Fikk rydda masse i klær også. Så fikk vi besøk av ei venninne, spiste taco og kosa oss med TV og film. Hun overnatter til i dag, men foreløpig er det bare meg og barna som er oppe!

Nydelig vær i dag, tar oss nok en tur i parken etterpå! Og så skal Brage og jeg på teater (Hakkebakkeskogen)! Vi gleder oss masse!

Skrevet

Kreta hørtes herlig ut :) Var der ei uke i august, vil tilbake :sjenert: Hvor på Kreta skal dere?

:klem:

Skrevet

Vi skal til en by som heter Sitia! Leier bil, og skal kjøre litt rundt. Det er en strand der også, noen minutter fra hotellet.

Begynner å få litt reisefeber!

Må ordne et par ting i morgen, og starte pakkinga! Og så går flyet vårt på lørdag! Gleder meg til masse fine opplevelser sammen med mann og barn og foreldrene mine :)

*må huske å kjøpe nytt batteri til videokameraet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...