Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2006 #861 Del Skrevet 21. desember 2006 God Jul & Godt Nyttår! Nyyydelige bilder av ungene (så i en annen dagbok)! Å så bra at formen er bedre! Holde deg frisk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. desember 2006 #862 Del Skrevet 22. desember 2006 Store fine Ylva Kos dere masse som familie på fire i julen! STOR fra T og Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #863 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei på deg! Her kommer jeg innom for å takke for at du har vært en av de her inne som har gjort 2006 til et minnerikt år for meg!Det er trygt og fint å ha "erfarne fjellfolk" å spørre til råds om alt mulig! Håper dere får ei fin og morsom julefeiring sammen med de nydelige barna deres,og et herlig nytt år uten så mye sykdom! Stor varm nisse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. desember 2006 #864 Del Skrevet 22. desember 2006 God jul til deg og dine! Håper det blir en deilig jul med avslappende dager, og så sees vi på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #865 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Takk for koselige hilsener, Cr@sh, Epica, Murmelmy, Skytte og Murf! Nå kan julefreden snart senke seg over huset vårt! Jeg fikk handla ferdig alle julegavene i dag, og greide å få tak i antrekk til meg selv også. Fornøyd, selv om det var veeeldig mye folk på sentrene i dag, mye kø og varmt! I går var det nissesfest i barnehagen til Brage, og han var helt gira etterpå og snakka om nissen som kom! Og så fikk vi med oss 4 julegaver han har laget! De er pakket inn, så vi vet ikke hva det er. Kjempespennende! I går ettermiddag var han med på å pynte juletreet oppe hos mamma og pappa. Han var utrolig flink faktisk, til å ordne med de tynne trådene og få ting på plass. Riktig fint ble det, og nå står treet her hjemme for tur. Vi har satt det opp nå i kveld, og jeg merka plutselig at jeg ble potte tett og øya rant, så jeg får ta en allergitablett i morgen når vi skal pynte Har kjøpt meg litt julemusikk også i dag, med sanger fra Astrid Lindgrens serier og filmer. Skapte fin julestemning her i stua! Har fått så mye julekort i år at jeg må utvide plassen de står/henger på! I dag fikk vi bl.a. et kjempekoselig kort fra Sandra og Marcus med herlige bilder av godgutten. Takk, Sandra! Vi reiser jo en del bort i romjula, så det er ikke så mye mat vi trengte å ordne i dag, heldigvis! Men litt godt brød og pålegg til julefrokosten måtte jeg ha. Og i morgen skal vi spise risgrøt. Joda, det blir jul! Vil ønske dere alle sammen en RIKTIG GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR! Tusen takk for all moro og hygge vi har hatt her på KG i 2006! Endret 23. desember 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 23. desember 2006 #866 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og godt nytt år Takk for det gamle :D Det er bare ei uke i mellom jentene våres tror jeg og det er ca to kg forskjell. hehe. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2006 #867 Del Skrevet 23. desember 2006 +’* . +* . * . * +’ * . * . * * . Ønsker deg en riktig , . * + *’+ . + .*’ * .’ god jul og ett godt nytt år, . * . ’ Jule klemmer fra meg til deg!*.’+ +. * . * + * . * . *’ . * . + * . *.+ .*+. ’ * * + . * ’. + . * . * . *+* . * + . +* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. desember 2006 #868 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. desember 2006 #869 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei LT! Ønsker deg og familien en gledelig jul! Takk for mange koselige hilsner i året som har vært! Stor fra Ingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. desember 2006 #870 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg rakk sannelig en julerunde jeg også... Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! Hva slags tre har dere? Jeg er allergisk mot vanlig gran, men edelgran går bra. Svigers har plastikktre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #871 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. desember 2006 #872 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom en kjapp tur for å ønske deg og dine En god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 #873 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul! Klemmar frå Linn3c og Småtten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. desember 2006 #874 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en kjempefin jul vennen. Koser meg når jeg ser bilde av ungene nede Stor klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #875 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #876 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei alle sammen! :-D Nå har jeg littegranne KG-tid mens gutta mine er ute en tur! Rekker ikke dagbokrunde i dag, det får komme senere! Vi har hatt en kjempefin jul så langt. Mye farting, julaften var vi hos tanta og onkelen min, 1. juledag dro vi på julefrokost til mannens familie og så gikk turen videre til svigers dagen etter! Kom hjem til oss selv i går, og nå skal vi bare kose oss hjemme resten av jula. Mannen har fri! Har kost oss så masse med god mat (gått opp noen kilo har jeg følelsen av!) vært sammen med familien og fått utrolig mye fine julegaver. For Brage var høydepunktet en rød Massey Ferguson traktor han fikk av mommo og bestefar. Etter at den var pakket opp enset han ikke annet resten av julekvelden! Ellers fikk ungene veldig mye fine klær, leker og bøker. Brage fikk ski av oss, og Ylva fikk ny dyne og sengetøy. Av mannen fikk jeg gavekort på aromamassasje! Gleeeder meg til å bli knadd! I dag har vi vært sammen med noen venner av oss. Møttes på kafé, spiste kake og gikk tur sammen etterpå. Kjempekoselig, selv om det ble kaldt etter hvert! Etterpå skal vi spise taco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har blitt tante i dag! :grine2: Broren min og samboeren hans fikk en gutt i ettermiddag! Vidunderet var 4270 gram tung og 52 cm lang. Endelig kom han, 11 dager på overtid! HURRA, HURRA! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #878 Del Skrevet 28. desember 2006 Og lille store jenta mi har runda et halvt år, er blid som en sol dagen lang, skravler og babler høl i huet på oss og er verdens beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2006 #879 Del Skrevet 29. desember 2006 Hun høres helt herlig ut! Og....tenk at hun alt har blitt et halvt år!!! Tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. desember 2006 #880 Del Skrevet 29. desember 2006 Gratulerer som tante! Håper du får en kjempe fin nyttårshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå