Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!!

Koselig å lese om juleforberedelsene deres! Må bare håpe at all sykdom holdr seg laaangt unna i lange tider nå!

Hehe,hørtes kjent ut den kålmarken din :ler: Har en sånn jeg også!

S har han begynt å hive seg bakover oggjøre seg stiv som en stokk og det er et svare strev å holde han til tider...Aner jeg to rakkerunger vi har fått eller?!

Ha en herlig bursdag!Håper du får mange fine gaver-det fortjener du!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :klem::kyss:

Ja, i dag fyller jeg hele 32 år gitt!

Mannen skal lage indisk mat etterpå. Og så skal jeg få "mange pakker" som Brage sier! :ler:

Har forøvrig kost meg veldig sammen med miiip, Murf, Murmelmy, MammaSarius og Imax i dag! Barna er så skjønne alle sammen! :hjerte:

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for en flott bursdagshilsen Cr@sh!

Og takk til dere andre også! :kyss:

Har fått gavedryss, og venter på middagen... :sikle:

Har fått Sopranos sesong 1 & 2 på DVD, en bok og en flott Stormberg vinterbukse! Nå mangler vi bare snøen her! :ler:

Murmel, du har rett! Skjønne er vi alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelupper, og takk for skryt! :klem:

Dagen i dag har gått fullstendig i ett! Bra sliten nå.

Mannen har vært dårlig i dag, og holdt seg hjemme fra jobb. Han begynte å føle seg syk i går kveld, og hadde 38 i feber. I dag har han kasta opp, og hatt skikkelig vondt i kroppen! Håååper han ikke smitter oss andre...

Jeg leverte Brage i barnehagen i dag tidlig, dro innom posten på vei hjem og henta noen pakker, bl.a. med julekort, som ble veldig fine! :nisse:

Så dro jeg hjem og rydda og shina litt i kåken før barselgruppa mi kom på besøk kl. 12. Det var kjempekoselig, jeg trives så godt med jentene i gruppa altså! En av damene, som jeg ikke har truffet før i dag, har barn i samme barnehage som Brage går i til og med!

Det skulle være Lucia-feiring i barnehagen kl. 3 i ettermiddag, så det var bare å dure i vei opp dit etter treffet. Avdelingen til Brage gikk ikke i tog, men fikk besøk av Lucia-tog fra stor avdeling. Stemningsfullt og fint! Og så spiste vi lussekatter etterpå :sikle:

Dro hjem igjen, amma Ylva (som var i dårlig humør pga mangel på søvn i dag), lagde middag, og ble ganske utålmodig med Brage når han ikke ville spise en eneste bit. Jeg var ganske sliten selv... han fikk valget mellom å smake én bit eller å gå og legge seg. Og han valgte det siste! Så han ble lagt, ga lyd fra seg litt seinere på kvelden og da ville han plutselig ha maten likevel.

Ylva har også oppført seg rart i kveld, hun har skreket så fælt, og vært helt ute av seg! Lurer på om hun får tenner... for selv om hun sikler MYE til vanlig også, har det økt på veldig nå. Og hun er helt desperat etter å putte ting i munnen og gnage på. Prøvde å kjenne etter, men det eneste stedet jeg muligens kjenner noen buler, er i overmunnen.

Jeg har også fått handla i kveld, mere julegaver og mat til resten av uka. Pinnekjøttet til søndagen er i boks!

Fikk også invitasjon til julebord med jobben på tirsdag! Det gleder jeg meg til! Men hva skal jeg ha på meg da tro? :klø:

I morgen skal jeg og Ylva besøke en venninne av meg, som er høygravid og har termin rundt nyttår. Blir borte store deler av dagen, det tar tid å kjøre!

Svigerinna mi har jo termin med lille fetter på søndag. Lurer sånn på når han kommer jeg! Spennende tider! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hoppende miiip! :klem:

Innom en kjapp tur! Har vært på venninnebesøk og kjørt langt i dag! Deilig å komme hjem og "overlevere" frøkna til mannen. Han ga grøt i stad, og nå bader han henne!

Har begynt med ekstra grøtmåltid på formiddagen nå. Ylva virka ikke så fornøyd mens jeg ga henne, men etterpå sov hun lengre enn hun pleier på dagtid! Det kan vi like :Nikke:

I morgen skal jeg til frisøren, handle noen flere julegaver og ha juleverksted med venninne om kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parkerte visst i boka di en stund jeg... :ler: Jeg fant visst ut at jeg skulle skrive ALLE julekortene nå... selv om jeg bare skulle skrive et par stykker :ler:

Blir nok koselig med juleverksted! KOS DEG!

Og lykke til hos frisøren!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut med juleverksted (Har du plukket om noen tips til hva dere skal gjøre i KGs julekalender kanskje? ;) )...

...også fikk jeg veldig lyst på pinnekjøtt av en eller annen grunn.. :Hehe:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri og Cr@sh: :klem:

Venninna mi og jeg har hatt den tradisjonen i mange år nå, at vi lager marsipankonfekt og evt. litt julekort og gavelapper. Det hører med! :nisse:

Ylva prøvde å vinke til meg i stad, med hele armen sin! Skjønne jenta :hjerte:

Hun skrek fælt i stad, ville ikke legge seg. Men så sovna hun plutselig, sikkert helt utmatta stakkars!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...