Karius Skrevet 30. juni 2007 #1321 Del Skrevet 30. juni 2007 En forsinket bursdagshilsen til Ylva. Ha en herlig helg, og fortsatt fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juni 2007 #1322 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg fikk tårer i øynene av å lese hilsenen til lille Ylva! Å, det er så utrolig koselig med barn, og jeg er evig takknemlig for de jeg har fått. Det hørtes koselig ut med bursdagsfeiring, vi skal ha 2-års bursdag i august og jeg gleder meg masse. Håper dere har en fin helg! I morgen skal det bli fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #1323 Del Skrevet 1. juli 2007 Store klemmer til go´jentene mine! Her bakes og ordnes det til bursdagsselskap kl. 14 i dag! Masse familie og venner kommer på besøk, og det har regna og er grått ute så planene om utebursdag bare renner ut i sanden... Men vi får kose oss inne istedet! Jeg har klart å bli forkjøla jeg da, og har lett feber her jeg flyr rundt meg selv. Snufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #1324 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Puh, det har gått i hundreogti hele tida her. Men kjempekoselig bursdag med masse folk, blide unger, bedre vær etter hvert så vi fikk sitte ute og masse god mat og kaker. Ylva sto alene en liten stund i stad! Har ikke rukket å kjenne etter hvordan formen min er før nå. Og konklusjonen er at jeg straks kryper i seng... Endret 1. juli 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. juli 2007 #1325 Del Skrevet 1. juli 2007 Fikk helt tårer i øynene av å lese hilsenen til Ylva jeg også... :rødme: ..... Utrolig flott skrevet La Traviata!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. juli 2007 #1326 Del Skrevet 1. juli 2007 God bedring forresten! Håper det går fort over..sommerforkjølelser er skikkelig kjipt! Å ha feber i varmen er skikkelig guffent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. juli 2007 #1327 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Nydelig avatar, LT!! Hva slags kjole (eller er det kanskje ikke kjole?) har Ylva på seg? Og god bedring forresten!! Endret 1. juli 2007 av Siam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. juli 2007 #1328 Del Skrevet 1. juli 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #1329 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er en kjole, som jeg fant på Lindex, Siam! Pleier vanligvis ikke å finne så mye der, men denne var kul! I dag er jeg ikke mye tess altså. Har fortsatt feber og vond hals. Ylva har vært våken i natt med hoste og pipete lyder. Sånn som hun hadde i vinter... Brage hoster også veldig, var inne på tanken å holde ham hjemme bare fordi det er plagsomt for ham (han har jo ikke feber) men det passer så dårlig å ha ham med når Ylva skal på kontroll og få vaksiner. Hvis hun kan få dem da, nå som hun er blitt dårlig. Samboreren til søsteren min er kjempedårlig også, han har hosta lenge og ble så dårlig forrige uke at han måtte på legevakta og få antibiotika. I dag skulle de ta CT av lungene hans. Skulle ikke tro det var sommer, her er vi dårlige (nesten) alle mann! Men on the bright side: Ylva har reist seg opp selv to ganger i dag! Første gang for lille snuppa mi det :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. juli 2007 #1330 Del Skrevet 2. juli 2007 Håper dere blir friske så snart som mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juli 2007 #1331 Del Skrevet 2. juli 2007 Det er en kjole, som jeg fant på Lindex, Siam! Pleier vanligvis ikke å finne så mye der, men denne var kul! Ja, det var det jeg syntes også! Det blir fort veldig mye rosa i lillejentas garderobe. Kult med litt retro farger og mønster. God bedring til alle mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #1332 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) For en dag! :dåne: Våkna med den verste hodepinen i manns minne. Så begynte jeg å kaste opp! Holdt på en stund og ringte til slutt mannen, jeg klarte jo ikke å gjøre noe særlig. Ylva skulle til legen også i dag. Han kom hjem ganske fort heldigvis! Legen hørte at hun surkla litt i brystet, men et forsøk med astmamedisin gjorde ingen forskjell, og hun kunne heller ikke høre noen astma-lyder. Så hun tro ikke at Ylva har astma! Fikk ny time etter Hellas-turen vår i september. Det er visst vanlig at sånne ting forsvinner etter en Syden-tur, og det håper vi på! I kveld er jeg bedre. Magen min krangler fortsatt litt da. Men har fått spist litt. Mannen ser på Romerrikets vekst og fall og ute bare regner det! Håper det blir bedre i morgen altså... Endret 3. juli 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. juli 2007 Forfatter #1333 Del Skrevet 5. juli 2007 Skal hele ferien regne bort eller...? Nå er det vasking, tørking av klær, pakking og annet dilldall som står på planen her i heimen. Vi drar på ferie i morgen! Brage var helt i hundre da han fikk vite at han fikk ferie NÅ!!! Siste dag i barnehagen i dag :-D Har skaffa meg en brukt MT til Ylva også, så nå er vi klare for bæring i ferien! Kjempefornøyd, har prøvd den ut en del i dag! Ferie er jo digg, uansett vær, men jeg ønsker meg sooool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juli 2007 #1334 Del Skrevet 6. juli 2007 Ferie er virkelig digg ja!! Her er det rikelig med varme...og Dere får legge turen nordover da vet du! Jeg holder på å renne vekk i varmen!! Håper dere får en fin tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juli 2007 #1335 Del Skrevet 6. juli 2007 Så deilig med ferie. Mannen gikk og på ferie i dag så det skal nytes. Deilig å tenke på at vi bare skal kose oss i 3 uker. Ingen tegn til lillegutt her i gården. Er 10 dager på overtid, men ingenting skjer. Skal inn på overtidsvurdering på mandag så håper de kan sette ting i gang. Ha en super ferie vennen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. juli 2007 #1336 Del Skrevet 6. juli 2007 Er det Ylva det er bilde av?? Kjempesøt iallefall!!! :rødme: Ønsker dere en god helg og ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. juli 2007 #1337 Del Skrevet 7. juli 2007 Ønsker deg en riktig god ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. juli 2007 #1338 Del Skrevet 8. juli 2007 Hei Hei LT.... Alt for lenge siden sist......! Gratulerer så mye med Ylva..... Har vært litt kg-lei og har vært på ferie, så har ikke vært her på lenge.... Og så NYYYYYDELIG Ylva.... Hun ligner veldig på Brage synes jeg... Går hun? snakker hun mye`... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 15. juli 2007 #1339 Del Skrevet 15. juli 2007 Håper du nyter ferien din. Ville bare fortelle at lillegutt endelig er kommet. Han kom 9.7.07. Helt herlig, og fødselen gikk fort. Ha en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #1340 Del Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer så masse Glossy! Så godt å høre at alt gikk bra! Nå er vi hjemme en tur, skal videre til hytta i morgen! Har vært 10 dager på gården til svigers og kost oss masse. Har vært sammen med slekta; mannen sin familie, både liten og stor, og så kom broren min & familien hans på besøk i 4 dager! Fikk vist fram både byen og stranda, samt hvor mye det kan regne på en dag... Brage og tremenningen hans, pluss fedrene, har vært på Gråtass-show og det var kjempespennende! Han har utvikla seg enda mer med språk og sånt bare på den uka vi har vært borte. Nå sier han så utrolig mye rart og morsomt at det er en fryd! Ylva har stått alene i noen sekunder, går masse med gåvogn og er utrolig aktiv nå, hun er ikke i ro et sekund *puh* Hun har også begynt å leke at hun spiser! Sitter der med skjea i hånda og gafler i seg luft! Noen kommenterte at det var veldig tidlig å begynne med "rollelek" - og det er det kanskje? :klø: Jeg har vært på Harry Potter-premiere og kan ikke si meg enig med dem som har kritisert filmen altså... likte den veldig godt. Nå driver jeg og hører på bok nr. 6 på lydbok, og lader opp til bok 7 kommer på lørdag... Dette er den siste ferieuka mi, mens mannen fortsatt har 2 uker igjen etter det. Vi skal ned til det blide Sørland og se på kusina mi spille revy på torsdag, det gleder vi oss vilt til! Skal ha barnefri og Fortsatt god sommer til alle KG-venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå