Fibonacci Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei alle sammen! :-D Starter herved en ny dagbok, siden det var på tide å forlate graviditetsdagbøkene! For tre uker siden ble jeg mamma til Ylva, og fra før av har vi storebror Brage på snart 21 måneder! Denne boka handler om den nye hverdagen som mamma til to små. Det blir mye pupp, bleieskift, gråt, sjalusi, litt skrytebilder og generell babbel! Velkommen til både kjente og nye KG-fjes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Grattis med ny dagbok, LT! Nå er vi blitt dagboknaboer og. Gleder meg til å lese myyyye om småttisene dine og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Nå er mannen hos frisøren, og begge ungene sover! Herlig!!! Jeg burde begynne å pakke til i morgen, vi skal på hytta til foreldrene mine en ukes tid! Etterpå skal vi en tur på IKEA, trenger litt småtteri, burde være fort unnagjort. Håper det går greit å ha med begge barna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Takk for hilsen, monja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Stikker innom her også jeg vet du! Grattis med ny dagbok... Deilig når ungene sover - samtidig! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2006 #6 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok. Morro å lese om din hverdag med to små - skremmende lik min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 18. juli 2006 #7 Del Skrevet 18. juli 2006 Grattis med ny dagbok, LT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. juli 2006 #8 Del Skrevet 18. juli 2006 Grattis med ny dagbok!! Skal følge deg videre ja,kan jo ikke bare plutselig slutte å besøke deg Nei,må ha med meg fortsettelsen og alle de fine bildene og historiene om skjønningene dine! Så må jeg jo ha noen å spørre om alt mulig jeg lurer på.... F.eks har dere Ylva i bilstol? Vi skulle jo bruke bagen og nett,men så ble det stol læll...Men hvor lange intervaller kan dem egentlig sitte i disse stolene? En halv time i slengen?Men man bør vel ikke la det bli så mange halvtimer pr dag i starten? Har fått umåtelig lyst til å dra på ferie jeg skjønner du.....Og fantaserer om en snill baby som vi kan dra på en liten tur med............Men det blir vel helst med ønsket regner jeg med..! God tur på hytta dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. juli 2006 #9 Del Skrevet 18. juli 2006 Grattis med ny dagbok om de to små! Selv om Brage begynner å bli stor. Stor sommer klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. juli 2006 #10 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok LT Så stror Brage har blitt da, og ikke minst vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juli 2006 #11 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei på deg! Gratulerer så mye med ny dagbok - og tilværelsen som tobarnsmamma! Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 18. juli 2006 #12 Del Skrevet 18. juli 2006 Så det er her du holder deg ja Grattis med ny dagbok!! Så koselig med noen dager på hytta. Deilig å nyte ferien, for deg gjør jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei og tusen takk for hilsener, Cr@sh, Chiquita, Peony, Skytte, iingvild, Lucky117, Kverula og Glossy! Skytte: Vi har Ylva i bilstol, og helsesøsteren som var på hjemmebesøk sa at de kan sitte der i én time. Vi stiller setet helt tilbakelent, og har en pute under henne så vinkelen mellom sitte-og ryggdel blir så stor som mulig. Hadde egentlig tenkt å bruke bagnett vi også, men pga Brages sete ble det ikke plass til det i baksetet! Å ha med babyer på tur går som regel helt fint Skytte! Bare legg inn pauser underveis! De sover jo gjerne veldig godt i bilen også. Men vi merker nå på sommeren at det fort blir veldig varmt i det setet. IKEA-turen vår gikk fint! Ylva sov i vogna hele tida, hun våkna mens vi sto ved kassa, og fikk pupp i bilen etterpå! Brage var litt utålmodig innimellom, men koste seg med tunnell og sklie på Barnas IKEA. Og så spiste vi middag der, det hjalp også! Vi fikk tak i det vi skulle; hengehyller og kleshengere til Brages klesskap, medisinskap, minikommode til hobbytingene mine, stellematte til bruk på hytta, og så kjøpte jeg et flott leketeppe til Ylva i lappeteppemønster. Mannen kjøpte også lavendelplanter, som han har planta ut i hagen nå i kveld. Har pakka det meste til hytteferien nå, vi drar i morgen formiddag en gang! Gleder meg til å komme ut dit. Det er så deilig og avslappende der! Broren min og familien hans kommer dit torsdag kveld, og søsteren min kommer på fredag. Så vi blir mange mennesker! Brage får selskap av kusina si på 4 år, de pleier å leke så fint sammen! Ønsker alle sammen noen flotte sommerdager! Og så håper jeg Lillemann kommer snart Peony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. juli 2006 #14 Del Skrevet 19. juli 2006 God tur og kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 19. juli 2006 #15 Del Skrevet 19. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juli 2006 #16 Del Skrevet 20. juli 2006 Tusen takk for svar! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg og Pondusa som jeg pleier å spørre om alt mulig..... Høres ut som det ligger an til en super hyttetur! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 20. juli 2006 #17 Del Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer med ny dagbok! Ha en fin sommer videre og kos deg med dine søte små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #18 Del Skrevet 20. juli 2006 Goood tuuur! Håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #19 Del Skrevet 21. juli 2006 God hyttehelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #20 Del Skrevet 21. juli 2006 Grattis med ny dagbok og kos dere på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå