iingvild Skrevet 28. juli 2006 #41 Del Skrevet 28. juli 2006 Koslig å lese! Ha en kjempe fin helg! til hele La Traviata familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #42 Del Skrevet 28. juli 2006 Stakkars de små som er så varme! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 28. juli 2006 Skytte, iingvild og Epica: Det er ikke lett å være liten i varmen nei! I dag er det litt kjøligere vær heldigvis, og det er visst meldt regn og torden, så jeg tviler på om det blir noen trilletur i dag! Vet ikke om det var varmen som plaget henne, men Ylva ville slett ikke roe seg i går kveld! Det tok laaang tid før hun sovnet... mannen hjalp til og ga henne flaske siden jeg etter hvert ikke hadde mer melk igjen, og gikk rundt med henne i BabyBjørn til hun sovna. Men hun våkna igjen idet han la henne ned! I formiddag har hun også vært sulten og litt misfornøyd. Kan jo være økedager igjen, nå sover hun i hvert fall, så lenge det varer! I ferien kjøpte vi en sklie til Brage, og i dag har han prøvd den ut for første gang! Det var veldig stas! Mannen dro avsted i stad for å hente videokameraet vårt, som endelig er ferdig reparert! Gleder meg til å filme masse framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 28. juli 2006 Her kommer noen bilder fra ferien! Brage plasker rundt i plastbåten sin: Lille blåbærplukkeren: Tøff med mormors solbriller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 28. juli 2006 Et lite videoklipp for de som er interessert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 28. juli 2006 Noen bilder av Ylva fra uka som har gått: Trekker på smilebåndet! I pysjen om morgenen: Hvem er hu rare dama der`a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 28. juli 2006 Videosnutt av tydelig sulten liten dame som helst vil at mamma skal slutte med den dumme filminga: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #48 Del Skrevet 28. juli 2006 Kjempefine videosnutter med Brage og nydelige bilder av Ylva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 28. juli 2006 #49 Del Skrevet 28. juli 2006 For noen skjønne barn du har! Hvordan går den med Brage i forhold til Ylva? Er han sjalu? Gjør dere noe spesielt med hensyn på det? Jeg er så spent på hvordan Oliver vil reagere når vi får en ny baby i hus. Ellers høres det jo ut som dere hadde en fin ferie, bortsett fra litt knall og fall på Brage og en nesten-brystbetennelse på deg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 28. juli 2006 Kverula: Siam: Takk for det! Brage er litt delt når det gjelder Ylva - han er veldig opptatt av henne og tydelig stolt, men av og til kommer det fram en annen side og han prøver f.eks. å slå eller klype, og er litt voldsom. Han slår oss også av og til, men har nå lært at han skal "tlappe" på kinnet og være forsiktig istedet. Vi sier bestemt fra når han prøver å slå eller er for voldsom. Markerer at det ikke er lov, og av og til må vi holde på en stund før han "tar det". Men den verste trassen overfor oss har gitt seg nå, det var nok en overgangsfase han gikk gjennom! Det å få en lillesøster var selvsagt en stor forandring for den lille fyren, ikke rart at han slo litt knute på seg. Det går som sagt bedre nå, og han er en flott og omsorgsfull storebror når han er i godlune - gir henne smokken, skal bre teppe over henne osv! :grine2: Jeg har hatt skikkelig hodepine nå i ettermiddag! Har nok noe med været å gjøre - jeg får alltid hodepine når det er lummert ute! Det kom litt regn her, og lufta ble mye bedre etterpå, men jeg har fortsatt vondt i hodet... Ellers er jeg veldig fornøyd med at videokameraet vårt er reparert! Filma Ylva i stad da vi badet henne, det var veldig rart å spole tilbake på båndet og se f.eks. klipp fra Brages 1-årsdag; så liten han var, og så mye han har forandret seg siden da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 28. juli 2006 #51 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei! Jeg har jo ikke skrevet her før - ikke rart jeg ikke får deg opp på "Mine innlegg" mer... Det hørtes ut som en HERLIG ferie! Å slite med varmen hørtes dessverre kjent ut. Bøtteknotten blir helt kake når det er på det verste. Helt herlige bilder av kidsa! (Et svoger-ord... ) Den pysjen med røde bamser er så FIN FIN FIN, jeg hadde tenkt å kjøpe en sånn men så var de dessverre utsolgt da jeg gikk for å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 29. juli 2006 #52 Del Skrevet 29. juli 2006 For noen herlige bilder og videosnutte! Du har sååå herlige barn Heldig dere som sliter med varmen. Her er det ikke mer varmt enn det må være. Men vi klager ikke. Deilig å slippe den teite genseren HELE tiden. Lillemor liker det iallefall Her er ferien over snart og. Begynner på mandagen. Ikke klar for det nei, men vi har liksom ikke noe valg Håper dere har en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Rognebær: Takk for det vennen! Den pysjen er kjempefin, men snart er den for liten til henne! Jeg har begynt å vaske klærne i str. 62 nå... Glossy: Håper dere også får fint vær snart! Det er deilig med lite klær ja! Det har vært varmt i dag også! I formiddag dro vi på stranda hele gjengen. Mannen og Brage bada og jeg satt i skyggen med Ylva i vogna og hørte på lydbok. Det er så kjipt å være på stranda og svette i hjel i varmen uten å kunne bade! Bare to uker igjen nå, så... Nå har været forandret seg, for det plasker ned utenfor her, og vi hører tordenbrak innimellom. Brage syntes været var kjempespennende å følge med på - han sto lenge og så ut på regnet i stad! I dag har Brage hatt sin første frisørtime! Han trengte en hårklipp nå, svigermor stussa ham litt i ferien men nå hadde det grodd ut så mye og det så ikke noe pent ut! Han var veldig flink til å sitte rolig! Jeg har ikke vært i form i ettermiddag, har hatt diaré, vondt i magen og er kvalm... Ylva har sovet masse i hele dag, så i stad la jeg meg for å slappe av sammen med henne. Er litt bedre nå. I morgen får vi besøk av et vennepar, de som venter tvillinger til høsten! Er spent på å se henne igjen, sist vi traff dem var på 17. mai, og da var hun gravid, men det syntes ikke i den store bunaden hun hadde, og hun hadde ikke begynt å fortelle det til folk ennå. Endret 29. juli 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2006 #54 Del Skrevet 29. juli 2006 der var jammen dagboken din og de nydelige barna dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2006 #55 Del Skrevet 30. juli 2006 Herlige barna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Rosin og Skytte: Grått og vått vær i dag! Jeg synes det er litt deilig med kjøligere luft jeg da, men håper at sommeren ikke slutt riktig ennå! Jeg må jo få bada i sjøen i år! I går kveld slokna Ylva tidlig, og vi hadde en veldig koselig kveld. Satt i armkorken til mannen og så på film, spiste digg og bare slappet av! Vi hørte plutselig mjauing utenfor huset, og oppdaget en av de bortkomne kattungene til naboen som de etterlyste dagen før! Så nydelig og stripete og kosete den var! Etter en samtale med naboen som er på ferie, lukket vi kattungen inn i lekestua som står i hagen deres, der har kattene mat og vann og kan gå inn og ut som de vil. Moren deres er også der, så de lider ingen nød, men jeg hadde nok ikke hatt noe imot å passe den katten en uke eller to... I kveld får vi besøk av en gravid venninne og samboeren hennes! Så derfor driver vi og rydder og shiner hus nå som begge ungene sover! Er ferdig med 2. etasje nå, og skal gyve løs på resten snart... Endret 30. juli 2006 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. juli 2006 #57 Del Skrevet 30. juli 2006 Så herlige bilder og filmsnutter av ungene da, de er jo bare så skjønne da Deilig at ungene sovna tidlig i går kan jeg tenke meg, trenger nok litt tid til hverandre også Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. juli 2006 #58 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei godjenta Endelig tilbake på KG igjen. Står egentlig på farten ut for å hente kaninen Ludde hjem igjen, men måtte bare innom i den nye boka di først. Hærlige bilder og filmsnutter Titter innom igjen litt senere jeg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 31. juli 2006 Lucky117 og Charmina: Og hurra for Skytte som fikk en gutt i natt! I dag er det bare meg og Ylva her hjemme - mannen er tilbake på jobb og Brage er i barnehagen! Han var i kjempehumør i dag morges, og trallet og sang, selv om han sto opp tidligere enn han har gjort i ferien! Det regner, og det er kjedelig. Hadde lyst til å trille en tur, men tror jeg dropper det. Har en del å gjøre i huset også. Skal brette tøy, rydde ut av oppvaskmaskinen, støvsuge rommet til Brage og dra over gulvet i stua nede. Etter hvert skal jeg avgårde og hente Brage i barnehagen. Besøket i går kveld var kjempekoselig! :-D Venninna mi hadde en flott gravid-kul på magen, hun venter tvillinger i november! Jeg lånte henne litt mammaklær og noen Gravid-blader, og vi satt og skravla hele kvelden. Mye baby- og utstyrsprat naturlig nok! Ylva hadde tidenes største bæsjebleie, som gikk utover alt som var, så da fikk de være vitne til et realt bleieskift også! God mandag til dere som stikker innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. juli 2006 #60 Del Skrevet 31. juli 2006 Flotte bilder av gullungene dine! Legger igjen en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå