Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #241 Del Skrevet 26. august 2006 Hortensia er en nydelig blomst! Hadde litt av det i brudebuketten min. Kanskje vi skulle ta med oss det videre til barnedåp når den tid kommer. Håper maten smaker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. august 2006 #242 Del Skrevet 26. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. august 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 27. august 2006 Kverula: Maten smakte fortreffelig! TT: Æsj, babycallinga vår har konka ut! Den får ikke kontakt med seg selv! Det ble litt sein kveld i går. Etter sein middag med rødvin til ble vi sittende og se på film (Pirates of the Caribbean) og jaggu ble det ikke litt kos også I dag skal jeg bake litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #244 Del Skrevet 27. august 2006 Heisann! Hørtes jo ut som en fortreffelig lørdagskveld det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. august 2006 #245 Del Skrevet 27. august 2006 Pirates of the Caribbean er kjempekul! Minner meg på at jeg må få sett toern når den kommer på DVD... Håper at kaka blei god og at søndagskvelden også blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. august 2006 #246 Del Skrevet 27. august 2006 Her har det jaggu ikke skjedd mye siden i går! Tydelig at LT, Monja og jeg har tatt oss litt fri i dag Når skal du på sykehuset i morgen? Gleder meg masse til rapport, vennen. Nå må det da vel bli din tur...omsider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. august 2006 #247 Del Skrevet 27. august 2006 Hei vennen Ja nå har jeg kost meg med masse oppdatering og nydelige bilder. Alltid så kjekt å komme inn her og lese. Nydelige Brage og Ylva. Har ikke hatt noe særlig overskudd til KG i det siste, men har tenkt masse på deg og dine. Den vogna var bare super så jeg skjønner at du er godt fornøyd med den ja.Selv har jeg blåst støv av Henrik sin gamle vogn og nå ligger Martine og sover i den ute i barnehagen. Koselig å se at den kunne brukes igjen. Og Martine synes det er kjempestas å ligge i "Dadda" sin vogn. Ønsker deg en fin kveld snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. august 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 27. august 2006 Kverula: Det var en perfekt kveld! :-D miiip: Jeg vil også se Pirates 2... men det er uvisst om vi kommer oss på kino eller om vi tar det når den utgis på DVD! Murmelmy: Tror kanskje du skrev innlegg til Kverula i dagboka mi jeg? Charmina: Så koselig med besøk! Har tenkt på deg vennen I dag er jeg ganske sliten og trøtt egentlig! Og humøret mitt har ikke vært helt på topp, skulle tro jeg hadde PMS! Mannen har drevet på omtrent i hele dag med å legge den siste silikonen i gangen. Noe han burde ha gjort for lengst... det er jo evigheter siden de flisene ble lagt! Men uansett, det lukta såpass at jeg helst ville ut av huset, men det var jaggu ikke lett. Med to unger som enten sover slik at det er dumt å vekke for å gå ut på tur, eller er sultne eller bare sutrer. Jeg kom meg aldri ut, ble bare sittende og amme, trøste, eller prøve å gjøre det jeg skulle i dag, nemlig gjøre ferdig invitasjonene (det tar tid når man bare såvidt får satt seg ned før en eller begge barna skriker, sutrer eller bøller) og lage skogsbærpai. Så humøret mitt ble bare verre og verre. I tillegg hadde mannen kjøpt inn alt for lite til søndagsmiddagen, så jeg ble ikke i nærheten av mett engang... så krangla PC´en og jeg fikk ikke skikk på det selv etter ørti omstarter... Og så skulle det bare én liten kommentar fra mannen til før jeg ble fly forbanna og deretter begynte å grine... Jeg var rett og slett sliten, sulten og ikke i humør til noe som helst! Vi ble venner igjen etterpå, da. Og nå holder han på og lage mer mat til oss, det ble noe kjøtt igjen fra i går. Og så kan jeg endelig vise fram dåpsinvitasjonene, bildene er ikke så veldig bra men dere får i hvert fall et inntrykk av dem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #249 Del Skrevet 27. august 2006 Æsj, noen dager er bare pyton - heldigvis kan det hjelpe å gråte litt, det har i hvertfall jeg erfart! Invitasjonene er kjempefine, LT!!! Så flink du er - og så moro at du har lagd dem selv. Herlig med bildet av Ylva på forsiden! Takk for støtte og oppmuntring de siste dagene - for ikke å snakke om ukene! SETTER PRIS PÅ DEG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. august 2006 #250 Del Skrevet 28. august 2006 Utrolig flotte invitasjoner.... Jeg håper jeg har tid og overskudd til å lage invitasjoner til dåpen denne gangen også... Men det vil vel tiden vise, ja... Ha en fin dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #251 Del Skrevet 28. august 2006 Invitasjonene er skikkelig fine Du er kjempeflink jo. Koselig med dåpsforberedelser. Håper jeg får kose meg med det igjen en gang og. Sist var det ikke så mye kos, for snuppen er døpt 1. juledag og da ble det mest stress Herlige bilder av nydelige barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 28. august 2006 #252 Del Skrevet 28. august 2006 Bare innom for å hilse på... Fikk ikke frem bildene dine, men de ser veldig fine ut på det lille bildet da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #253 Del Skrevet 28. august 2006 Jeg fikk heller ikke fram store bilder av invitasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 28. august 2006 Nå skjønner jeg mindre og mindre her... får hverken lagt til bilder som vedlegg eller lasta dem opp i albumet mitt?? monja? Hjelp! Jeg er da vitterlig supermedlem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2006 Forfatter #255 Del Skrevet 28. august 2006 Slitsom kveld/natt i går. Ylva var så urolig og sutrete, nekta å bli lagt ned, først var hun bare selskapssyk men så var hun visst litt sulten også. Og Brage våkna en del i natt... er litt trøtt men styrker meg med en kaffekopp her jeg sitter. Skal på besøk til gravid venninne i dag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 28. august 2006 Nå skal bildene funke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #257 Del Skrevet 28. august 2006 Sånne tekniske ting har ikke jeg peil på altså, så det er best å ta opp det på ris og ros. Har sikkert noe med omlegging til ny server å gjøre, men om det er i orden nå er det jo flott. Jeg fikk iallefall sett invitasjonene tydeligere, og de er flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. august 2006 #258 Del Skrevet 28. august 2006 Heia du! Må bare få gitt deg en stor ! Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å rekke over alt du gjør To barn,sykdom,husarbeid og DE knallfine invitasjonene! Jeg bøyer meg i støvet ja! Og håper at jeg en dag fikser ting like greit! Og nydelige bilder av skjønningene dine forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. august 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 28. august 2006 monja og Skytte: Har vært på kjempekoselig venninnebesøk i dag! Hun serverte deilig gulrotkake og vi satt og skravla masse. Men neste gang jeg er på de kantene skal jeg time det annerledes, havna i den verste rushen på veien hjem igjen og rakk ikke barnehagen Måtte be min far hente Brage, og det gikk heldigvis greit! Vi spiste middag hos dem, det ble pølser i dag. Er trøtt i kveld, og skal tidlig opp i morgen. Har time til ultralyd av hoftene til Ylva på sykehuset, og det tar jo litt tid å kjøre! Håper det ser bra ut nå... det blir spennende. Tenker på Kverula og håper babyen hennes ser dagens lys snart! *krysse fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2006 #260 Del Skrevet 28. august 2006 Det går helt sikkert bra på hofteUL i morgen. Greit at de sjekker det. Du får få deg en god natts søvn så du er kvikk og opplagt til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå