Felicity Skrevet 27. mars 2007 #1141 Del Skrevet 27. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. mars 2007 #1142 Del Skrevet 27. mars 2007 "Sjåååå mamma, Drage og Ylva!!!" Sier Torstein Herlige barn, LT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 27. mars 2007 #1143 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) For noen nydelige barn!! : Endret 27. mars 2007 av Susanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #1144 Del Skrevet 27. mars 2007 De er så søte ja!! Jeg er fortsatt dypt imponert over alt du orker og rekker på en dag...Skjønner ikke hvordan jeg muligens noen gang skal få til det samme Ah..Kreta...*sukk*Det hadde jammen meg vært noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. mars 2007 #1145 Del Skrevet 28. mars 2007 Skjønne de barna dine altså!!! Høres ut som dere hadde en kjempefin helg hos svigers! Herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. mars 2007 #1146 Del Skrevet 28. mars 2007 Takk for gode ønsker på turen. Det kommer godt med Ikke lenge til vi reiser nå, men typisk så måtte Marthe bli syk. Holdt det gående i hele natt og er fremdeles ikke helt pigg. Men vi håper det går over. Hun skal være hos mormoren sin noen dag så det går nok bra uansett. Sier som andre her inne, at det er utrolig hvor mye du rekker på en dag. Blir helt svett bare av å lese her inne jeg Gid jeg hadde vært like flink..... Håper dere får en super påske. Jeg reiser direkte videre på fjellet så da er jeg nok uten nett en stund. Håper dere får kost dere masse !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. mars 2007 #1147 Del Skrevet 28. mars 2007 Som vanlig flotte bilder av noen virkelig skjønne barn! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1148 Del Skrevet 28. mars 2007 Åh, så mange koselige hilsener fra dere gode snuppelupper! Takk Samba, Felicity, monja, Susanna, Skytte, Madden, Glossy og Cr@sh! I går hadde vi en rolig morgenstund her hjemme med Brage før han skulle i barnehagen. Jeg vil gjerne fryse ned disse øyeblikkene vi har sammen nå, f.eks. da vi sang "Bjørnen sover" ved frokostbordet og gutten strålte av glede over at han kunne teksten! Ikke lenge til jeg skal jobbe igjen, og da blir det mindre tid til sånt. Synd... Men jeg skal jobbe 80 % fra midten av juni og ut tida mi, med fri 1 dag i uka, så det hjelper! Det er skikkelig varmt ute nå, fant fram den tynne dressen Brage hadde i høst, men den var litt liten! Han trengte nye joggesko også, så i går ettermiddag fikk jeg handla både ny fin HH-dress i str. 98 og et par tøffe joggesko til godgutten. Kjøpte noen bodyer også, pluss BabyBanz solbriller og babytannbørste til Ylva (i tilfelle tennene kommer...). Jo, og så en tynn lue med skygge til Brage. Det var alt tror jeg... I dag har jeg kjempemigrene! Jeg prøver å bli kvitt den, har spist litt og drikker masse vann, men det eneste som hjelper er nok å sove. Så jeg håper Ylva vil sove snart. Hun har fått masse grøt og ny bleie, så da prøver jeg å legge henne. Hun er veldig snørrete og tett stakkars, sutrer en del og er litt utilpass. Vi skulle egentlig på barseltreff i dag, men jeg orker ikke sånn som jeg er nå! Og alt jeg skulle ha gjort må bare legges på is så lenge, til jeg er kvitt denne møkka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. mars 2007 #1149 Del Skrevet 28. mars 2007 Tenk Ylva er 9 måneder nå og tenk sikkert rart og se hvor stor Brage har blitt når du har en liten i huset Har dere søkt barnehageplass til Ylva i samme barnehage som Brage? Har dere fått plass i såfall? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. mars 2007 Forfatter #1150 Del Skrevet 28. mars 2007 Felicity: Har søkt plass til Ylva ja, men får ikke svar før etter påske! Måtte ty til migrenemedisin i stad. Kan ikke amme på 8 timer etterpå, så Ylva fikk en flaske MME. Hun var i bedre form i kveld, ikke så tett lengre! Brage var så god i stad, han syntes så synd på meg som hadde vondt i hodet og klappa meg på håret og ga meg mange lange koser. Han og mannen har vært på svømming i dag, og så spiste de pizza på veien hjem. Og så så de på båter! Lille gutten hadde mye å fortelle da de kom hjem! I morgen er det påskefrokost i barnehagen, håper jeg er bra nok til å være med på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. mars 2007 #1151 Del Skrevet 29. mars 2007 God bedring med migrenen!! - har den foresten blitt verre etter du fikk barn? Synes min kommer bare oftere og oftere, og det gjorde den rett etter jeg fikk Lukas også.. Håper din forsvinner fort og du får en god dag likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #1152 Del Skrevet 29. mars 2007 Kipa: Jeg har vært plaget mer nå i det siste enn f.eks. mens jeg gikk gravid - men også mye før jeg fikk barn. Da fikk jeg det alltid i forbindelse med mensen... festlig! I natt holdt Ylva fest hun, fra kl. 4 og utover... og jeg hadde fortsatt kjempevondt i hodet. Orka rett og slett ikke dra på påskefrokosten, heldigvis hadde mannen mulighet! Jeg ble bedre utover dagen (sov litt mens Ylva sov, det hjalp veldig) og så har vi vært ute en tur. Og jeg har spist is! Jeg får igjen 4000 på skatten, hurra! Mannen har foreløpig fått baksmell, men det er mye rart som ikke stemmer på det regnestykket, så vi får se hva det ender opp med. I ettermiddag var vi avgårde for å se på fotografbildene som ble tatt av Ylva (6-månedersbildene som ble mer 7-månedersbilder). De var så fiiiine! Den fotografen er bare knallflink. Har brukt henne til Brage også, da han var baby. Vi fikk 2 bilder gratis, og kjøpte 4 til... skal ha de fleste selv, og gi bort et til svigermor i bursdagsgave. Har tenkt å vise dem fram etter hvert, må bare få scanna inn først. Magen min er jammen litt i ulage i kveld, noe jeg har spist tro? :klø: Snart påske! Litt bakvendt egentlig, å begynne å pakke skiklær og utstyr og dra opp på fjellet til snøen nå som det er så vårlig her hjemme. Men vi gleder oss masse til fine turer med pulk! :-D I helga kommer søsters hjem også, blir koselig å se henne. Brage snakker allerede om tante M som vi snart skal treffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #1153 Del Skrevet 31. mars 2007 Heisann! I går var vi masse ute. Kjempedeilig! Var først avgårde for å levere Brage i barnehagen (der det var påskesamling og de fikk besøk av påskeharen og påskekylling - skummelt! ifølge Brage!) og så dro vi for å handle litt på et hagesenter. Påskeliljer og stemorsblomster, skal plante i dag! Senere på dagen ble det trilletur med mammaen min, og vi spiste is! Mannen kom seint hjem i går kveld, og da var jeg sliten, klarte å sovne på sofaen i går kveld! Men i dag har jeg fått hvilt ut, han sto opp med ungene. Vi skal jobbe i hagen i dag, ta fram hagemøblene har vi tenkt, og kanskje grille? Skal på kino i kveld med venninna mi som fikk tvillinger i høst, det blir moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 31. mars 2007 #1154 Del Skrevet 31. mars 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #1155 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Takk kaffedama! Her kan dere se fotografbildene av Ylva! Typisk altså, i stad begynte jeg å føle meg slapp og varm. har hatt vondt i halsen og snufsa siden i går, og nå har jeg feber. Hvorfor skal jeg bli syk nå da? Kinobesøk med venninne S avlyst. Æsj og fysj! Endret 31. mars 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. april 2007 Forfatter #1156 Del Skrevet 3. april 2007 Om ikke forkjølelse var nok, fikk jeg også full nakkesperre søndag kveld. Kom meg til fysioterapeut i går, det hjalp ikke så i dag dro vi inn til Oslo hvor en kiropraktor fikk løsna på elendigheten. Så nå kan jeg røre på hodet igjen! Bedre av forkjølelsen også. Påskefjellet venter! Vi drar i morgen og kommer hjem søndag. Det blir skigåing med pulk, masse god mat, være sammen med familie og andre bekjente, kose oss i solveggen m.m. God påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. april 2007 #1157 Del Skrevet 3. april 2007 Nei, nå får du holde deg frisk, altså!! Nydelige bilder av Ylva. For en søt jente. Ha en riktig god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 3. april 2007 #1158 Del Skrevet 3. april 2007 God påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 4. april 2007 #1159 Del Skrevet 4. april 2007 God påske Nydelige bilder av snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 4. april 2007 #1160 Del Skrevet 4. april 2007 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå