Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

:klem: Koselig med bilder og skryt av en stolt mammma! :)

Nå er det ikke lenge til helg igjen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, nå er det helg! Har tatt litt tidlig helg jeg da, siden jeg har hatt feber og vond hals både i går og i dag. I går var jeg full dag på jobb, men det var kanskje ikke så lurt... i dag ble det bare en veldig rask tur på jobben. Nettet var nemlig nede, så jeg fikk hverken lest mail eller kommet inn på hjemmeområdet mitt... så jeg raska med meg noen artikler som har ligget på vent altfor lenge :rodme: og dro hjem igjen. Sov en god stund, og kjente meg noen hakk piggere etterpå. Er ganske varm altså, så jeg burde vel ikke sitte her for lenge.

Helga blir nok bra, bare formen min blir litt bedre! I morgen skal mannen løpe Holmenkollstafetten, og blir borte halv dagen (han skal ut med jobben etterpå, så da blir det "alene hjemme"-kveld på meg) og på søndag kommer svigermor på besøk. Hun har jo strikka bunad til Ylva som vi må få før 17. mai, og så er det jo lovlig lenge siden sist vi så dem da.

Ha en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De barna dine er bare så skjønne! :hjerter:

God bedring, håper du blir frisk og får en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk, Susanna, Madden og Kipa! :klem:

Hurra for iss som fikk en jente i dag! :hoppe:

Her sitter jeg ensom på en lørdagskveld! Ungene er i seng, og mannen er ute og feirer etter stafett i dag! Det gikk visst bra, han var i hvert fall fornøyd!

Formen min er mye bedre i dag. Selv om jeg våkna med hodepine og rare smerter i kroppen. Men det gikk seg til og jeg har vært på en handlerunde i dag (fiksa bunadsko til barna, litt andre ting til 17. mai, blomster og mat etc.) og så har jeg (med Brages hjelp) støvsugd 1. etasje, kjørt klesvask, skifta sengetøy og shina kjøkkenet.

Så var vi ute en tur i hagen i stad, Ylva satt i vogna og fulgte med, Brage lekte litt rundt og jeg fikk klipt gresset og luka litt.

Og så har vi kost oss med "Happy Feet" - søt og morsom film!

Snart Eurovision Song Contest, jeg har lada opp og er klar for rare kjoler og enda rarere sanger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg alltid har sagt;utrolig trivelig å lese her hos deg!

Får håpe du ikke blir mer syk nå men skikkelig frisk og rask igjen!

Gik opp for meg idag at det er 17.mai på torsdag ja..Så har fått lagd handleliste,bunad til Sondre er klar men klær til meg...........er ikke klart.........*hodepine*

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skytte! Alltid like koselig når du stikker innom! :kyss:

Hvorfor må helga gå så fort? Dagen starta med at vi alle sov lenge! Veldig ålreit start! Så fikk vi fart på oss for å ordne litt før svigermor skulle komme på besøk. Jeg og Brage bakte brownies, nam nam!

Svigermor hadde med masse fine gaver til ungene, bl.a. strikkebunad og bunadsølje til Ylva (1-årsgave på forskudd). Bunaden var så fin, og Ylva var kjempestolt og kry over å ha den på! Hun sto der og lyste! :-D

Brage fikk en trillebår som han lekte masse med ute før sovinga. Så spiste vi lunsj og kake og gikk en tur med hunden hennes. Deilig med tur, været var akkurat passe!

Så kjørte jeg på hagesenteret og handla inn litt mer blomster og krukker til hagen. Har fått planta i kveld, og så har vi gjort kål på mere brownies og bare sløøøva!

Mannen har forresten fått gavekort på Stena Line i forb. med Holmenkollstafetten, så det må vi få brukt opp! Spørsmålet er bare når??? :klø:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder av barna dine :hjerte:

Victoria så bilde av Ylva og sa "Miiiin" :ler:

Ha en koselig 17. mai feiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kipa og April! :klem:

I dag er jeg trøtt! :Gjesp:

Ylva våkna flere ganger i natt, etter å ha sovet veldig bra den siste uka. Så det merkes på formen min! Thank heaven for at det finnes kaffe! :kaffe:

Brage skal gå i tog i barnehagen i dag! Han hadde med seg flagg i dag, gikk rundt og vifta med det og sa Hipp hurra! :flagg:

I morgen blir det også å gå i tog for oss. Tar med vogna og går sammen med barnehagene. Spent på været altså! Håper regnet holder seg borte!

På ettermiddagen har vi bedt foreldrene mine, broren min & familien hans bort til oss for å grille og spise kake. Skal bake stor sjokkiskake i kveld! :sikle:

På fredag har jeg fri fra jobben, så det blir ordentlig langhelg på oss! DEILIG!! :hoppe:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk kaffedama og TT! :klem:

Vi har hatt en fin dag! Kort oppsummert: Bra vær, litt uopplagt Bragegutt som tødde opp etter hvert, barnehagetog, hurrarop, is, pølser, kaker, grillmat, leking, flaggveiving, mye trasking, vonde føtter, litt solbrent på nesa mi, avslappende kveld med film, fotmassasje av mannen og nå er det på høy tid å finne senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Ååå så mye koselig og gode saker det var å lese om her :)

En skikkelig fin 17.maifeiring der hadde også,godt når alt bar er fint!Det fortjener dere alle sammen!

Håper dere får ei fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen Skytte! :klem:

Litt uvant med ny forum-layout, men stilig også! :)

Nå er helga snart over, og vi har kost oss hos svigers! Ungene har lekt masse med kusina og fetteren sin, Ylva har begynt å stå ganske støtt og Brage har beundra stor traktor (litt skummel) og fetters leke-traktor (veldig stas).

På 18. mai var jeg helt satt ut med hodepine og menssmerter, og vurderer sterkt å sette inn hormonspiral nå. Såvidt jeg har skjønt kan man blø en del i starten, men så blør man mindre og noen mister mensen helt. Ikke akkurat meg imot :forvirret:

Deilig å komme hjem også, og i morgen er det jobb og barnehage igjen. Men jeg har masse energi og overskudd etter langhelga, så det blir nærmest en fryd å ta fatt igjen i morra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhu, det gikk! :hoppe:

Da prøver vi et par til, av Brage på traktor og Ylva med gåvogna som mannen brukte en gang på 70-tallet:

post-4867-1179695504_thumb.jpg

post-4867-1179695519_thumb.jpg

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Susanna!

Hurra for mannen min som har bursdag i dag! :bursdag:

Han ble vekt i morges med gaver og sjokolade og en tegning som Brage hadde lagd. Og i kveld har vi spist kake :Hehe:

Det blir mer feiring i morgen og på lørdag også! I morgen skal vi ut og spise og gå på kino (von Triers siste) og på lørdag kommer en vennegjeng hit for grilling.

Jeg er sinnsykt trøtt denne uka, har nok en sammenheng med en del pollen fortsatt, og at Ylva er urolig pga tenner som er på vei. Men bare to jobbedager igjen nå, og så er det pinse! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...