Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere! :klem:

Jeg ble riktig fornøyd med ny sveis og mahognifarge på håret!

De siste dagene har gått sånn i ett at jeg nesten ikke vet fram og tilbake på meg selv. Men jeg er ferdig med de 50 julekortene jeg skulle sende ut! :hoppe:

Og har fått sendt avgårde noen julegaver i posten.

Har hatt venninna vår på overnattingsbesøk, laget masse god marsipankonfekt og vært på shopping i dag. Bl.a. fått tak i juletre (edelgran denne gangen, pleier å ha gran men mannen ville gjerne ha noe som drysser mindre...), kjøpt en kartong med rødvin, flott Play fleecejakke til Brage på salg til kr. 50,-, enda flere julegaver...

I går fikk jeg også vaska og rydda ordentlig her, og vaska trekkene til sofaen!

Nå skal vi kose oss med biff, rødvin og film, og etterpå skal jeg legge pinnekjøttet i vann til i morgen. Gleder meg sånn altså! :sikle:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for besøk, MissS og Murmelmy! :klem:

Har hatt en veldig fin bursdagsfeiring, med nærmeste familien på pinnekjøttmiddag og resten av slekta på kaffe og kaker! Og så har jeg fått meg en lekker liten iPod i gave, kombi jule/bursdagsgave fra mamma, pappa, tante og onkel!

Har ønska meg den lenge, og nå sitter jeg og installerer iTunes og skal prøve meg fram... MORO!!!

I morgen skal jeg til legen ang. mageproblemene mine, og er litt nervøs... men det går sikkert bra!

Venter forøvrig i spenning på om lille nevø vil ut i verden snart... samboeren til broren min hadde termin i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos legen i dag LT! :klem: Håper h*n kan finne ut av hva som ikke er som det skal, eller i alle fall ta prøver/sende deg videre så det blir oppklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper legen fant ut hva som er gæli! :klem:

Veldig imponert over 50 julekort, jeg har ikke skrevet ett eneste ett, jeg... :sjenert: Det pleier bli nyårskort på meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 kort? Flinkis! Jegventer ennå på å få julekortene jeg bestilte i posten, så mine er ikke skrevet ennå. Det blir kombinert takkekort fra dåp og julekort, gidder ikke sende masse kort tett etter hverandre.

Grattis med iPod! Jeg fikk det til jul for to år siden, fordi mannen ønsket seg det sånn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia, miiip og Murf: :klem:

Nå er det visst min tur til å ha vond hals og feber! Mannen fikk det forrige uke, og jeg trodde jeg hadde sluppet unna... men i kveld har jeg bare ligget rett ut! Sett på gamle Sopranos-episoder, og spist pinnekjøtt-rester.

Legebesøket gikk greit, alle prøvene mine er normale, heldigvis! Ser ut til at jeg har en soppineksjon i underlivet, men hva det har med magesmerter å gjøre vet jeg ikke. Det har jo blitt bedre, men av og til har jeg veldig vondt! Kjennes som det er vond luft av og til, jeg forstår veeeldig godt hvorfor kolikkbarn skriker...

Nå skal jeg legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med nevø i vente. Det må jo bli verdens beste julegave det.

Godt at prøvene dine er normale. Håper magesmertene dine forsvinner helt etterhvert. Det høres ubehagelig ut å ha det sånn.

Innom med en liten førjulsklem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Synd du ikke fikk noe konkret svar på prøvene ang magen..

Men har du prøvd miniform eller hva det heter, mot luft i magen? Jeg har måttet brukt det i perioder.. Mye luft i tarmene er VONDT....

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det nydelige julekortet vennen min. Nå henger det her til glede i hele julen og langt inn i det nye året. Det er så kjempekoselig. Jeg har nå endelig fått skrevet alle de 70 kortene jeg skulle jeg også. Er jo ganske mye arbeid bare det egentlig. Men jammen er det koselig også da når det stadig detter inn nye hilsner i postkassa. Jeg bare elsker julekort jeg :sjarmor:

Grattis med ny sveis da , alltid deilig med litt forandring. Også håper jeg magen kommer seg.

DIGER klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monja, Susanna, iss og Charmina: :klem:

Har fått full pakke med feber, oppkast, hodepine og vondt i kroppen. Men det er litt bedre i dag enn det var i går da.

Jeg MÅ bli frisk så jeg får gjort det siste jeg skal før jul...

Blir stressa av å tenke på det!

Så jeg prøver å tenke at det fortsatt er mange dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Jeg er bra igjen nå, og i farta!

Har vært på kontroll på helsestasjonen, det å få vaksiner var ikke like fælt som forrige gang, Ylva skrek bare bittelitt, og helsesøsteren var veldig fornøyd med henne, motorisk og ellers! Hun har lagt bra på seg også, får´n si!

Vekt: 9185 gram :overrasket:

Lengde: 70 cm

Hodeomkrets: 45 cm

Ikke rart jeg har vondt i ryggen! 9 kilo er litt å bære på...

Nå skal jeg spise en litt bedre frokost enn den jeg fikk i dag morges, og så skal jeg starte med julevask!

Har planer om at Ylva skal sove ute i vogna mange timer mens jeg holder på... hun skal få grøt, så da får vi håpe hun slokner!

I ettermiddag må vi få handla litt, bl.a. juletrefot. Resten av gavene tar jeg i morgen (tropper opp på senteret ved åpningstid, håper det ikke blir for ille...)

Har også planer om å pakke inn resten av julegavene! :gave:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er i form igjen.... da blir det ikke så stressende de siste dagene før jula virkelig setter inn!

Håper dere har noen fine dager.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...