Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Så kjipt med magesmerter. Håper du snart finner ut av hva det er.

Selv om den delikate prøven må leveres først.

Håper du får en fin kveld iallefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det også stort sett innevær..

Jeg blir sjokka om det dukker opp en sol på himmelen om dagen! :ler:

Drar de på svømming hver mandag? Koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: :klem: Vi tar fly til Bergen, tar alt for lang tid å kjøre bil når man bare har en helg til rådighet.

Nå fikk jeg endelig laget fotokalendrene ferdig, tror de ble bra!

I dag holder jeg på med masse husarbeid og pakking! Magen min er ikke god, flyr på do rett som det er. I tillegg har jeg hatt trøbbel med høyre pupp, Ylva ville ikke ha noe fra den i går og den ble fryktelig hard og vond. Har fått løst opp nå, heldigvis!

I går holdt jeg på med scrapping, og det var så moro. Nå har jeg bare lyst til å scrappe! men må gjøre unna litt andre ting først. Skal sette i gang en klesvask til (den andre i dag) og pakke inn noen julegaver vi skal ha med til Bergen. Må vaske og smøre vogna litt, og starte pakkinga. Det er visst like vått i Bergen som her nå... og mildt. Men det kan jo snu seg! Håper det!

Ønsker alle sammen en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg...

Håper turen til Bergen blir bra - til tross for kjedelig vær... :roll:

... også håper jeg at magen din blir "snill" igjen veldig snart...

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går holdt jeg på med scrapping, og det var så moro. Nå har jeg bare lyst til å scrappe! men må gjøre unna litt andre ting først.

Kjempemoro! Har scrappet i årevis uten å kalle det scrapping. Har kost meg med å lime inn bilder og skrevet tekst i albumene mine i lang tid. Og når man setter inn etter hvert, så er det bare kos og ikke pes. Selv om jeg innbiller meg at tiden til sånt ikke helt strekker til når man har mer enn ett barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh, Epica, Murf, Ciara, Rognebær og Skytte: :klem::kyss:

Tilbake fra regnvåte Bergen! Har hatt det kjempefint, til tross for dårlig vær på lørdag! Flyturene gikk veldig bra, men i går kveld var vi dønn slitne når vi til slutt fikk slappet av litt rundt midnatt!

På søndagen var det bedre vær og vi gikk tur med ungene. Det var stas å se det nye huset til brorsan og familien. De har pussa opp masse, og det var skikkelig fint, vi fikk t.o.m. vårt eget, nyoppussede bad mens vi var der!

Samboeren hans er jo høygravid med termin om 3 uker, så spenningen lå litt i lufta. Når skjer det tro? Jeg har i hvert fall ikke noe imot å dele bursdagen min med lille nevø :-D

Vi fikk så mye god mat hos dem også. Brage var helt i hundre og sa "god mat" i ett kjør :ler:

Han og kusina lekte så utrolig bra sammen, det er artig å se. Hun er 2 år eldre, men veldig flink til å ta seg av ham og han synes det er spennende å være med på leken. Og hun var veldig opptatt av Ylva også, skulle nusse og kose :hjerte:

Litt voksentid ble det også, på kveldene, vi satt i peisestua og koste oss og skravla til langt på natt! Rødvin ble det også! *skål*

På fredagen ble det hektisk, vi dro til fotografen rett etter frokost og der var jo Brage helt spinnvill. Han turna rundt i studioet og satt maks. stille i et nanosekund :ler:

Fotografen tok masse flotte bilder av Ylva alene mens storebror raste fra seg, og det ble noen bra av dem sammen også, på slutten måtte vi gå over til "holde-fast-metoden" og det var tydelig at begge ungene ble trøtte og slitne etter hvert! Men jeg fikk se bildene sånn kjapt på kameraet og mange så veldig fine ut. Hun skal sende dem til oss på CD om noen dager! :tommelsmil:

Jeg fikk jo super-migrene utpå formiddagen da, og lå og kasta opp i noen timer. Sååå bra timing, skulle jo egentlig ha pakka det siste og shina litt i huset. Men vi kom oss da av gårde til Gardermoen og Brage var superflink til å sitte i flysetet og det var veldig stas å få sånn pakke med litt juice, pastiller (som han ikke likte) og fargeblyanter. Han var helt eksemplarisk på flyplassen også, gikk og leide oss i hånda og Ylva fikk sitte i slynga mi :)

I dag er jeg kjempetrøtt, har rydda kjøkkenet og satt på en klesvask, og skal ut og levere prøver til legekontoret samt handle mat. Hente en pakke på Posten også, og så går tida fort fram til henting i barnehagen!

Hvor blir dagene mine av...? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at turen var fin! :)

Så koselig at Brage fikk seg en lekekamerat!

Regn ja? Uffff, leiii av regn nå ja.. :grine:

Håper du har kviknet til litt nå, og får tatt deg en hvil på sofaen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, jeg ble nesten sliten av å lese jeg og :ler:

Men det høres da absolutt ut som en fin tur. Blir spennende å se nå den lille nevøen kommer nå da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender en liten hilsen her på mandagskvelden. Ja tiden går veldig fort synes jeg her jeg går hjemme med jenta vår :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle snuppelupper! :klem:

Sitter her og gjesper med øya på halv 12. Sovet dårlig i natt, og Brage våkna tidlig så vi satte ny rekord med levering i barnehagen, og var der kvart på 9!

Han har begynt å bli veldig snørrete nå, og hoster. Vi gir ham Sambucol og håper det ikke blir verre...

Tida mi går sånn i ett akkurat nå. I går kveld holdt jeg på i ett kjør, enten med Ylva, husarbeid eller kortlaging! Burde sikkert ha slappet av eller lagt meg tidlig istedtfor å lage kort, men det er jo så morsomt. Holder på med barselkort til tvillingene til venninna mi. Skal besøke dem på torsdag! :hoppe:

Ylva har blitt verre å legge idet siste. En stund klarte vi jo å legge henne i 10-tida, men nå har det blitt seinere og seinere. Holdt på fra 10 i går kveld til nesten midnatt, og det samme kvelden før. Hun hyler så fælt at vi er nødt til å ta henne opp igjen, selv om hun har fått masse mat, og alt annet hun trenger...

I dag skal jeg ta det mer med ro, hadde jeg tenkt. Skal rydde bort klær som er for små, og skifte på sengene. Pusle mere med kortene mine (må jo lage et til lille nevø som kommer snart), gå en tur hvis været er bra.

God tirsdag dere som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...