Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

nyyyyyydelige bilder :hjerter: også blir hun bare mer og mer lik storebror.

Også så BLID som hun er da-skjønningen :hjerter_rundt:

Hørtes deilig ut med sjokoladekake gitt!

nattaklem fra charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaka mi fikk sprekker! :overrasket:

Får prøve å dekke over med glasur....

Snart leggetid.

Store klemmer til monja og Charmina med takk for bildeskryt :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hun er :hjerter:

De er så skjønne når de ligger ved brystet og ser opp på deg med et stort smil. Enda bedre når de i tillegg smiler med øynene :hjerte:. Theo kan det å smile selv om det ennå er særs ukontrollert. Når han gliser så synes det i hele ansiktet og jeg smelter *sukk*

Har enda flere spm i dagboken min...

Takk for all hjelp, snuppa :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søndagsengel og Murmelmy: :klem:

Mannen forsov seg i dag (lurer på om vekkeklokka hans ikke er helt frisk?) så da leverte jeg Brage i barnehagen. Det tar tid å komme seg ut av huset med to barn altså... og Brage var ganske trøtt og klengete på meg da jeg skulle levere. Hadde det ikke vært for at jeg har en del å gjøre i dag skulle han fått bli hjemme med oss! Kan jo hente ham tidlig da.

Kaka i går ble temmelig mislykka... den sprakk opp i midten, og det ble et krater der, og når mannen skulle jevne det ut litt så rant det halvstivna røre ut av bunnen... Har vært i butikken og kjøpt mer mel og sukker til ny kake, men først skal jeg vaske gulvene!

Mamma kommer i ett-tida for å vaske vinduene, jeg har kjøpt inn noen kanelsnurrer vi kan kose oss med når vi er ferdige.

I kveld kommer gjestene våre, skal hente dem i 8-tida, og så blir det pizza i kveld, sightseeing i morgen formiddag og en god middag på lørdagen.

Søndagen vet dere jo hva vi skal... ;)

Regner ikke med å komme på nettet før søndag kveld!

Ha en flott fredag og en fin helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi som det går unna i LT heimen om dagen :overrasket:

Jeg skjønner bare ikke hvordan du får tid til alt,man må bare bli me og mer superwoman etterhvert som man får flere barn tror jeg!

Trist å høre om tanta di,får håpe det ikke var sprening.Hater den sykdommen altså...Syns nesten alle får kreft nå om dagen..

Å herremin stakkars fadderen! Det er søren meg et sykt samfunn vi lever i når fok bare denger løs på en uskyldig person...*grøss*

Men nå får dere kose dere masse med besøket og ha ei god helg og all verdens lykke til med dåpen av den skjønne lille Ylva!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så trist å høre om tanten din og fadderen til Ylva, håper det går bedre med de..

Nydelig bilder av Ylva :hjerte:

Gratulerer så mye med dåpsdagen i dag, håper det blir en flott dag :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :klem:

Da er dåpen vel overstått og vi har hatt en helt super dag! :-D

Ylva har vært en engel hele dagen og i kirken sov hun for det meste, selv da presten helte vann på hodet hennes! Det var en ganske lang gudstjeneste, med 4 dåpsbarn og nattverd, så det var nok en prøvelse for de større barna. Brage satt rolig hos mormoren sin og fulgte med, og var nok ganske trøtt, han fikk legge seg etterpå og våkna til kakespisinga! ;)

Maten vi hadde var kjempegod, fikk mye skryt for den! Kakene var også deilige... har masse igjen, det er bare å komme på kakebesøk her! :ler:

Svigerinna mi hadde laget så nydelige blomsterdekorasjoner, så med fine lys og servietter til ble bordene riktig så fine :)

Må si meg veldig fornøyd med dagen, den har flydd avsted og Ylva har vært utrolig flink, til og med latt mammaen sin spise mat i fred og vært fornøyd med å sitte i vippestolen og bare følge med.

Hun fikk masse fint i gave, bl.a. et gullhjerte med navnet hennes gravert på, en del sølvbestikk, smykkeskrin, et antikt servise og en gravert sølvramme og penger.

Brage fikk også noen storebrorgaver og synes det var stas :tommel:

Nå har vi fått unna det meste av rydding og oppvask, har klappet hverandre på ryggen for god innsats og har tenkt å tilbringe resten av kvelden på sofaen med film ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn hun er i dåpskjolen!!! :hjerter:

Supert at dagen gikk så fint, med fornøyde barn, god mat og storebrorgaver til Brage! Kan tenke meg det er godt å sette seg ned og slappe av nå når det hele er ovestått!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...