iss Skrevet 21. juli 2006 #21 Del Skrevet 21. juli 2006 Litt sent ute jeg da men... Grattis med ny dagbok! Gleder meg til å følge veien videre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #22 Del Skrevet 22. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #23 Del Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer med ny dabok. Så bildene av gullet. Så nydelig hun var Gleder meg mer og mer til å bli mamma igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 22. juli 2006 #24 Del Skrevet 22. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. juli 2006 #25 Del Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2006 #26 Del Skrevet 23. juli 2006 Er bare meg som er på søndagstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. juli 2006 #27 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok! Håper dere koser dere masse nå! Jeg har ferie og det er deilig å ha noen late dager med Victoria.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 23. juli 2006 #28 Del Skrevet 23. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok! Det er så koselig å lese om dere, høres ut som dere er veldig lykkelige med de to søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. juli 2006 #29 Del Skrevet 23. juli 2006 Håper dere koser dere! Ønsker dere også noen fine uker framover, jeg skal på ferie og kommer muligens til å være litt fraværende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #30 Del Skrevet 24. juli 2006 Bare innom og passer på så du ikke havner på side 2...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 24. juli 2006 #31 Del Skrevet 24. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 25. juli 2006 #32 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for koselig melding i dagboken min Og gratulerer med lille Ylva!! Det var jo en spesiell fødsel, får man si! Men hun fikk jo en fin dato for bursdagen si da, samme som meg nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. juli 2006 #33 Del Skrevet 25. juli 2006 Håper dere har det bra på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 25. juli 2006 #34 Del Skrevet 25. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei alle sammen! Har nå fått tak i en PC for å sjekke status hos Peony - og tenk at Lillemann har kommet! :grine2: Vi koser oss her på hytta, været er jo helt strålende! Ferien begynner å gå mot slutten, vi skal hjem på torsdag. I dag rusla vi i Gamlebyen i Fredrikstad - varmt, men veldig koselig! Ellers har Brage hatt litt knall og fall og måtte på legevakta med et lite kutt i hodet, men det går helt bra altså! Jeg har hatt problemer med puppene (truende brystbetennelse) men jeg tror jeg har klart å "ri det av"! De er mye bedre nå i hvert fall! Deilig å være ved sjøen, selv om jeg ikke kan bade. Litt båtturer, vassing, Brage koser seg og Ylva er så skjønn og fin jente. I dag er hun faktisk hele 4 uker! Vi var til ultralyd av hoftene hennes i dag, og de er visst litt løse, så det må følges opp fremover. Men det går mest sannsynlig helt fint! Skriver mere senere, når vi er hjemme igjen! Sommerklem fra LT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juli 2006 #36 Del Skrevet 25. juli 2006 Så fint dere koser dere i fredrikstad da, vi er jo blant de nominerte til årets sommerby Gamlebyen er jo bare så koselig da, men dere må vel nesten ha svettet ihjel der da?? Stakkars lille Brage da, men godt det går bedre med han...løse hofter? Hva kan dere gjøre med det da? Ha en fortsatt fin ferie, skal se etter dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #37 Del Skrevet 26. juli 2006 Heisann! Koselig å høre fra deg igjen - har jo vært kjempeheldige med været i ferien deres da! :-D Det må ha vært litt kjedelig å ikke kunne bade i denne varmen, men du har vel funnet andre måter å avkjøle deg på tenker jeg. Tenk at Ylva er 4 uker allerede - så fort tida flyr... Velkommen hjem på torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. juli 2006 #38 Del Skrevet 26. juli 2006 Koslig å høre fra deg! Nyt resten av ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 27. juli 2006 Heisann Lucky117, Kverula og iingvild! Nå er vi hjemme igjen! Og det er VARMT... vi sliter, både liten og stor! Brage går rundt i bare bleia, og Ylva blir varm uansett hva vi gjør! Selv er vi ganske matte og slappe i varmen, men det har ikke blitt mye avslapning i dag akkurat! Pakking og ordning, bilkjøring, handling, middagslaging, legging, klesvask, pakke ut, amme, amme litt til, vanne ute i hagen, osv. osv... Men det er fint å være hjemme hos seg selv igjen, nå skal vi roe ned noen dager før hverdagen med jobb for mannen og barnehage for Brage setter inn igjen. I dag er Ylva 1 måned gammel! Siden sist har hun begynt å smile, har blitt mer og mer våken, holder hodet bra oppe og elsker oppmerksomhet og kontakt. Første gang hun smilte var forrige torsdag, det var herlig å oppleve! Har prøvd å ta noen smilebilder, men vet ikke hvor vellykka de ble! Ferien har vært kjempefin, og været helt topp. Nesten for varmt de siste dagene! Vi har slappet av på hytta, gått turer, vært på stranda og tatt noen båtturer. Småbarna har plukket blåbær i skogen, og jeg lagde blåbærpai etterpå! Ellers har blitt utallige is og mye deilig grillmat og annet godt. Jeg hadde noen dager hvor jeg ikke var i form, følte meg slapp og varm og hadde vonde og røde pupper, hadde antakelig fått litt mye trekk på dem. Var kjemperedd for at det skulle utvikle seg til brystbetennelse, men det gikk seg heldigvis til, etter flere dager med hyppig tømming! Brage har virkelig kost seg denne tiden. Han har lekt med kusina si, bada både i et lite basseng på hytta og i sjøen, lært seg masse nytt og spennende og virkelig fått fortgang i ordforrådet sitt. På den siste uka har han plukket opp utrolig mange nye ord, og det er så gøy å følge med på! Lucky117: Det at hofteleddene til Ylva er litt løsere enn vanlig kan bety at hun må ligge på pute hvis det ikke har bedret seg til neste kontroll. Men det er ganske vanlig at hoftene til små babyer er sånn, uten at det betyr at de har hofteleddsdysplasi. Mange i familien til mannen min har hatt det, så det er derfor vi fikk den ekstra sjekken på sykehuset. Snart tar jeg nok kvelden, får ta en skikkelig dagbokrunde i morgen! Natta folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #40 Del Skrevet 28. juli 2006 Heia! Så koselig å ha deg tilbake! Har drømt meg helt vekk i ferien din nå! Er bare så utrolig deilig med finvær og sjø og full avslapping og harmoni! Selv om det nok også er litt travelt med to små..! Utrolig morsomt med Brages utvikling! Minus det kuttet da..Men sånt hører vel med!Så lenge det går bra er ingenting bedre! Åh,smilebilder...Tror på at de er fine ja!! Og fire uker allerede! Grattis med dem! Får håpe hun ikke har hofteleddsdysplasi..Det er jeg født med og hadde pute til jeg lærte å gå Vet ikke om det var helt etter boka men..! De er nok litt bedre på sånt idag! Men det må jeg huske å nevne når babyen kommer sånn at det blir ordentlig sjekka ja... Bra det ble orden på puppestellet! Sånn betennelse er min store skrekk..Det høres fryktelig vondt ut Håper dere får ei fin og rolig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå