Fibonacci Skrevet 20. september 2006 Forfatter #421 Del Skrevet 20. september 2006 Hei alle gode KG-jenter! Grooo: Jeg tok en C-vitamintablett på 1 gram i går... sånne vi kjøper i Sverige. Magen min ble rar men jeg er faktisk bedre i dag! Charmina: Ingen årsak kjære deg! :-D Det var fort gjort bare jeg fikk satt meg ordentlig ned med det. Har lyst til å bestille sånne frimerker selv, til å bruke på takkekortene jeg ennå ikke har sendt ut... Skytte: Setter veldig stor pris på at du er innom! miiip: Takk for det, jeg føler meg bedre i dag heldigvis! Bare veldig mør i ryggen... Murmelmy: Det var superhyggelig å møte deg og lille T også! Gleder meg til neste gang! Cr@sh: Vet du, det er det mange som har sagt i det siste! Jeg synes også hun ligner en del på Brage, men det er alltid så delte meninger om sånt, og barna forandrer seg jo hele tiden også! Dagen i dag har gått i ett! Etter morgenstell, frokost og amming og sånt dro Ylva og jeg en tur på jobben min. Veilederen min var ikke der, men jeg fikk prata med en kollega som arrangerer et kurs jeg har tenkt å ta. Det er selvstudium med kollokvier, og man kan velge om man vil ta eksamen i høst eller til våren! Det passer jo meg perfekt. Skal slenge meg med på neste kollokvie i oktober (for dere som ikke henger med her så er jeg stipendiat og mangler ett doktorgradskurs for å få godkjent studieplanen). Jeg fikk kopiert pensumliste og relevante artikler mens kollegaen min underholdt en litt grinete Ylva Satt lenge og prata med en annen stipendiat jeg deler kontor med også - hun har 2 barn selv og vet litt om hva det går i! Kjempekoselig! :-D Så dro jeg og henta en pakke på posten, var innom butikken og hele 3 ulike bensinstasjoner for å finne riktig pære til kupélyset i bilen vår - må visst være en veldig spesiell pære siden ingen har det... Ylva gadd ikke være med lengre, så vi dro hjem og puppet litt før vi henta Brage i barnehagen. I dag var ungene på hans avdeling på de store barnas lekeplass og det var så gøy at det var såvidt jeg fikk dratt ham med meg hjem! Fikk foret Brage litt før vi skulle på svømming, bytta kjempebæsjebleie på Ylva (ikke vært noe siden lørdag så det var på tide...) og så dro vi alle sammen på svømminga hans. Jeg og Ylva så på og tok litt bilder fra bassengkanten, og det var veldig gøy! Han er blitt et råskinn i vannet! Ville veldig gjerne ha på seg svømmeføtter som de store barna har, og koste seg med sklia og med å svømme rundt etter leker i vannet. Å hoppe fra kanten er også gøy! Spurte instruktøren om svømming for Ylva, men kursene de har er visst fulle Må kanskje vente til etter nyttår, hvis vi ikke kan skvise det inn en eller annen ettermiddag. Etter svømminga var vi både slitne og sultne, så vi dro rett og slett på McDonald´s og spiste. Det er så sjelden vi spiser junk food ellers så det var greit å ta det lettvint akkurat i dag. Kom hjem og ammet Ylva, som hadde ventet lenge på puppen... nå har hun faktisk sovna, er spent på om hun våkner og vil ha mer eller om hun faktisk har tatt kvelden. Time will show! I morgen skal vi på shopping for å få tak i noe småtteri til ferien vår. Ikke lenge til vi reiser nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. september 2006 #422 Del Skrevet 20. september 2006 *fortatt misunnelig på den ferien deres* Det kommer sikkert til å bli kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. september 2006 Forfatter #423 Del Skrevet 21. september 2006 Tror det blir veldig bra med ferie miiip! Nå har jeg vært i kontakt med Babyslynga ang. Ergo bæresele som jeg har funnet ut vil være perfekt å ha med på ferien vår! Jeg er jo litt seint ute med å finne ut det da... Men servicen der var veldig bra, de skal pakke selen i kveld og sende den med ekspress over natten så da har vi den hos oss lørdag morgen! Skal bruke den til å bære Brage i på flyplassen og når vi er på tur. Har lyst til å gå i et fint turområde på Kreta mens vi er der! Ylva skal jeg ha oppi ringslynga Skikkelig alternativ bærefamile på tur! I stad kom en megagigagulp over hele vippestolen! Tok med Ylva i dusjen likesågodt. Hun likte det! Smilte og lo, og kikka fælt på vannstrålene! Etter puppinga nå skal vi ut og handle litt. Litt seint ute i dag, men har brukt mye tid på å maile med babyslynga. Venter nå på svar om de har ryggsekk på lager også (den blir kjekk å ha med på turen!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. september 2006 #424 Del Skrevet 21. september 2006 En dusj var vel nødvendig ja. Kjempe bra at det er litt spennende også! Håper du får en kjempe fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. september 2006 #425 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har også bestilt Ergo-sele i dag! Jeg husker ikke helt når dere drar, så jeg føler jeg må ønske dere god tur nå så jeg ikke glemmer det! KOS DERE MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. september 2006 #426 Del Skrevet 21. september 2006 Ble litt nysgjerrig på bæresjalet til Rognis jeg nå! Hva slags type er det? Veldig viktig at sjalet matcher sofaen såklart! ← God tur med Ergo! Sjalet til Rognebær er et Girasol 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. september 2006 #427 Del Skrevet 21. september 2006 Innom og leser litt... Blir nok deilig med ferie, ja... Var det lørdag dere reiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. september 2006 #428 Del Skrevet 21. september 2006 Så deilig dere kommer til å få det på ferie vennen Innom og klemser litt før jeg sovner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. september 2006 #429 Del Skrevet 22. september 2006 Endelig fredag Er det i morgen dere reiser vennen min? isåfall må dere ha en helt fantastisk flott ferie, og det kommer dere nok til å få også.Kose dere masse masse. DIGER klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 22. september 2006 #430 Del Skrevet 22. september 2006 God tur !!!! Kos dere masse masse masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. september 2006 #431 Del Skrevet 22. september 2006 Innom og klemser litt ekstra på deg før du reiser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. september 2006 Forfatter #432 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Takk for hilsener, iingvild, miiip, Grooo, Charmina og Cr@sh! Reisefeberen begynner å melde seg nå... I dag har vi hatt koselig besøk av min tvillinggravide venninne! Magen hennes er stor nå, SF-målet tilsier uke 39 men hun er bare i uke 32... Synes litt synd på henne som skal bli enda tyngre! Det ble veldig mye baby- og utstyrsprat naturlig nok, og så fikk hun med seg tre bæreposer med klær i str. 50 og litt i 56, både gutte-og jenteklær pluss mer nøytrale farger. Ellers i dag har jeg rydda, støvsugd, vaska badene, kjørt klesvask og skifta sengetøy! Spiste indisk tandoori chicken i kveld, og har sett på Nytt på nytt, Skravlan og skal få med oss Sopranos etterpå. Har begynt å finne fram klær til turen... artig å ta fram sommerklærne igjen! Regner ikke med å komme meg på nettet igjen før vi drar, morgendagen blir nok fullstappa tenker jeg! Pakking, ordning m.m... I morgen får vi også Ergo-selen, og da blir det nok en "prøvetur" for å teste den ut og bli vant til den! Har klart å pådra med Syden-mage FØR ferien jeg nå... i går kveld var jeg kvalm og i natt fikk jeg ikke sove pga magesmerter. Har hatt skikkelig diaré i dag, og vondt i magen... Men greit å ta det nå og ikke på flyturen... Vi reiser kl. 11 søndag formiddag! Gleder meg sååå masse til strandliv, bading og soling, til å sitte i skyggen på en taverna og spise gresk salat med ekte fetaost, til å sitte på verandaen i leiligheten vår og se utover sjøen, kose oss sammen når ungene har sovna og NYTE LIVET Kommer helt sikkert til å sende ferierapporter på SMS til Charmina! :-D Ha det supert alle KG-snupper! Endret 22. september 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. september 2006 #433 Del Skrevet 22. september 2006 Ååååååå, kos dere MASSE! Håper Ergo'n gjør nytten! Gleder meg allerede til rapport etterpå og tips og triks når man reiser med (små)barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. september 2006 #434 Del Skrevet 23. september 2006 Kommer helt sikkert til å sende ferierapporter på SMS til Charmina! Gleder meg allerede snuppa mi! Kose dere masse masse-du vil bli veldig savnet da bare så du vet det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. september 2006 #435 Del Skrevet 23. september 2006 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. september 2006 #436 Del Skrevet 23. september 2006 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. september 2006 #437 Del Skrevet 23. september 2006 God tur! Kos dere masse masse, så håper jeg å ha født når du kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. september 2006 #438 Del Skrevet 24. september 2006 Ja nå er dere vel snart på flyet! GOD TUR SNUPPELUPPA MI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 24. september 2006 #439 Del Skrevet 24. september 2006 Så deilig med en skikkelig ferie!!! Ha en super god tur, og nyyyt dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 24. september 2006 #440 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Og her er en liten rapport fra La Traviata vennen vår : Endelig framme etter en slitsom flytur med turbo- Brage og bæsje-Ylva ........utsikten er fantastisk.Meldt litt regn her,men vi er beredt. Endret 24. september 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå