Gjest kaffedama Skrevet 19. april 2007 #1181 Del Skrevet 19. april 2007 Lykke til med eksamen! Og nydelige bilder av Ylva. Og så mye større Brage har blitt siden jeg begynte å lese i dagboka di! Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. april 2007 #1182 Del Skrevet 20. april 2007 Lykke til med eksamenslesing! god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. april 2007 Forfatter #1183 Del Skrevet 20. april 2007 Felicity, kaffedama og iingvild: Takk for lykkeønskinger! :-D Må bare innom og fortelle at vi har fått barnehageplasser! Fikk akkurat det vi ønska oss, overflytting for Brage og plass til Ylva i den nærmeste barnehagen her hvor vi bor, rett ved siden av barneskolen! Skikkelig fornøyde vi nå, og føler oss privilegerte! Ellers holder Ylva på å få tenner! Hjørnetenner, så nå blir hun en liten Dracula-snuppe! Ellers leser og leser jeg til krampa tar meg. :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. april 2007 #1184 Del Skrevet 22. april 2007 Hei vennen min! Så fantastisk at det ordnet seg med barnehagen sånn som dere ville - ordner seg alltid for snille jenter vet du Litt lite på kg for tiden har så masse å tenke på om dagen at tiden ikke rekker til alt det jeg ønsker! Ha en stråååålende uke som kommer! Diger klem fra charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 23. april 2007 #1185 Del Skrevet 23. april 2007 Tenker på deg i dag med eksamen. Har du joina facebbok? Gratulerer med barnehageplass. Godt de går i samme barnehage klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 23. april 2007 #1186 Del Skrevet 23. april 2007 Så herlig med barnehageplass!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. april 2007 Forfatter #1187 Del Skrevet 23. april 2007 Heisann damer! Eksamen gikk bra i dag - jeg stod! Og fikk skryt Er skikkelig letta, og føler at 20 kilo er tatt vekk fra skuldrene mine. I kveld skal jeg bare slappe av! Felicity: jeg er på Facebook ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 23. april 2007 #1188 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer med vel overstått eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. april 2007 #1189 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer med vel overstått eksamen!!! Kjempeflink er du!!! Håper du feirer litt i kveld da snuppa! Det er vel fortjent!!! Jeg savner litt å studere innimellom...men eksamenstiden savner jeg så definitivt ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. april 2007 #1190 Del Skrevet 23. april 2007 Gratulerer så masse med overstått eksamen vennen - jeg visst jo at det kom til å gå stråååålende. Flinke jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. april 2007 #1191 Del Skrevet 26. april 2007 Grattis med vel overstått xamen!! Hmm..nå har jeg jammen meg lest så mye om dette facebookgreiene overalt at nå er det like før jeg sprekker og bare må sjekke det ut *Jubel* for bhageplassene da!Er så godt når alt ordner seg slik som man vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. april 2007 #1192 Del Skrevet 26. april 2007 Grattis, snuppa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 26. april 2007 Forfatter #1193 Del Skrevet 26. april 2007 Hei på dere kaffedama, Madden, Charmina, Skytte og Murmelmy! Uka går så fort! Nå er det snart helg igjen, og jeg skal NYTE å bare ha fri og ikke lese til eksamen. Ferdig med alle kursene jeg trenger i doktorgraden nå :-D Det går bra på jobben, hadde møte med veiledere på tirsdag og vi la masse spennende planer. Så jeg har hatt mye å gjøre denne uka, og det liker jeg! Har så koselige kollegaer også, det er et kjempegodt miljø! Har fått trent denne uka også. Det er ansatt-trim på jobben, kan velge mellom aerobic og sykling. Så jeg slang meg med på aerobic, det var jo år og dag siden sist jeg trente på den måten, men det var gøy, og ikke altfor slitsomt! Mannen og Ylva har vært på babysvømming i dag, og Ylva koste seg skikkelig, plaska og dukka og prøvde sklia! Nå har hun begynt å stå mer og mer i krabbestilling og gynge, kanskje hun "knekker koden" snart? I morgen er hun 10 måneder! Brage har vært snørrete og hostete denne uka, men ikke blitt ordentlig syk heldigvis. På tirsdag hadde de skattejakt i barnehagen, det var helt topp! Brage har ikke snakka om noe annet siden! Han snakker veldig bra nå. Hele setninger, med alle småord, selv om han ikke klarer å si "r" og "s" og har litt problemer med "l". Hadde foreldresamtale i barnehagen denne uka, og det var jo bare skryt å få. Moro det, de kommenterte også at han synger så mye, og spurte om vi synger mye hjemme også. Vi pleier i hvert fall å synge i bilen hele veien til og fra barnehagen! Han klarte også å se at vi passerte TO busser i dag morges! Tydelig at han forstår mer og mer, han snakker også om "etterpå" og "i morgen" og har lært seg hva vi heter. Så nå går han rundt og roper navnene våre Nå er det blitt seint, og jeg tror ikke jeg rekker å ta noen runde her! Men tenker på dere alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. april 2007 Forfatter #1194 Del Skrevet 29. april 2007 Åh, for en deilig helg! Fint vær, har vært masse ute, planta litt i hagen, vært i bursdag, kost med mannen, spist god mat, vaska huset, levert selvangivelsen. Det var en kort oppsummering! Nå tar jeg meg en kjapp runde, i dagbøkene altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. april 2007 #1195 Del Skrevet 29. april 2007 Innom med en diger klem til snuppa mi. Håper du får en fin uke til jeg er tilbake igjen fra bartebyen. Klemme ungene masse fra meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. april 2007 #1196 Del Skrevet 29. april 2007 Hei. Innom med en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. mai 2007 Forfatter #1197 Del Skrevet 1. mai 2007 Charmina og Felicity: 1. mai i dag! Og FRIII! :-D Vi har vært på tur til div. kystperler nedover i området. Gikk fin tur i Hvitsten med søskenvogna (men Brage gikk selv nesten hele veien!) og så kjørte vi til Son for å spise lunsj. Der dumpa vi rett på 1. mai-toget, og fant ut at Ylva digger korpsmusikk! Skal ha middag etter hvert, og så durer vi avgårde igjen, for å feire bursdagen til tanta og kuisna mi! Har så liten tid til å være her for tida, så det blir mest oppdatering i min egen dagbok. Har litt dårlig samvittighet for at jeg forsømmer dere andre! Men jeg skal prøve å få tid snart! Håper alle KG-snupper har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #1198 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke så ofte jeg oppdaterer her lengre, men skal prøve å skjerpe meg! Ikke så veldig mye spennende som skjer her heller, jeg jobber og mannen steller hjemme, og vi har det fin-fint! I helga var vi på hytta til mamma og pappa, og koste oss masse selv om været ikke slo helt til! Jeg fikk strikka ferdig jakka til Ylva, endelig (har vel bare holdt på med den i ett år... )! På søndag dro vi til Sverige og handla litt også. Ungene satt i baksetet og skravla og lo med hverandre, de er så skjønne innimellom! Brage er litt av og på der, av og til dytter eller slår han men som oftest er det stas med lillesøster, og han koser og klemmer og nusser på henne når han er i "godhjørnet". I dag har mannen og Ylva vært på 10 måneders kontroll, og snuppa har blitt stooor jente på 10,4 kilo og er 74 cm lang! Hun har vært forkjøla (tett nese og hoste, men ikke feber) og surkler fortsatt mye i brystet, så helsesøster ville vi skulle ringe fastlegen. Og så skal vi prøve med brystmassasje for å få opp slimet... Hun skal også til fysioterapeut for å sjekke opp det motoriske. Hun er ganske seint ute, krabber fortsatt ikke (bare åler seg) og reiser seg ikke opp. Men hun prøver å få opp rumpa, og vil veldig gjerne! Bruker bare litt tid Hun kommer stadig med nye lyder og "ord" da. Det er litt gøy! I helga lærte hun å si BØ! av Brage (han elsker å skremme oss) og så hørte vi både ja, nei, borte, "appe" (klappe) og noe som kunne minne om bestefar (hun prøver å herme når vi sier ulike ord). Æsj! sier hun på stellebordet, og mannen har hørt henne prøve å si Brage. Mamma og pappa selvsagt, det har hun sagt lenge. Ja, jeg skryter gjerne litt som dere skjønner! Og så strekker hun armene opp og viser hvor stooor hun er! Utrolig blid og god jente vi har, skulle bare ønske hun kunne sove bedre om nettene! Kanskje det er tenner på vei, for de siste nettene har vært helt umulige. Det pleier ikke å være sånn, vanligvis. Vi får se om det dukker opp noen tenner eller om hun bare er blitt helt nattedyr! Skulle lagt meg forlengst jeg, men må bare vise fram noen bilder først: Ylva 10 måneder: Gullungene mine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 8. mai 2007 #1199 Del Skrevet 8. mai 2007 - nydelige bilder! Ikke alle trenger å være motoriske genier, hun snuppa di høres jo ut som et språkgeni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. mai 2007 #1200 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg gadd ikke hverken krabbe eller gå noe særlig før jeg var passert året ifølge min mor......min strategi var heller å se veldig søt ut, og strekke armene mot forbipasserende for "haik" Super skjønne barn du har...kan liksom ikke få sagt det nok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå