monja Skrevet 7. oktober 2006 #501 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nydelige!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. oktober 2006 #502 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nydelige bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #503 Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk takk! Kos å høre :-D Nydelig vær i dag, men jeg kommer meg aldri ut har jeg følelsen av. Har et stk. Ylva hengende i puppen! Brage og mannen har vært ute og rydda i hagen og Brage har fått sand i kassa si. Jeg skal ut og trille med Ylva, må få 10 000 skritt i dag også vet dere! Har lyst til å plante løk i hagen også, hvis Ylva sover lenge. Og så må jeg skrive 30 takkekort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #504 Del Skrevet 8. oktober 2006 Kjenner meg igjen i det med å ha følelse av at man aldri kommer seg ut og avgårde - selvom jeg jo også må si at du er veldig flink til å få til det meste, selv med to små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #505 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lykke til med takkekortene. Her skinner sola, så det er ganske kjiiipt å bare måtte være inne. Men får sikkert tatt det igjen nok på jobb da. Ha en fin søndag sweety Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. oktober 2006 #506 Del Skrevet 8. oktober 2006 Så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #507 Del Skrevet 8. oktober 2006 ikke så kjipt å være inne alikevell for nå regner det mer vann enn det kommer om man står i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. oktober 2006 #508 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nydelige bilder. Håper du og familien får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #509 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Kverris, Charmis, LinKri og iingvild: Nå i kveld har jeg vondt i halsen og stemmen min liker ikke at jeg snakker! Æsj og uff. Jeg vil ikke bli syk! Brage hoster også masse, det lover ikke helt godt I dag har vi fått gjort masse i huset og i hagen mens ungene sov! Ylva hadde en kjempelang soveøkt på formiddagen, noe jeg slett ikke er vant til. Så da fikk jeg vaska over og rydda vekk resten av hagemøblene og ting som har stått ute, kasta en del planter og skrevet noen takkekort. Har mange igjen... Vi tok oss en tur med søskenvogna også, det var jo så fint vær i dag. Men det begynte å blåse kaldt! *hutre* Er bare noen få skritt unna 10 000 nå... er fornøyd! Brage har lekt i sandkassa si i dag! :-D Endret 8. oktober 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #510 Del Skrevet 8. oktober 2006 Åååå sånne koselige bilder av Brage Ser ut som om han liker seg i sanden ja. Håper ikke du også blir syk nå da vennen. Selv er jeg bare møkkalei av å være inne. Ha en god natt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #511 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg ser bildene fint jeg altså i selve dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. oktober 2006 #512 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ja bildene ligger slik de skal de, men ikke som vedlegg. Der kommer de ikke opp. Merkelige greier. Men har sett i andre bøker at bildene er vekke også så kanskje de har problemer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #513 Del Skrevet 8. oktober 2006 Fikk du opp bildene Charmina? Så bra! Sand er gøy ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 8. oktober 2006 #514 Del Skrevet 8. oktober 2006 Synes sitatet i signaturen din er så bra! Treffer deg dessverre ikke på torsdag fordi jeg er bortreist, men neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #515 Del Skrevet 8. oktober 2006 Tror det er noen problemer i forumet Charmina, det var sånn i går også! JA, satser på neste gang Murf! Kaktus-halsen min tilsier at jeg burde legge meg nå. Men må ta en kjapp runde først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #516 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er mandag, jeg har vondt i halsen, Brage hoster men han er ellers i fin form og er i barnehagen. Jeg vasker klær nok en gang... frøkna bæsjer seg ut hver dag nå for tida, lurer på om jeg skal gå opp en bleiestørrele igjen? Hun bruker Midi nå, og det holder ikke... Forresten så veier hun nå ca. 7 kg og bruker snart str. 74 i klær! Hvor ble den lille babyen min av? Nå skal jeg lese litt fag. Hadde passa veldig bra om Ylva sovna snart, men så lenge hun koser seg i babygym´en så er det jo ikke noe problem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. oktober 2006 #517 Del Skrevet 9. oktober 2006 Håper katusen er vekke og at formen er bra vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. oktober 2006 #518 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så kjedelig med vond hals. Håper det går over fort. Jeg ser bare røde kryss der bildene dine er, men satser på at det er en feil på siden som gjør det, sånn at jeg får se dem senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. oktober 2006 #519 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjedelig med sykdom Jeg får forresten ikke fram bildene av Brage :klø: Ungene vokser fort! Vi var på helsestasjonen i dag, og der var det babyer som var fra 2-4 uker gamle. Har snuppa mi vært så lita??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #520 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå er bildene der igjen, etter at det vært litt krøll i forumet! Jeg har feber, vondt i hodet og i kroppen i dag. Hoster og snufser, orker ikke mye annet enn å ta meg av frøkna og ellers ligge på sofaen. Jeg må jo bli bra til treffet hos Murmelmy på torsdag! Klem til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå