Fibonacci Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #981 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Dråpe, Madden og whisper: Jeg har sletta nesten alle meldingene i innboksen min, men det står fortsatt at den er full! What to do...? :klø: Hjemme igjen nå, vi har fått pakka ut og lagt Brage. One down, one to go! Dagen i dag har gått fort unna. Brage våkna ti på 7, men mannen min var så snill å stå opp med ham, gi ham frokost og så fikk han ham til å sove litt lengre! Og så var han på kjelketur sammen med farmor og kusina og fetteren sin. Så på båter, svaner nede ved stranda og traktoren til farfar. Den var veldig stor og litt skummel å sitte inne i! Det er fortsatt stor stas med "vovva", han rygger litt unna når hunden blir for voldsom, men han er veldig opptatt av den. Litt skrekkblandet fryd! Ylva hosta veldig i natt. Jeg har hatt vondt i hodet siden jeg sto opp, jeg lå ikke spesielt komfortabelt i gjestesenga hos svigers, særlig ikke med Ylva ved siden av meg... Gleder meg alt til hytteturen vi skal ha med svigers, håper det blir bra vær altså! Endret 28. januar 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #982 Del Skrevet 28. januar 2007 Så rart... HMmm? Kanskje du kan høre med moderator? Så kos med hyttetur med svigers! :-D Dakkars Ylva, håper hun er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #983 Del Skrevet 28. januar 2007 Det kan ikke være fordi du ikke er supermedlem lenger da? Og har du sletta sente elementer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. januar 2007 #984 Del Skrevet 29. januar 2007 Så koselig å lese her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #985 Del Skrevet 29. januar 2007 Skal prøve å få hjelp av en moderator med innboksen min... Har vært på 2-års-kontroll med Brage i dag! Det gikk kjempefint. Han er akkurat passe stor gutt. 13,2 kg og 87,5 cm lang! Helsesøster undersøkte språkforståelsen hans, han fikk vist at han kunne tegne kruseduller og pusle puslespill, og ta imot beskjeder hun ga ham. Vi snakka litt om språk, søvn, mat og andre ting, og så gjorde legen en kjapp undersøkelse og da var vi ferdige, men Brage ville helst leke masse mere med traktoren på helsestasjonen! Nå sover begge ungene, og jeg koooser meg med PC og litt sein lunsj! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. januar 2007 #986 Del Skrevet 29. januar 2007 Slett sendte elementer og, LT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #987 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå er innboksen min fiksa, og klar til å ta imot nye PM´er! Maken til luksus! Begge ungene sover fortsatt! Egentlig burde jeg har rydda og ordna litt. Regner med at Ylva våkner snart, hun rørte litt på seg i stad. I ettermiddag skal vi opp til mamma og pappa på middag og kaffe. De skal reise bort neste helg, og ville gjerne kose litt ekstra med Brage nå siden de da ikke ser ham før neste uke igjen...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. januar 2007 #988 Del Skrevet 29. januar 2007 Så koselig å lese om Brage som går på ski! Gleder meg sånn til Kyllingen kommer i den alderen. (Det er bra nå også, for all del!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #989 Del Skrevet 30. januar 2007 Fjellrypa: Tida går fortere enn du tror, før du vet ordet av det går Kyllingen på ski også! Ylva er i fryktelig dårlig humør i dag! Tror hun egentlig er trøtt, men vil ikke sove... Hun har forresten sagt "mamma" et par ganger, når hun har villet til meg! Første gang jeg hørte det tenkte jeg at det var mest tilfeldig, men det har gjentatt seg. Blir veldig varm om hjertet Brage lærte seg et nytt ord i går; Værsågod! Han delte ut kjeks til kaffen oppe hos mamma og pappa. Det var veldig stas! I dag er han i barnehagen igjen. Savner ham litt, det er så koselig å ha ham hjemme. Men slitsomt er det jo også, når vi har noe vi skal rekke! Nå kaller frøkna på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 30. januar 2007 #990 Del Skrevet 30. januar 2007 Hyggelig å lese her og koselig bilde av barna dine i signaturen. Ser vi deg neste onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Larkin Skrevet 30. januar 2007 #991 Del Skrevet 30. januar 2007 Ååå..jeg kan forstå det varmet hjertet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 30. januar 2007 #992 Del Skrevet 30. januar 2007 innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. januar 2007 #993 Del Skrevet 31. januar 2007 Innom å oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. januar 2007 #994 Del Skrevet 31. januar 2007 God bedring! Nå håper jeg snart dere blir ordentlig friske alle sammen i LT-heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. januar 2007 #995 Del Skrevet 31. januar 2007 God bedring! Nå håper jeg snart dere blir ordentlig friske alle sammen i LT-heimen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #996 Del Skrevet 1. februar 2007 Klem til miiip, Larkin, Felicity, *MissS*, miiip igjen og Murmelmy! Joda, her er det sykdom igjen gitt. Denne gangen var det min tur... Middagen kom i retur natt til onsdag, og siden har jeg hatt feber, hodepine og følt meg helt elendig. Har bare spydd en gang, så jeg tror ikke det er omgangssyke. Men jeg hoster og har vondt i kroppen. Mannen min klager også over at han brygger på noe. Brage er heldigvis frisk! Og snart er det fredag, den beste dagen i uka! Ylva er i fin form igjen, hoster bare littegrann av og til. Hun spiser som normalt igjen nå, har fått smake litt på brød denne uka, og det var nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. februar 2007 #997 Del Skrevet 1. februar 2007 Innom med litt energi, jeg har litt vel mye av det om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #998 Del Skrevet 2. februar 2007 God bedring, LT! Håper ikke helga blir så gæ'li likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #999 Del Skrevet 2. februar 2007 Takk for det, miiip og Cr@sh! Formen min er bedre i dag! Har hatt såpass energi at huset er noenlunde rent og ryddig til helga! Er litt sliten, så det begrenser seg selv etter hvert. Nå skal jeg snart dra og handle, og hente Brage i barnehagen! God helg til alle KG-venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2007 #1000 Del Skrevet 2. februar 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå