Charmina Skrevet 7. november 2006 #661 Del Skrevet 7. november 2006 Innom og klemser litt bare jeg! Her er jeg jammen blitt snylta igjen. Skjønner ikke at ikke de hersens bakteriene kan gå en annen vei enn min jeg Ungene dine er bare skjønne ja Her sover den minste og den største er på skøytekurs i DET regnet! Ha en fin kveld vennen -Likte den linken gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #662 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2006 Forfatter #663 Del Skrevet 7. november 2006 Hei kjære jentene mine, takk for at dere holder liv her inne hos meg! Ikke særlig festlig her hjemme for tida akkurat. Jeg er rimelig sliten nå, etter så mange dager med sykdom. Brage har i går og i dag hatt høyere feber enn før, mer diaré, og i kveld kasta han opp også. Har fått legetime i morgen, det er sikkert bare et veldig hardnakka virus men når det varer så lenge og han blir verre og verre så blir jeg bekymra og føler det tryggest å sjekke det opp. Jeg har også veldig vondt i magen for tida, så det sliter på. Mye vondt i nakke og hode pga at jeg bærer unger hele dagen. Ryggen min er like ved å knekke sammen føles det som. I går kveld var jeg så sliten og lei meg og hadde så vondt at jeg begynte å grine av en liten filleting.... Nå MÅ da ting bli bedre snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. november 2006 #664 Del Skrevet 7. november 2006 Nå MÅ da ting bli bedre snart? Det får vi da endelig håpe! Håper du har noen foreldre eller svigerforeldre som kan avlaste litt hvis du blir for sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. november 2006 #665 Del Skrevet 7. november 2006 Du fortjener en diger bukett roser og minst en langhelg på et fancy spahotell... Jeg skjønner ikke hvordan du takler alt og forstår at du begynte å grine,det hadde jeg gjort for lenge siden...Kan ikke skjønne at dere må plages så mye med sykdom...Det er bare urettferdig. Sender over mange friske vibber og store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2006 Forfatter #666 Del Skrevet 7. november 2006 Masse klemmer til miiip og Skytte også! Dere er jammen gode å ha jenter Får finne senga mi. Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #667 Del Skrevet 7. november 2006 Uffda vennen.. Så kjipt å høre Ja det må bli bedre nå snart. Etter en legetur så får nok Brage noe som hjelper på. Og håper du får slappe av mer fremover, du høres utslitt ut stakkars.. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. november 2006 #668 Del Skrevet 8. november 2006 Hei! Du fortjener virkelig en . Håper det blir mer frisk enn syk tid i LA-huset om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2006 Forfatter #669 Del Skrevet 8. november 2006 Epica og iingvild: Vært hos legen i dag, Brage hadde utslag på CRP, og er både irritert i øret og svelget og skal tilbake med en urinprøve om et par dager for å sjekke om det kan være urinveisinfeksjon. Ble ikke så mye klokere egentlig, men legen mente det var riktig å sjekke det opp. Vi må bare se det an, prøve å løse opp i øret hans (skulle dryppe med olje) og så har vi ny time på fredag... Ylva hadde akkurat en skikkelig skriketokt, vondt i magen kanskje. Nå er det relativt rolig her, men det braker vel løs igjen snart... Trenger vel ikke å si at jeg fortsatt er gåen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #670 Del Skrevet 8. november 2006 Så bra at dere har fått sjekka formen til Brage! Håper han er i form snart igjen da. Og du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. november 2006 #671 Del Skrevet 8. november 2006 STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 8. november 2006 #672 Del Skrevet 8. november 2006 Hei. Det høres ut som du har litt av hvert å drive med.... Grunnen til at jeg lurte angående det med spark er at det kjennes ut som spark av og til..... Helt merkelig. Mest nede i underlivet, men også noen ganger litt lengre opp... Men jeg har ikke turt og ta testen fordi jeg regner med at jeg ikke er det.... Jeg har noen dager med kvalme, men ikke sånn helt forferdelig heller. Men får vel ta en test i morgen..... Du får nok høre om det er noe mer.... NOE jeg IKKE tror.... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. november 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 8. november 2006 Kverula og Murmelmy: Felicity; kanskje du kjenner fantomspark?? Det gjør jeg også, mange ganger om dagen! Jeg vet ikke helt hva det kommer av, men det er nok bare tarmene som rører litt på seg eller noe i den dur... Men spennende likevel da... du får holde meg oppdatert Bare innom her en kort tur. Magen min er ikke bra ennå, har sånne smerter, og har hatt diaré i kveld også. Men i morgen og på fredag skal mannen være hjemme, og mammaen min kommer også for å hjelpe til! :-D Så skal vi til legen igjen på fredag, og jeg håper virkelig at Brage friskner til og er bra til neste uke... jeg har det tungt for tida, dette har vart så lenge, og føles som det aldri skal ta slutt... Brage blir jo bare verre og verre synes jeg. Han har nesten ikke spist i dag, drikker litt men ikke nok tror jeg, og hadde 40 i feber i kveld. Ga ham febernedsettende, han kvikna til etterpå. Så det er da liv i gutten! Ylva er blid og glad, og frisk heldigvis! Nå er det natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. november 2006 #674 Del Skrevet 8. november 2006 Tøffe dager for dere! Flott at du får litt avlastning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2006 Forfatter #675 Del Skrevet 9. november 2006 Takk for hilsen Murf Brage er bedre i dag! :-D Under 38 i feber, og mer i farta. Han kjører rundt på scooteren sin igjen, og i stad ville han bake kake, så det er et godt tegn, han har spist litt også. Jeg lå våken med magesmerter i natt, lå og ynka meg så mannen våkna av det også... men litt bedre nå. Nå kommer snart mamma og skal avløse meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 9. november 2006 #676 Del Skrevet 9. november 2006 Hei LT Jøss vet du hva de magesmertene er for noe??? Du får skjekke hva det er da. Høres ikke ut som du har det noen særlig godt... Og i tilegg så er Brage syk... Uff da dakar deg... God Bedring. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. november 2006 Forfatter #677 Del Skrevet 9. november 2006 Felicity: Skal få meg legetime, dette er plagsomt! Har hatt mye vondt i magen siden Ylva ble født, og er plaget av enten treg mage eller diaré, trenger muligens noe mageregulerende? Kanskje jeg burde spise helt annerledes... og selvsagt spiller stress inn. Men sånn "stressmage" med mye syre og sånt har jeg hatt før, disse smertene sitter lengre ned. Føles som det gjør vondt når tarmene jobber rett og slett. Og jeg har kramper og stikkende smerter i både rygg og mage. Ikke greit! Brage var så søt i stad. Han ville være med og lage grøt til Ylva, og skulle mate henne også. Fikk tatt bilde, skal legge ut senere! Mamma var her og passa Brage i dag, og jeg trilla tur med Ylva. Deilig å komme seg ut, men jeg tror jeg gikk litt for lang runde, var veldig sliten etterpå! Men er fornøyd med å ha gått nesten 7000 skritt i dag. Middagen i dag var fiskegryte med fersk torsk oppi, Brage digga det, og Ylva stirra fælt på maten vår! Hun gleder seg tydeligvis til å smake middag hun også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #678 Del Skrevet 9. november 2006 Så flott at du kom deg ut en tur i dag - selvom du ble sliten, så er det jo anderledes å være sliten av å være ute og i bevegelse enn av å bære rundt på barn og gjøre husarbeid. Håper det gjorde deg godt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. november 2006 Forfatter #679 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Kverris: Ja, det var veldig godt å komme seg ut! Merker det på humøret! Brage er feberfri, og i farta! Mannen er til legen med ham nå. Tok med urinprøve og greier. De skulle sette en time til meg også, håper det ikke tar for lang tid. Magen min er den samme gamle, men jeg har fått sovet ut og slappet av i dag, og det er så godt. Kjenner at jeg begynner å komme tilbake til mitt gamle gode jeg. I dag kommer mamma bort en tur og triller med Ylva, og så skal vi ha Havfruas kylling-i- tomatgryte til middag og se på TV tenker jeg... må få tatt fram strikketøyet mitt igjen også. Resten av helga flyr vel fort avgårde tenker jeg! På søndag skal vi besøke en venninne av oss. Først dra på tur til en besøksgård, se på dyra og sånt, og så spise middag hos henne. Det blir koselig! Ha en fin helg alle sammen! Endret 10. november 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. november 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 10. november 2006 Har litt bilder på lur her Fornøyd med livet: Hva er dette for en leke mon tro? Grøt er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå