Fibonacci Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 29. oktober 2006 I stad gikk jeg laang tur med Ylva. Kjempefint vær å trille i, og flotte høstfarger! Ellers har jeg pusla i huset og vært på nettet og bestilt bilstolpose og lue, votter og lobber til Ylva som matcher ulldressen hennes som snart er ferdig! Elgkarbisser er underveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. oktober 2006 #622 Del Skrevet 29. oktober 2006 Elgkarbis Hadde det uka som var vi... Har en pakke til i frysern. Så kommer det vel ny forsyning snart tenker jeg Så herlig med tvillinger da! Blir nesten babysyk igjen av å tenke på det (selv om jeg har en stor baby i hus... ) Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #623 Del Skrevet 29. oktober 2006 Innom og klemmer litt på deg jeg bare. Fordi jeg synes du er så utrolig fabelaktig å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #624 Del Skrevet 29. oktober 2006 ÅÅÅåååå jeg gleder meg så til vogna kommer. Hvor lang tid tok det før den var hos deg fra du bestilte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. oktober 2006 #625 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ååå jeg blir så babysyk av å lese om nydelige Ylva, og venninnen din som har fått tvillinger. Det skrangler i Sandraeggstokker for tiden Jeg må bare smøre med med tålmodighet og gjøre ferdig skolen, og får jo ikke fødselspenger før etter et halvt år (?) i jobb heller. Hmm..har ikke sett den IKEA-reklamen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. oktober 2006 #626 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei LT..... Hmmmm, dette har jeg ikke fått med meg.... At du har fått deg ny dagbok. Der ser du hvor aktiv jeg er nå. Hehe... Takk for klemmen i min dagbok Er ikke så mye liv i den akuratt Følger heller med på alle andres dagbøker Nydelige barna dine er... Klem fra L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2006 #627 Del Skrevet 29. oktober 2006 Den Ikea reklamen er bare så og jøss som hun ligner på en liten gutt jeg vet om da Håper du har hatt en fin søndag - her skal sengen snart inntas Ha en fin dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #628 Del Skrevet 30. oktober 2006 LinKri: Elgkarbissene ble kjempegode! Brage spiste masse, men måtte ha tyttebær til, han elsker det! Fikk ham til og med til å spise litt potet, bare det var blanda med tyttebær! Charmina: Du er bra fabelaktig du også! Xavia: Det tok bare 4 dager fra jeg bestilte til vogna ble levert på døra av Tollpost! Så fikk jeg momsregninga en stund etterpå. Sandra: Skjønner godt at det skrangler litt hos deg! Vi må treffes så kan du snuse litt på Ylva og gutta våre kan leke sammen! Felicity: Koselig at du er innom! Går det bra med dere? Charmina: Takk for det, vi hadde en flott søndag, men den gikk altfor fort som vanlig. Mandag, bare meg og prinsessa her hjemme, hun sover nå og jeg har vært innom noen nettbutikker (igjen... ) og bestilt julegaver og barselgaver! Tvillingene skal få noen fine IdaT klær! :-D Skal vaske klær og skifte sengetøy, og så komme oss ut en tur! Ha en fin mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #629 Del Skrevet 30. oktober 2006 I kveld har Ylva fått sin først smaksprøve på risgrøt! Blanda den veeeldig tynn og det falt i smak! Hun prøvde å sette seg opp for å "fange" skjea! Ellers lurer jeg på om jeg holder på å få tilbake mensen. Jeg spotter litt... Vil ikke ha snø i morgen! Synes det er så fint med høst, nydelige farger ute, deilig luft og passe temperatur. Men jeg liker IKKE at det blir så tidlig mørkt, og tanken på at det går bare én vei nå fram til sola snur... Men på den annen side; koselig å fyre på peisen, tenne stearinlys, krype under et teppe på sofaen og høre på regnet utenfor! Brage er blitt et lite ekko! Han gjentar det jeg sier, hele tiden. Jeg blir overraska over hva han plutselig klarer å uttale. f.eks. "kveldsmat" og "mørkt ute". For ikke å snakke om det alltid like overraskede og uskyldige "datt ned!" når han hiver noe på gulvet eller velter noe! Han var i sitt ess her i stad. Han hamret løs på pianoet og sang "Oajajajaboff" til. (tatt fra Trollmor-sangen). Tok og filma ham litt. Lurer på hva han sier om jeg viser den filmen i konfirmasjonen hans! Er så trøtt i kveld! Tror ikke jeg orker noen stor runde her inne nå, men I´ll be back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. oktober 2006 #630 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei snuppis Innom med en klem før jeg stuper i seng - travle dager for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #631 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fyre i ovnen, tenne stearinlys... *DRØMME* Det er det som er koselig med vinteren Liker det litt mørkt jeg! Så bra at risgrøt falt i smak hos Ylva. Gleder meg så til jeg skal prøve med snuppa, men får nok vente noen måneder til... 1,5 i hvert fall Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #632 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Charmis, LinKri og Kverula: Det er jo ikke noe snø i dag jo! Føler meg lurt! Neida, bare fint det. Jeg hadde ikke behøvd å grue meg for å dra ut med to barn i snøkaos i dag i hvert fall! Brage våkner tidligere nå etter at vi stilte klokka! Han satt i senga og ropte på frokost halv 8 i dag morges. Jeg var skikkelig trøtt, men fikk dytta i meg en skive og tatt en kaffekopp før vi dro i barnehagen. Jeg pleier å ta på ham uteklær for på den tida vi er i barnehagen pleier de å være ute og leke. Men i dag var de inne pga personalmangel... Jeg har spotta litt i natt også, skjønner ikke helt om det er mensen eller ikke jeg? Rareste mensen jeg har hatt i hvert fall. :klø: Da vi kom tilbake fra barnehagen sovna Ylva ute i vogna, og jeg fikk rydda inn det siste av ting og tang som har vært utendørs. Kosta og raka og holdt på, ble akkurat ferdig da Ylva våkna igjen. Har mest lyst til å slappe av resten av dagen! Har begynt å få sånne menssmerter nå så det frister mest å ha en innedag. Har alltids noe å gjøre i huset! I dag er det 1 år siden ilderen vår døde Endret 31. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #634 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er veldig glad for at det ikke kom snø i dag... Bilen har fortsatt bare sommerdekk, og jeg hadde ikke spesielt lyst til å ta bussen i dag morges... Vi får se hvordan det går i morgen. Time til å få byttet dekk har jeg nemlig ikke før fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 31. oktober 2006 Xavia: Her ligger det snø nå, men er meldt bra vær i morgen! Kjedelig å ikke få skifta dekk før fredag da... Masse Halloween-kids på døra fra middagstid og utover. Det ble litt plagsomt etter hvert, når jeg skulle amme Ylva og mannen skifte på Brage, så ved leggetid slukte vi utelyset og dempa lyset inne også. Fyra på peisen og fant fram masse stearinlys. Skikkelig koselig! Meeen: Brage har feber. Han ville ikke ha middag, og det er alltid et dårlig tegn. Ganske riktig; 38,4 målt ved leggetid. Så han må være hjemme i morgen og sikkert torsdag også... På fredag er det planleggingsdag i barnehagen, og fra fredag til lørdag skal mannen være bortreist med jobben! Ser ut til at jeg må avlyse alle planer jeg hadde altså... Og jeg blir så av å tenke på så mange dager inne med sykt barn, ikke komme seg ut, kommer til å fly på veggene... Skrittellinga mi kommer til å gå på dunken, og med min vanlige flaks så blir jeg vel syk selv. *klage og syte* På den lyse side; vi har billetter til Nytt på nytt på torsdag, og dit SKAl vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. oktober 2006 #636 Del Skrevet 31. oktober 2006 Åååå så gøy med nytt på nytt det blir sikkert kjempegøy. Vi skal på revy i morgen og det gleder jeg meg masse til. Kan ikke huske sist vi gjorde noe sammen. Masse unger på døra her også som vekket Martine hele tiden - gjett om jeg var lite fornøyd med akkurat det da!!!!! Ha en fin kveld vennen. Sikkert litt trist å tenke på ilderen - rart hvor glad man blir i dyrene ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, vi savner ham vet du Charmina... Gleder oss masse til Nytt på nytt, håper det er noen morsomme gjester! Det høres gøy ut med revy også! Var det med Kvinner på randen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. oktober 2006 #638 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sykdom igjen hos dere... Håper du slipper unna denne gangen da! Du kan godt få litt snø av meg! Vi har MASSEVIS!! Måtte vasse i snø til langt oppå leggen for å hente ved i dag... og det har snødd en del ETTER det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 1. november 2006 LinKri: Har brukt hele dagen på å få unger til å sove... til slutt sovna Ylva ute i vogna og Brage på sofaen. Der lå han en stund, måtte flytte Ylva ut av stua etter at hun våkna og hadde fått pupp for hun bråka og "skravla" så fælt! Blir ikke helt klok på hvordan syk Brage er, bortsett fra feber. Han er bare veldig sutrete i perioder, og mye roligere enn vanlig. Vil være på fanget og bli båret. Ylva er like ved å rulle rundt nå! Kommer liksom halvveis over, og så detter hun tilbake igjen. Moro! Mannen kom hjem tidligere, og har vært og handla. Han lager nå fiskesuppe til oss! Selv er jeg veldig trøtt i dag, og bare "vet" at jeg kommer til å sovne på sofaen etter middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #640 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå