Pasha Skrevet 22. oktober 2006 #581 Del Skrevet 22. oktober 2006 Stillig scooter han har fått seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #582 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Takk, IdaH! Ylva er fortsatt ganske tett, og er "hes" når hun gir lyd fra seg! Får så vondt av henne! Drypper med morsmelk og håper hun snart blir helt bra igjen... Endret 22. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. oktober 2006 #583 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hir minn sånn saltvannsspray før han ammes om morgen og kveld, jeg... Har ikke prøvd mm ennå :sjenert (et snev av dårlig mamma-tendenser...). Gir han det før amming for da puster han jo med nesen og drar dråpene inn bedre selv. Etter amming bruker jeg sånn neseblåser og får sugd ut buser på størrelse med en krone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 23. oktober 2006 #584 Del Skrevet 23. oktober 2006 Søte Brage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2006 #585 Del Skrevet 23. oktober 2006 Koslig å se bilder fra bursdagen! Håper dere får en kjempe fin uke! fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 23. oktober 2006 Murmel: Saltvannsspray funker fint det også! Akkurat nå hadde vi ikke det i huset, så da tar man det man har i puppen istedet! Synes Ylva er verre i dag jeg... hun hoster sånn! Men blid er hun likevel, lille snuppa mi! I dag blir gutten min 2 år! For 2 år siden var han en nyfødt liten babygutt som lå i senga på sykehuset og sov - og jeg lå og beundret ham og var kjempesliten og superlykkelig på én gang... Han er og blir godgutten min, så blid og glad og søt og god, og samtidig trassig, egen og tøff! Det er herlig å leke med ham, tulle med ham og kose med ham. Jeg gleder meg til å følge med ham videre gjennom livet... GRATULERER MED 2 ÅRS-DAGEN KJÆRE BRAGE! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. oktober 2006 #587 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer med dagen Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. oktober 2006 #588 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer med dagen Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. oktober 2006 #589 Del Skrevet 23. oktober 2006 , Brage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. oktober 2006 #590 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer med dagen til Brage!! Synes det var som i går at vi vagget rundt og ventet på Marcus og Brage. Tenk at gutta er blitt så store Stilige gaver han fikk da! Hørtes ut som en hyggelig bursdagsfeiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. oktober 2006 #591 Del Skrevet 23. oktober 2006 Gratulerer med dagen til Verdens skjønneste lille Brage gutt Martine sender en ekstra stor til han og en liten også Kjempeklem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk for gratulasjoner Xavia, iingvild, *MissS*, Sandra og Charmina! I går hadde vi koselig besøk av en kollega av meg og sønnen hennes på 2 1/2 år. De lekte bra sammen stort sett, men Brage ville ikke låne bort scooteren sin, da ble det hyl! Han fikk resten av gavene fra oss også, det var mer duplo, en bok og en film fra Ylva! I dag var det jeg som skulle levere i barnehagen. Hadde satt på vekking, men drøyde det litt pga kjempehodepine, som sitter i fra i går... Brage våkna etter hvert, og var i godt humør i morges, ikke altfor kranglete, og sa "hadet" til scooteren når vi skulle gå! Vi var i barnehagen litt over 10, da kom det en annen jente bort til Brage og skulle hilse på og gi ham kos! De to er visst veldig gode venner har jeg skjønt! Sitter og flørter ved frokostbordet! I ettermiddag skal det være høstsuppe i barnehagen, og foreldrene er invitert. Det blir sikkert koselig! Brage hadde det veldig morsomt i barnehagen i går forresten. Han fikk krone, bursdagsang og muffins! De hadde tatt masse fine bilder, som vi fikk med hjem. Han har et stort glis på alle bildene! Her hjemme er det stort sett kjedelig husarbeid som venter. Har rydda, satt i gang oppvaskmaskinen og skal kjøre klesvask straks. Jeg fikk ikke rydda alle lekene på plass i går, så det må jeg også få gjort. Og så må jeg få skrevet resten av takkekortene, nå har det hengt over meg sååå lenge! Ha en fin tirsdag alle sammen! Har ikke så god tid nå om dagen til å følge med dere andre... lei for det! Men jeg håper alle har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. oktober 2006 #593 Del Skrevet 24. oktober 2006 Gratulerer med overstått 2 årsdag, store, herlige, skjønne Brage! Høres ut som en fin feiring og sånn en flott scooter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. oktober 2006 #594 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei snuppis! Hørtes ut som en fin feiring i barnehagen.De er jo så skjønne med krone på hodet og det hele. Fine bilder av han også - som vanlig Intet nytt herfra skal snart finne senga kjenner jeg. Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #595 Del Skrevet 24. oktober 2006 monja og Charmina: I dag tok det lang tid før Ylva sovna... hun ville ikke ligge alene og sove, men måtte opp til meg for å klare å finne roen. Hun er et lite kosedyr! Vi dro på høstsuppe i barnehagen halv 3, og da sov hun ute i vogna hele tida faktisk. Skal prøve å få henne til å sove mere ute fremover nå hadde jeg tenkt. Vil gjerne at hun skal få den vanen, men det er ikke så lett når hun liksom "aldri" vil falle til ro. Liksom ikke noe vits i å kle på masse klær og ordne med vogna når hun likevel vil ha mere pupp... Brage var tydelig stolt over at jeg kom i barnehagen og spiste med dem og lekte med dem! Hun jenta fra i morges var etter Brage og skulle klemme ham, de var skikkelig søte sammen! Etter barnehagen var hodepinen min helt forferdelig. Mannen kom hjem litt før kl. 6 og da gikk jeg bare og la meg. Han fikser 2 barn så greit atte. Ga Ylva 200 ml MME, men jaggu ville hun ha masse pupp av meg senere på kvelden også. Jeg følte meg myyye bedre etter å ha slappet av! Tror jeg burde bli flinkere til å slappe av på dagtid også, og bare drite i husarbeidet av og til. Når jeg får så vondt i hodet nytter det i hvert fall bare å sove... I morgen skulle jeg egentlig besøke venninna mi som skal ha tvillinger, men hun ringte i kveld og avlyste for hun skal ta røntgen av bekkenet i morgen. Tvillingene sitter i seteleie, så det er greit å avklare om det er nok plass... Det blir spennende å følge med henne fremover, ikke lenge igjen... Deilig å skravle om fødsel med noen som gidder å høre på også! Vi avtalte å møtes på torsdag istedet. Regner med at det blir siste gang jeg ser henne med stor mage! Så i morgen skal vi hente noen bilder på Elkjøp, og trille en skikkelig tur. Og jeg skal gjøre så mye som null husarbeid har jeg tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #596 Del Skrevet 25. oktober 2006 Koselig han har fått seg en kjæreste! Grattis med 2-årsdagen, litt forsinka! Uff stakkars Ylva.. Så fælt når hun er tett og hes.. Må være vanskelig å ikke kunne gjøre såmye for lille klumpen.. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #597 Del Skrevet 25. oktober 2006 Epica: Takk for det, Ylva er bedre i dag! Nyyydelig vær i dag! Vi har gått fin tur. Ble svett og god! Men så glemte jeg selvfølgelig å ta med skrittelleren! Nå er Brage og mannen på svømminga! I dag skal de ta undervannsbilder, er spent på hvordan de blir! Hodepinen min har sneket seg tilbake! Den blir liksom ikke helt borte! Skikkelig pyton... Ylva sov forresten en times tid i formiddag. Gikk ned for å se på henne, og da lå hun med tommeltotten inni munnen og suttet helt salig på den! Tok bilde av henne: Slenger med et smilebilde fra i går også: Nå må jeg begynne på middagen så gutta mine får mat når de kommer hjem! Skal ta meg en runde her senere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. oktober 2006 #598 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hun er alldeles bedårende Håper hodepinen gir seg og at du slipper å ha plages med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. oktober 2006 #599 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så nydelig hun er!!! Sondre leter febrilsk etter tommelen,men han har ikke skjønt at den må ut av hånden før den kan pakkes i munnen Men lurer nesten på om han har tenner i vente snart for han gnager på alt og siklet renner....hmm... Og en forsinket 3xhurra for Brage!! Stor gutt!! Håper du slipper mer hodepine og at dere holder dere friske og raske hele gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. oktober 2006 #600 Del Skrevet 25. oktober 2006 En forsinket bursdagsklem til Brage Så søt Ylva er Snuppa mi putter hele hånda inni munnen hu.. I dag prøvde hun begge, men det gikk ikke Og hun er som sondre til Skytte, gnager og gnager... og sikla renner! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå