Charmina Skrevet 28. august 2006 #261 Skrevet 28. august 2006 Snuppa Kjempekoselige invitasjoner,flink du Her holder vi på å regne vekk i dag, men det var vell ikke annet å vente etter 2 mnd med sol og varme. Ha en fin kveld, kose deg masse
Charmina Skrevet 28. august 2006 #262 Skrevet 28. august 2006 PS:synes hun er blitt mere lik på Brage jeg nå som hun er litt større
Lucky? Skrevet 28. august 2006 #263 Skrevet 28. august 2006 PS:synes hun er blitt mere lik på Brage jeg nå som hun er litt større ← Det synes jeg også Så fine invitasjoner da. Flink du
Glossy Skrevet 29. august 2006 #264 Skrevet 29. august 2006 Masse lykke til på UL. Kjempe fine invitasjoner!! Herlige lille dukken
Fibonacci Skrevet 29. august 2006 Forfatter #265 Skrevet 29. august 2006 Heisann monja, Charmina, Lucky117 og Glossy! Kontrollen på sykehuset gikk fint! :-D Alt så bra ut på UL av hoftene, hun har IKKE hofteleddsdysplasi! Det var en lettelse! Er sliten i ryggen av så mye kjøring nå. I går kveld holdt vesla på å drive meg til vanvidd forresten. Jeg var supersliten og ville helst legge meg tidlig, men hun ble jo aldri fornøyd. Hun fikk pupp og ble forsøkt lagt ørti ganger, men våkna da etter ca. 10 sekunder og skrek igjen. Sånn holdt vi på til langt på natt, halv 3 eller noe sånt... Da var ryggen min helt ødelagt og fortvilelsen stor. Hurra for Murmelmy som fikk en gutt i natt! Og mange tanker til Kverula-vennen
Fibonacci Skrevet 30. august 2006 Forfatter #267 Skrevet 30. august 2006 Tusen takk monja! :-D Det samme til deg! Kverula ble endelig mamma i går! Hurra for den flotte gutten hennes!
Fibonacci Skrevet 30. august 2006 Forfatter #268 Skrevet 30. august 2006 I dag har altså mannen og jeg vært gift i 3 år. Tida har jammen gått fort! Vi feirer det med å gå ut og spise i morgen, og i dag skal vi ha god middag (Havfruas kylling i tomatgryte) og pai til dessert! Nå er gutta mine på svømminga, som starter opp igjen i dag etter sommerferien. Jeg og Brage sang "Alle barna plasker" hele veien hjem fra barnehagen i stad! Vi har problemer med å få lagt Ylva om kveldene, hun vil ha pupp og kos og underholdning hele tida og vil slett ikke ligge for seg selv på soverommet. Noen kvelder har vært helt utmattende må jeg si. Jeg er så trøtt om kveldene selv og vil gjerne legge meg tidlig, men i det siste har vi ikke fått lagt oss før i ett-to tiden. I går kom mannen hjem med en ny uro til å ha på soverommet, som går rundt, spiller melodier og lager lys opp i taket. Virker som Ylva likte den... og i dag når jeg holdt henne opp til figurene som henger ned, smilte hun og lo mot dem og grep etter dem! :grine2: Hun smiler og ler veldig mye for tiden, og er veldig grei å ha med å gjøre på dagtid, men om kveldene blir jeg altså sååå sliten. Har mye vondt i magen og ryggen for tida, og vil helst ligge rett ut på ryggen om kvelden etter en lang dag med mye bæring... Magen min er skikkelig i ulage for tida, det er slitsomt!
Gjest miiip Skrevet 30. august 2006 #269 Skrevet 30. august 2006 Håper på snarlig bedring for rygg, mage og sovning. Gratulerer med bryllupsdag! God feiring i morra! Og kjempefine invitasjoner. Jeg er visst ganske kreativ sjøl, men ikke lage ting-krativ. Mer tenke ut lure løsninger-kreativ!
Charmina Skrevet 30. august 2006 #272 Skrevet 30. august 2006 Gratulerer så masse med bryllupsdagen da vennen min, håper dere nyter dagen.
Charmina Skrevet 30. august 2006 #273 Skrevet 30. august 2006 Den uroen hørtes ut som en slik som Martine hadde, hun ble iallefall roligere med den på (i den grad den lille frøkna mi noensinne har vært rolig da...... ) Slitsomt å bære så masse,nå må du ta litt vare på deg selv også da vennen min
Fibonacci Skrevet 30. august 2006 Forfatter #274 Skrevet 30. august 2006 Takk for gratulasjoner miiip, Cr@sh, Glossy og Charmina! Nå har vi spist en kjempegod middag og skal sette til livs litt pai om ikke lenge! Og i stad hadde mannen og Brage vært og kjøpt en nydelig bukett til meg med 3 langstilkede roser og to lam - på kortet sto det "Takk for tre fine år og to deilige barn. La det bli fler!" Ja, altså vi planlegger ikke flere barn med det første... Ylva virker roligere i kveld, så jeg har et håp om forbedring når det gjelder legginga!
Fru Biscuit Skrevet 30. august 2006 #275 Skrevet 30. august 2006 Hei LT! Så koselig å lese om hverdagen din som tobarnsmor Jeg kjenner meg så igjen i beskrivelsen av Ylvas kvelds (u)vaner! Filippa styrer med akkurat det samme... Ganske slitsomt Hun blir liksom aldri fornøyd. Noen kvelder har vi forsøkt å gi ekstra melk på flaske, og det hjelper litt. Har dere prøvd det? Om dagen er hun derimot et helt annet barn, og vi koser oss masse sammen Det er stas å være mamma! Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli ganske sigen... Hadde vært deilig om tulla kunne sove litt nå Men kjenner jeg henne rett, så blir nok klokka både elleve og tolv før vi kommer oss i seng... Skal sende dere noen tanker når det røyner på fra Fru B
iingvild Skrevet 31. august 2006 #277 Skrevet 31. august 2006 Gratulerer med overstått bryllupsdag! Kanskje det hjelper med litt rolig musikk, og et stryk på kinnet! Ikke vet jeg. Håper det løser seg etter hvert. Stor klem fra iingvild
Gjest miiip Skrevet 31. august 2006 #278 Skrevet 31. august 2006 Lam i blomsterbuketten? :klø: Jeg så for meg to levende småsauer jeg nå altså! (Hvordan få dem ned i blomstervasen? ) Håper det gikk bra med legginga i går.
Ciara Skrevet 31. august 2006 #279 Skrevet 31. august 2006 Så skjønt kort du fikk av mannen din. Han høres jo rent forelsket ut Men kunne dere tenke dere flere barn etterhvert?
Gjest miiip Skrevet 31. august 2006 #280 Skrevet 31. august 2006 Hva gjør man når man et øyeblikk tenker at NÅ orker jeg ikke mer, nå MÅ jeg ha en pause fra denna ungen? Hilsen sliten mor som fortsatt føler seg som en nybegynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå