Gjest Rognebær Skrevet 17. september 2006 #401 Del Skrevet 17. september 2006 GRATULERER med dagen! Så supert at alt gikk så bra! Tenk at lille ekspressylva er døpt alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 18. september 2006 Takk for koselige hilsener, monja, søndagsengel og Rognebær! Lykken er å ha en liten sovende klump ved siden av seg i senga om morgenen... som våkner, ser opp på meg og smiler så bredt at ansiktet nesten sprekker! :grine2: I dag skal vi ta det veldig med ro, de eneste planene er klesvask og trilletur! Og så må vi prøve å spise opp mer av maten og kakene fra dåpen... stor fare for å legge på seg de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. september 2006 #403 Del Skrevet 18. september 2006 Håper du har en fin dag! Kos deg med kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. september 2006 #404 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Lykken er å ha en liten sovende klump ved siden av seg i senga om morgenen... som våkner, ser opp på meg og smiler så bredt at ansiktet nesten sprekker! :grine2: fordi jeg er inne hos deg og poster en hjertesmiley når du nettopp har vært inne og gjort det samme hos meg. Men det ER virkelig koselig å være mamma! Så flott at dåpsdagen gikk bra og at Ylva var så blid. Sigurd var utrolig alvorlig på sin dåpsdag. Ikke grinete, men ville liksom ikke smile heller. Han var nok preget av stundens alvor!!! Gleder meg til å hilse på deg i morra (og til å smake på kake... ). Endret 18. september 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. september 2006 #405 Del Skrevet 18. september 2006 Nydelig dåpsbarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 18. september 2006 #406 Del Skrevet 18. september 2006 Sååååå søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. september 2006 Forfatter #407 Del Skrevet 18. september 2006 iingvild, miiip, *MissS* og Charmina: I dag hadde vi tapas-rester til middag - spanske kjøttboller i tomatsaus med ovnsbakte grønnsaker og pasta til! Det var så godt at Brage tok helt av ved middagsbordet! Etter middag dro jeg opp til mamma og pappa for å levere tilbake duk, sølvtøy og sånt som vi lånte til dåpen. Fikk brent en CD med alle bildene faren min tok i dåpen - nærmere 200 stk! Mens jeg var borte hadde Ylva fått 200 ml MME på flaske. Hun var kjempeblid og fornøyd da jeg kom hjem, skulle "prate" masse med meg! I stad fikk hun litt mere pupp, og så gikk jeg ned med henne og la henne i vogga... skrudde på uroen hennes og sa god natt - og det har vært stille siden! Det kan nok hende vi gir flaske på kveldene oftere fremover siden det ser ut til å virke bra om kveldene. Samtidig er jeg litt redd for at melkeproduksjonen min skal gå ned... spesielt siden vi snart skal på ferie og det ikke er like enkelt å styre med flaske og sånt når vi er på reisefot. Nå må jeg prøve å omstille hjernen min fra dåp til ferie - vi reiser neste søndag! Mye å tenke på når man skal reise med to barn, men jeg tror det meste er under kontroll. Det som gjenstår er å skaffe nytt batteri til digitalkameraet (det gamle er blitt så dårlig og lader seg fort ut) og pakke alt vi trenger... Jeg hadde jo trodd at Ylva fortsatt kunne bruke str. 62 i Hellas jeg da - men hun må ha 68 nå! Alle sommerklærne hennes er i 62... så jeg får ordne litt flere kortermede bodyer og lette drakter. I morgen skal jeg på treff hos miiip! Gleder meg veldig! Og håper jeg finner frem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2006 #408 Del Skrevet 19. september 2006 Håper dere koser dere, skulle gjerne vært der! Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. september 2006 #409 Del Skrevet 19. september 2006 Takk for i dag, veldig hyggelig å treffe deg IRL. Og bra å ha en rutinert tobarnsmor å spørre til råds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. september 2006 #410 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. september 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 19. september 2006 iingvild, miiip og søndagsengel: I dag har vi vært på treff, og det var kjempekoselig! Masse hyggelige jenter å skravle med og babyer å beundre Tida fløy fort, og vi dro i god tid for å være sikre på å unngå rushen ut av byen. Fikk handla litt før vi henta Brage i barnehagen, og Ylva var skikkelig desperat i bilen på vei hjem igjen, hylte som besatt og det var godt å komme hjem og få fram puppen så den lille frøkna fikk stilt sulten sin. Middagen i dag var mer rester etter dåpsmaten... kyllinglår denne gangen! Og så kake til dessert da I stad når jeg hang opp tøy følte jeg med uvel og svimmel, litt varm og klam også. La meg på sofaen og slappet av etterpå, og klarte å sovne der (ikke helt meningen det da). Har blitt snufsete og litt uggen i halsen, håper jeg ikke blir forkjøla nå, det passer veldig dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. september 2006 #412 Del Skrevet 19. september 2006 Nei&nei! Jeg som holdt meg unna treff for ikke å smitte noen, og så blir du kanskje syk allikevel. Da kunne jeg jo bare kommet da jo!??! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. september 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 19. september 2006 Grooo: Huff ja! Vil ikke bli syk... Får helle innpå C-vitaminer og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. september 2006 #414 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg har bøttet innpå, men det hjalp ikke Har vært hanglete flere dager nå, og har nesten ikke stemme. Den forsvant på lørdag. Doktor sa i dag at Ibux kan hjelpe meg, for jeg har hovne mandler og Ibux kan vist gjøre noe med hevelsen. Men så er det dette med Ibux og amming da... Det står at noe kan gå over i morsmelka. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. september 2006 #415 Del Skrevet 19. september 2006 Tusen takk for hjelpen skjønne La Traviata vennen min - du er bare god altså Frimerkene så kjempefine ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. september 2006 #416 Del Skrevet 19. september 2006 Hva skulle jeg ha gjort uten dine ferdigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2006 #417 Del Skrevet 19. september 2006 Nydelig prinsesse er døpt! Godt å høre det gikk bra! Orker bare litt idag..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. september 2006 #418 Del Skrevet 20. september 2006 Håper du ikke blir syk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. september 2006 #419 Del Skrevet 20. september 2006 Tusen takk for i går, det var utrolig koselig å møte deg irl. Greit å ha et fjes til nicket Håper som de andre her at sykdommen holder seg unna. Aldri gøy å snufse seg gjennom dagene God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. september 2006 #420 Del Skrevet 20. september 2006 Så nydelig Ylva var på dåpsdagen! Syntes hun blir mer og mer lik på Brage, jeg... Har jeg rett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå