Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Hvordan synes Brage det er å gå uten bleie da? Snart skal du se at han ikke vil komme i nærheten av en bleie :ler: Her er det hysterisk anfall så fort de blir nevt og det tar jeg jo som et godt tegn.

5 ukers ferie høres jo deilig ut. Jeg har bare 3 uker, men med 1 1/2 uke sykmelding først blir den jo litt utvidet. Ja, om jeg ikke blir helt frisk og går på jobb da. Dessuten er det ikke mye kult å ligge syk i "ferien" sin. Har dere noen ferieplaner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

monja: :klem: Utrolig kjedelig å være syk i ferien sin ja. Håper du blir bedre snart!

De første 3 ukene skal jeg bare være hjemme med Ylva! Mannen jobber jo, og Brage skal være i barnehagen. 4. uka skal vi være på gården til svigers med en haug andre slektninger, og siste uka skal vi på hytta :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brage vil helst ha på "kruse" (truse) istedetfor bleie, men han glemmer seg og tisser likevel! Hvis vi følger godt med på ham og fanger opp signalene så rekker vi å gå på potte eller tisse ute.

Så vi har en vei å gå her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt enda mer solbrent i dag! :grine:

Ylva har lært seg å "ule" som en indianer!

Ellers har vi vært sosiale med masse mennesker i dag. Stappa i oss mye god mat og kaker i bursdagselskap. Helga går som vanlig altfor fort, og jeg er som vanlig litt for seint oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madden

Kan tenke meg at indianerhyl fra veslesnuppa er underholdende ja!! :ler:

Her er det definitivt ikke mye som minner om sommer i øyeblikket...nysnø langt ned i fjellene...knappe 10 grader og regn! :sur: Håper sommeren kommer tilbake til jeg skal i ferie iallefalll!! :ler:

Ha en flott onsdagskveld snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipa, Petra Prøvedokke og Madden: :klem:

Nå har jeg ikke vært her på noen dager igjen...!

Hvor slapp jeg sist? :klø:

Siste uka på jobb før ferie dette her!

Det skal bli godt altså. Har ikke vært helt i form de siste to dagene, har fått dumme tanta på besøk, og hun skaper trøbbel så det holder. Migrene, kvalme, menssmerter og blodbad uten like :sur:

I går var jeg hos tannlegen og borra 2 hull. Ikke noe særlig gøy å ligge der i over 1 time, og den bedøvelsen jeg fikk gjorde meg helt uvel. Nei fysj! Godt jeg ikke skal dit noe mer før neste års rutinesjekk...

I dag har vi vært hos mamma og pappa på middag. Fikk besøk av kusina mi også, kjempekoselig! Ungene elska å leke med henne! :-D

I morgen er det sommerfest i barnehagen, og i helga drar jeg og ungene på hytta mens mannen blir her og legger gulv på rommet til Ylva. Nå driver jeg og jakter på gardiner og annet interiør så blir rommet sååå fint :)

Ylva lærer stadig nye "kunster": I dag begynte hun å spille på slurva! Og så er hun så morsom når vi synger sanger. Hun prøver å herme, og av og til høres det ganske likt ut! :ler:

Bare 2 uker til hun blir 1 år! :gratulerer:

Hvor ble nå tiden av? Snart ett år siden vi sto på E6 med nødblink og pappa var lettere stressa... og verdens skjønneste lille turbojente ble født... akk! :legrine:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, så mye pollen det er nå! Enten det, eller så holder jeg på å bli forkjøla, sitter her potte tett og med sviende øyne.

Koselig sommerfest i barnehagen i ettermiddag. Kjempestolte barn som sang og underholdt, pølser, kake og saft og ballonger som sprakk så fort man fikk blåst dem opp.

To stk. barn er nå i seng og Brage kyssa meg på munnen i stad :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn at den skjønne prinsessa blir 1 år alt da. Synes ikke det er lenge siden hun ble født jeg. Når skal dere feire? Hører rykter om at jeg beveger meg mer eller mindre inn i LT land i de dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja: :klem:

Vi feirer henne mest sannsynlig med familien St. Hanshelga og 1. juli med venner og kjente! :-D

Hører rykter om at monjafamilien beveger seg hitover etter hvert ja, det hadde vært superkoselig å treffe dere! :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært skikkelig morsomt. Vi kommer den 30. juni og skal være til den 2. juli litt utpå dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, da må det bli 2. juli tror jeg! 30. juni skal vi i et annet selskap! Kan ta det på FB etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!!

Her kommer nå faktisk jeg innom en tur,må ikke svime av :ler:

Som alltid like koselig å lese om deg og familien din! Så skjønne barn :legrine:

Men tenk at et år går så fort da :overrasket: Helt villt!!

Håper dere får en skikkelig fin og god ferie uten sykdom og pes!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

Jeg lurer virkelig på hvor dagene og mnd'ene blir av jeg også! Tenk at det virkelig er ett år siden den lille snuppa kom sprettende!!! :overrasket: Helt utrolig!!

Så herlig at dere har fått ferie allerede! Ingen god start på ferien for deg akkurat, håper du har det bedre nå!! :klem:

Her har iallefall sommerværet returnert, helga har vært kjempefin!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, og takk for hilsener Skytte og Madden! :klem:

Har hatt en fin helg på hytta med mamma og pappa! Og mannen har lagt ferdig gulvet på rommet til Ylva, nå mangler det bare lister og gardiner og en tur på IKEA, så er det feeerdig! :hoppe:

I går var det fint vær og vi var til og med på stranda og vassa litt! I dag regna det, men vi var litt ute likevel. Og så lagde vi vafler :kokk:

Og det er så deilig å tenke på at jeg ikke skal på jobb i morgen! :Hehe:

Skal bare koooose meg med Ylva og fikse litt i huset, gå tur, handle m.m.

Formen min har vært bra i helga, deilig med litt avlastning fra besteforeldre også. Det virker som Brage har kutta ut dagsovinga mer eller mindre for godt. Men han blir jo trøtt på ettermiddagene da! Litt vanskelig å løse det der. Han sovna i bilen på vei hjem fra hytta men nå er han våken og jeg lurer jammen på når han skal sovne...

Har fått begynt på et nytt strikketøy i helga. Skal fortsette litt etterpå også, må jo benytte sjansen mens jeg er "i siget" :ler:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 uker til hun blir 1 år! :gratulerer:

Hvor ble nå tiden av? Snart ett år siden vi sto på E6 med nødblink og pappa var lettere stressa... og verdens skjønneste lille turbojente ble født... akk! :legrine:

Herlighet hvor tiden flyr!!

Jeg sitter her å venter enda. Ikke noe tegn til å lillegutt vil komme, men sånn er det vel bare. Er jo ikke på termin enda, så skal vel ikke klage. Skal på UL i dag så da håper jeg at jeg får vite litt mer - spennende!!

Du må iallefall kose deg masse med ferie og nyte tiden!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som om dere koser dere med sommeren!

Oi- det må være rart når de små har bursdag ja, og spesielt 1 årsdag!

Så deilig med så lenge ferie da, vi får håpe finværet fortsetter da!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...