Gå til innhold

LT og gullungene

Fibonacci

Anbefalte innlegg

Heisann monja! :klem:

Vi pleier å markere det på en eller annen måte... gå ut og spise, eller kose oss litt ekstra hjemme. Har hittil gitt hverandre gave også, men vi får se hvordan det blir i år. Har så lite penger nå...

30. er jo på en onsdag, så jeg tror ikke det blir den store feiringa akkurat den dagen. Brage skal på svømminga også. Men helga etter kanskje?

Lenge siden vi har gått ut og spist eller dratt på kino nå, så det kunne vært gøy! :-D

Har vært flittig husmor her en stund. Satt i gang klesvask, tørka støv, støvsugd og nå har jeg en liten pause før jeg skal vaske gulvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kverula og miiip: :klem:

Jo takk, formen er mye bedre! :-D

Har litt vondt i ryggen, så jeg gleder meg til å kræsje på sofaen i kveld. Aner forresten ikke hva vi skal ha til middag. Mannen får handle etterpå, for jeg kommer meg i hvert fall ikke i butikken. Brage sov lenge i stad, og er ikke i slag. Han er sliten og slapp og sutrete.

I helga får vi muligens noe besøk (tar det på sparket) og så skal det males mer på veranda-rekkverket. Og så kommer faren min innom i morgen og skal hjelpe oss å fikse spisestuebordet vårt - det ene beinet var knekt, og vi vurderte å hive hele greia og skaffe nytt. Men pappa (hobby-snekkeren i familien) mente han kunne ordne det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei iss, takk for spor! :kyss:

Nå har jeg sittet og bladd i Panduro-katalogen og fått masse masse idéer til bordkort og dekorasjoner til dåpen! Dette kan bli dyrt! :ler:

Men moro er det. Fant ut at jeg trengte noe mer for å "freshe" opp invitasjonene mine også. Så i morgen skal jeg handle litt hobbyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker bare dåpsplanlegging for tida jeg. Svigerinna mi som er blomsterdekoratør skal lage dekorasjoner med rosa hortensia, og så må jeg få tak i noen fine lys og servietter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipsa ungene litt i stad...

Ylva koser seg i vippestolen:

gallery_4867_169_23849.jpg

Brage herjer litt før leggetid:

gallery_4867_169_21874.jpg

gallery_4867_169_16696.jpg

Ylva må få nattakos! :hjerte:

gallery_4867_169_24996.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag morges var det egentlig jeg som skulle stå opp med Brage, men Ylva lå og spiste og spiste og ble aldri ferdig så da gjorde mannen det istedet. Nå driver han og renser takrennene våre, for de var visst fulle av mose! Og det gror mose på taket vårt også! :overrasket:

Noen som vet hvordan vi kan fjerne det? Det gror lav der også, men den kan vi leve med. Men mosen tetter takrennene, og så ligger det alltid biter av mose på terrassen vår (som jeg ikke har skjønt hvor kommer fra før nå).

Trøtt i dag... :Gjesp:

Tid for litt kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LT!

Takk for mange koselig hilsner i boka mi... :kys_2:

Nydelige bilder av barna dine... de er helskjønne! Ser ut som Brage er en riktig så stolt storebror der han koser på Lillesøster... :hjerte:

Moro å lese om forberedelser til dåp... Hortensia er min favorittblomst, og vi brukte den til dekorasjon i bryllupet og i dåpen til Lillegutt. Hadde håpet jeg skulle få brukt den denne gangen også - men det spørs jo når babyen kommer og når dåpen blir... Når skal dere ha dåp?

Håper du legger ut bilder av invitasjonen, så vi andre kan plukke opp noen tips... :sjenert:

Ha en fin helg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå nydelig som disse barna dine er :)

Hortensia er jo kjempe fint! Det er en av mine favoritter!! Blir sikkert kjempe fine dekorasjoner..

Ha en koselig lørdagskveld!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciara, Cr@sh, Lucky117 og April! :klem:

Er veldig glad i hortensia jeg også. Tror det blir fint! :-D

I dag har jeg vært og shoppa litt. Mest hobbyting, både stæsj til dåpen og for å lage bursdagsgave til pappaen min med håndavtrykk av begge ungene.

Skal vise fram invitasjonene mine - de mangler bare en liten finpuss nå!

FOR et regn vi hadde i stad forresten! :overrasket:

Mannen fikk ikke gjort seg helt ferdig med takrennene, men han fikk da renska opp ganske bra. Og så har vi fått hengt opp litt mer på veggene inne på Brages rom.

I stad spiste vi deilig omelett, og i kveld skal vi kose oss med svinefileter og godt tilbehør. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mireya: :klem:

Det er veldig veldig koselig, og en del mer slitsomt! ;)

Likevel ikke så slitsomt som jeg forestilte meg det! Nå har vi jo t.o.m. fått "prøvd oss" med div. sykdom og det å ha begge barna alene hele dagen, og det går så fint. Har lært meg noen triks som gjør hverdagen lettere.

Mest slitsomt er det når Ylva har økedager naturlig nok. Men sånn er det jo! Brage er så flink storebror nå, startproblemene er overstått og han er bare stolt og omsorgsfull. Og Ylva smiler til ham! :hjerte:

Gleder meg masse til hun blir såpass stor at de kan ha glede av hverandre i leken. Det blir sikkert krangling også da, men det må vi bare regne med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...