Gå til innhold

Erlend og Camilla , 15.06.02


Mistyen

Anbefalte innlegg

Jaja....dagen vår er over og man sitter igjen med inntrykk av at alt har gått myyye fortere enn man kunne tenke seg...hehe

Det er deilig å endelig være gift, etter måneder med planlegging på planlegging. Og alt gikk som smurt - bortsett fra at vi ikke fikk det været vi hadde bestilt!

Jeg våknet først kl kvart på fem , og stod opp og tuslet litt rundt i stuen hos mamma og pappa. Da skinte solen, og jeg var fornøyd med det :)

Det eneste som stod i hodet på meg da, var at min kjære mann måtte huske skoene og mansjettknappene sine, så jeg sendte han en sms, og fikk kjapt svar, så han var visst våken på samme tid. Kl halv seks fant jeg ut at jeg skulle prøve å sove litt til, så jeg krøp til køys, og våknet igjen halv åtte. Da gikk jeg i dusjen, og så kjørte mamma og jeg for å hente min forlover........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsettelse følger......

Vi dro alle tre til AB klinikken for å bli pyntet. Der var også frisøren. Mamma ble pyntet først, mens jeg fikk lagt maske og ble pleiet litt. Da mamma var ferdig dro hun hjem og så traff jeg ikke henne igjen før vielsen...... :o

Tante og jeg ble igjen for litt lunsj og sånn, og rett før vi skulle spise, kom brudepiken min. Hun var så vakker med tiara - riktig en liten prinsesse....

Vi spiste en deilig salat til lunsj - ja,nervene hadde ikke kommet enda da, så jeg klarte å få ned litt mat. Og vi fikk champagne og jordbær også. Så hjalp Tante brudepiken med kjolen og så tok hun på seg sin egen, mens de ventet på at håret mitt skulle bli ferdig satt opp. Bilen kom kl 12 - litt tidlig, men det gjorde jo ikke noe. Men med bilen kom også regnet. Det som så ut til å bli en fiiin dag med fotografering ute, ble en regntung dag:(

Jeg fikk hjelp med torselett og kjole og smykker og så var det å få plassert seg i bilen. Det gikk fint heldigvis.

På vei til vielsen kom nervene. Jeg skalv sånn at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre..... Da vi kjørte inn på parkeringsplassen , var jeg ikke sikker på om jeg ville gå ut :)

Men pappa stod i døren og ventet sammen med lille brudesvennen. De var flotte begge to.... Så begynte musikken, og jeg tok et godt tak i pappas arm. Jeg tom. holdt han litt igjen fordi jeg synes det gikk for fort!!! *ler*

Da jeg så min flotte mann stå å vente på meg der oppe, klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Og han gråt han også..... Pappa gav han min hånd og vi satte oss. Det var en flott vielse og så personlig!!! Vi gav hverandre vårt ja, og så var det over. Det gikk alt for fort!!

Vi dro til fotografen, som fikk oss til å slappe helt av. Han var så flink til å få kontakt også med barna, så det gikk knirkefritt, men fort det også. Da vi var ferdige der, var det over en time til middag. Så vi kjørte litt rundt i bilen (forøvrig en Lincoln Continental `78) og roet oss ned. Ankom festlokalet kl 16 og ble møtt av masse gjester som gratulerte og skulle prate...hehe

Middagen var en drøm. Det var flotte taler av min far, min mor, brudgommen, svigermor, tante, hans forlover, og....en overraskelse fra mine beste venninner :)

Alle var så flinke. Også jeg hadde en liten overraskelse til min mann under middagen, og han tok den med et smil.

Etterpå var det dans, kjempeflott underholdning, og kakeskjæring/spising. Jeg gleder meg enormt til å se videoen, for jeg tipper det er mange innrtykk jeg rett og slett gikk glipp av.

Vi gikk hjem kl halv tre og endelig kunne vi ta i bruk den nye sengen :)

Neste morgen våknet jeg tidlig, satte på en vaskemaskin, men krøp tilbake til sengen og vekte min mann... Jeg leste et dikt til han (vanskelig å lese når jeg gråt så fælt, men...) og så fikk han morgengaven sin. Så gjorde han det samme til meg......

Vi er enige om at vi har hatt en suveren bryllusdag, vi fikk masse flotte gaver, og masse minner å ta med videre. Nå pleier vi hverandre og kjærligheten og nyter livet som mann og kone.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...