CecilieB Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg sliter med røde flekker i ansiktet etter jeg har dusjet. Kanskje jeg bruker for varmt vann? Eller jeg har tørr hud? Det er spesielt i pannen og rundt nesen. Siden det er så mange eksperter her, setter jeg min lit til gode råd fra dere om hva jeg bør gjøre, før jeg går på parfymeriet og blir loppet for mine siste kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja jeg har samme problemet.. Syns faktisk det bare blir verre og verre.. Får store områder i ansiktet røde etter å ha vært i dusjen, og det har begynt å spredd seg .. Jeg spurte hudlegen om dette sist jeg var til han (da var det ikke så ille som det er nå) og da sa han at det var normalt at huden reagerte slik etter å ha vært varm og fuktig.. Du ble vel kanskje ikke klokere av dette svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Nei, egentlig ikke Begynner å bli lei av å dekke til med kremer og dritt før jeg stormer av gårde på jobben om morgenen. Frister ikke å dusje i pisselunkent vann heller, for å se om det har noe effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå