Gå til innhold

Erlend og Camilla , 15.06.02


Mistyen

Anbefalte innlegg

Ja da kopierer jeg vel også mine innlegg hit da.......Vel...nå kanskej jeg fikk til å starte en sånn dagbok jeg også????

Vi skal altså gifte oss 15.juni 2002, og det er jo en stund til. Likevel, med masse god hjelp fra mamma, er nesten alt i boks;

* Vielse

* Kjolen

* kjolen til brudepike

* Lokale

* Toastmaster

* Fotograf

* Innbydelser

* Bordkort

* meny

...... er det noe mer tro???

Min kjære bor for tiden ca 50 mil unna meg, så det er ikke lett å inkludere han i all planlegging, men nå kommer han flyttende etter nyttår, og det skal bli godt

Vi skal rundt å "se på" brydesuiter på et par hotell her i byen neste helg. De sier det er greit å være tidlig ute med det også, ettersom juni er en populær mnd å gifte seg i, og det er begrenset hvor mange slike suiter det finnes på hotellene rundt her.

Håper å kunne holde kontakten med dere andre som skal gifte seg på samme dato litt utover. Det er sikkert mange tips å gi hverandre oppi alt styret

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

11.12. 16:04

RE: Erlend og Camilla, 15.06.02

Av: aniN

Profil | E-post

Heisann!! Gratulerer med dagbok

Takker også for koselig hilsen i min dagbok!

Skulle ønske jeg kunne prøve kjolen min nå, men jeg får kjolen min i slutten av januar. Det tok nemlig 4 mnd å sy den. Gleder meg som bare det! Hvordan kjole har du valgt? Har ikke blitt så mye bryllups planlegging på meg i det siste, må tenke litt på julen også. Har ennå ikke fått kjøpt julegaver.. begynner å haste litt hehe.

Hvor er det dere gifter dere?

Har du allerede lagd/kjøpt innbdelser og borkort?

Gleder meg så til å begynne å lage dem. Tar det utpå nyåret tenker jeg.

185 dager igjen! Jippi!

- - - - - - - - - - -

Klem fra Nina

Nina:

Vi har fått en venn til å trykke innbydelser ,bordkort og menyen slik vi vil ha det....så det er liksom ferdig ja.

Kjplen min kan du se her :

http://www.kikki.no/images/59032.jpg

Helt enkel, men den var liksom veldig meg likevel.......

Vi gifter oss i Fredrikstad vi da.....i min hjemby og hans kommende hjemby

Lykke til videre Nina, og takk for hilsenen

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

Hei på deg !

Gratulerer med dagbok og planlagt bryllup

Du gifter deg en uke før meg, jippii! flere junibruder.

Du har en del å organisere når han bor så langt unna, flink er du !

Lovte jeg skulle skrive en liten hilsen i boka di

Syns vi har det helt topp på chat'n om kvelden når alle andre ikke orker mer bryllupsprat.

Kjolen din er forresten NYDELIG! Fikk nesten klump i halsen jeg

Sender en stor klem og ønsker deg lykke til videre med bryllupet, så snakkes vi sikkert på chat'n en kveld

Cristina

Hei Cristina

Så koselig at du tok deg tid til å skrive litt her. Vi har hatt det fint på chatten ikveld oxo synes jeg.

Lover å ramle inn her etter bryllupet og ønske deg lykke til og sånn.....

Håper vi kan holde kontakten fremover........

Masse klemmer

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

heia vennen

etter mange kvelder på chatten så synes jeg at det var på tide med en liten hilsen i dagboka di

så siden nå vi har våres egen klubb, så synes jeg at vi skal kalle det noe! og siden det er så sent så klarer ikke hjernen min å fungere så mye, (blir bare blokert) så jeg kommer ikke på noe navn!

men ellers så synes jeg at du er morsom jente og kjempe fornuftige! (og siden du er så enig med meg av og til ) så da er vi jo de smarteste av alle *ler*

hmm ellers så fyller datteren vår året imorgen, altså idag blir det vel 06.januar hun blir 2 år så det har gått kjempe fort! vet ikke om du har barn fra før, men det er bare sååå kjekt og koselig med en liten en som vil være overalt på kortest mulig tid

unnskyld for det ble masse annet prat enn bryllup! men lover å komme sterke tilbake senere......

natti natt, vennen!

sov søtt og drøm søtt

*stoor kleem*

fra

- - - - - - - - - - -

*Perser*

heia misty

du dumme meg slette det du sendte meg ved feiltagelse! dataen min er ødelagt og jeg tyvlåner kontordataen til min bedre halvdel, og så prøvde å kjappe meg men så sletter jeg alt som var i hele hotmailen ( fatter ikke hvordan jeg fikk det til engang!) så hvis det ikke er alt for mye bry, kan du sende det til meg igjen.....

på forhånd tusen tusen tusen og tusen ganger takk

stor klem fra

- - - - - - - - - - -

*Perser*

Hei igjen

Og tusen takk til dere som har tatt dere tid til å skrive en hilsen til meg her. Det er såååå koselig

Nå begynner det liksom å nærme seg litt også. Merkelig det med å gå inn i et nytt år som kommer til å by på så mange omveltninger i livet. Men det er bare glede inni meg , så da går det nok bra ...

Nå er det bare snakk om dager før min elskede kommer flyttende til byen også. Dere som jeg har snakket med litt før, vet at vi har valgt å _ikke_ være samboere før bryllupet, men det er likevel godt å hvertfall ha ham i samme by!!!

Det jeg nå er mest spent på , er sløret.

(tusen takk for tipset om brudesalongen på Hamar forresten!!!)

Jeg gleder meg til det kommer i posten og til å prøve det sammen med kjolen. Men det var ca fem ukers leveringstid på det, så jeg får smøre meg med tålmodighet litt til.

Åååå...dessuten har jeg stadige mareritt om at noen ødelegger kjolen min før jeg skal bruke den.... Hva gjør man da tro??

Jaja...det blir vel en løsning i så tilfelle...

Nå venter vi på en telefon fra fotografen. Han ville ha et møte med oss i slutten av januar, for at vi skal få se på forskjellige bilder og sånn. Spennende!

Dessuten skal vi på et Brudeshow 20.01.02.

Det blir artig tror jeg...har ikke vært på noe sånt jeg. Noen som har erfaring med det??

Ja...der var dere litt oppdatert hvertfall. Kommer sterkere tilbake etterhvert som ting faller på plass.

Og dere ... det er alltid hyggelig med en hilsen...

*hint hint*

Masse klemmer

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

Vel....dte har gått noen dager til og i morgen er det bare fem mndr igjen!!! Tjohoooooooo!!!*ler*

Det er liksom ikke så mye som kan gjøres akkurat nå, uten om å få ferdig gjestelisten, som i seg selv er et pes.

Hvordan skal man klare å velge ut da??????*frustrert*

I går så jeg en flott bukett på nett, og plutselig var jeg usikker på om jeg har valgt rett likevel.

Tror jeg skal ta meg en liten prat til med hun som skal ordne blomstene, jeg,og se om hun har et par ideer.

På søndag er det brudeshow, og jeg håper på å få litt innput der også. Venter spent på en telefon fra fotografen også. Han sa at han skulle ta kontakt for en samtale i midten av januar.....

Tiden går hvertfall fremover.....heldigvis

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

Hei Misty!

Takk for besøket i min dagbok! Det er så hyggelig!

Tenkte jeg skulle besøke dagboken din også, spennende å se hva andre 15.06 bruder har gjort. Så bilde av kjolen din, den er kjempefin! Du må ikke "unnskylde" at den er enkel, for jeg synes den er fin, og som sagt har mange ulik smak og en må også finne en kjole som er "meg".

Det virker jo som du.., oops, dere, har vært i rute en stund nå. Er det noe som du ikke har fått i boks enda? I sommer fikk jeg så mange tilbakemeldinger om at jeg måtte stresse ned, at jeg var altfor tidlig ute med både det ene og det andre. Jeg lot det meste ligge, men nå begynner jeg å bli litt stressa igjen! Vet at det er jo fortsatt 5 mnd igjen, men når jeg tenker på det så går 5 mnd kjempefort..

- - - - - - - - - - -

june-02

Heisann!

Har sett at du er ganske aktiv her på nettet. Ja bare 5 måneder igjen. Du gifter den 1 uke før meg. Guri det blir spennede! Må bare si at kjolen din er dritlekker! Kunne tenkt meg en slik, men jeg har funnet min allerde i august ifjor...

Du er kommet ganske langt i planlegginga ser jeg, men det er jo godt å være litt tidlig ute!

Lykke til i videre planlegging.

klem

Phu...Her trodde jeg nesten at vi var blitt borte..

Jaja, i kveld er det tid for "møte" med forloverne våre.. En flaske god vin og litt planlegging blir nok bra.Min kjære skal da spørre min onkel i kveld om han kan være hans forlover. Han blir nok overrasket tror jeg

Ellers er alt i rute. Gjestelisten er ferdig og innbydelsene skrevet, nå gjenstår bare å få sendt de ut. Tenker vi skal ta oss en runde i løpet av uken.

Bare fire måneder igjen nå!!!!!

- - - - - - - - - - -

Misty - selvutnevnt tåkelegger

Sånn...da var vi på nett igjen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

heia vennen

takk for så koslig hilsen icon_smile.gif

leste at dere har sendt ut innbydelsene alerede skal si dere har kommet langt! kjempe bra, bravo icon_wink.gif

ellers så har du som sagt masse å glede deg til og det er jeg veldig glad for og gleder meg på dine vegne icon_smile.gif

håper at dere kommer til å trives i det nye huset og det er jeg sikker på at dere kommer til å gjøre icon_smile.gif

kos deg vennen og vi snakkes

*goood kleeeem*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Takk for hilsen! icon_smile.gif

Har ikke engang begynt på innbydelsene her! Nå fikk jeg litt sånn panikk egentlig, iogmed at jeg ikke prater med mamma (som skal fixe innbydelsene) Uææ.. pokker.. skal hun få viljen sin igjen. Får vel bare si at hun kan lage de sånn som hun vil ha dem.. Hvis ikke så er det ingen som blir bedt hehe Neida... Jeg får sende henne en mld å si det tenker jeg.. Så får vi se hva som skjer. icon_smile.gif

Lykketil videre!

ER IKKE LENGE IGJEN NÅ!!! Weeee! hehe

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...man får ikke akkurat noen vårfornemmelse av bøttevis med snø icon_frown.gif

Det er tre og en halv måned igjen til den store dagen, og innbydelsene er på vei ut.

Venter fortsatt på sløret, har fått utsatt leveringen på grunn av skadet sending. Nå håper jeg det er her til påske hvertfall. Da skal det prøves sammen med kjolen og sko.

Og så kommer vel undertøyet snart også. Det er bestillt via en litt eksklusiv undertøysbutikk fra Paris. Gleder meg!!!

Ellers går det mye i hus om dagen. Håper vi klarer å få alt ferdig til 1. juni, sånn at vi har et par uker til "finpussen" og hverandre før bryllupet. Vi skal prøve å reise bort en tur før 1. mai også, for etterpå blir det liten tid......

Det var dagens oppdatering.

Seeyazzzz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har endelig sløret kommet.

Var oppom der jeg har leiet kjole, og så om fargen passet. Og det ble PERFEKT!!!!

Åh...som jeg gleder meg nå icon_smile.gif

Det liksom kribler litt.....

Men - jeg har også masse mareritt om natten:(

Drømmer at alt går galt, særlig vielsen, og kjolen min og forloveren sin.

Men det er vel en naturlig del av nervene det. Trodde bare ikke at de kom så tidlig...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. jeg var akkurat innom perser sin dagbok oxo, d ser ut som d er flere av oss som har mareritt.. d er så kjekt å høre at d ikke bare er jeg som er litt "rar" for tia icon_smile.gif

Kjekt m at d har gått i orden med sløret ditt! Jeg blir allti så letta og gla på dine vegne at alt var PERFEKT. Tihi, tror d kribler i magen min på dine vegne! Nå er d virkelig ikke lenge igjen heller! icon_razz.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

heia vennen!

hvordan går det?

jeg også har hat masse fæle drømmer! forstår ikke det helt hvorfor vi skal drømme så fælt om ting og tang!

så kjekt å høre at sløret passer så godt til kjolen icon_wink.gif

ikke lenge igjen nå nei, gleder meg som en baby! men begynner å kjenne at bryllups nervene er på vei icon_frown.gif

men dette her skal jeg takle icon_smile.gificon_wink.gif

kos deg vennen, og håper at du hra det bra icon_wink.gif

stor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 uker igjen...og det kiiiiiiiiiiler i magen....

Og det var alt jeg kom på å si.... icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Misty.

Er første gang jeg ser i en av dagbøkene, må vel kanskje ordne en sånn selv etterhvert. Synes kjolen din er virkelig fin. -Har ikke bestemt meg helt enda, men skal ha sånn "rett ned" som deg. Planer om å reise til danmark/lilly i slutten av mai. Skal prøve å trene/slanke meg litt først. Har jo tid (men ikke viljestyrke) Vi gifter oss 31.august. -Kan jeg spørre hvilken str. kjolen din er? Høyde osv. Tror du kanskje du vil selge den etterpå? Har spurt Gunhild også, hvis du så hennes på "linken". Må gå, noen (groom to be) kretser rundt meg og spionerer. -snakkes-nanban:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at jeg får positive tilbakemeldinger på kjolen min da.

Jeg har vært å prøvd den igjen idag, med slør og sko og undertøy (som ikke passet sånn som jeg ville)......

Så nå starter jakten på annet undertøy. Tror ikke det blir noe problem, for der jeg lånte dette hadde de kjempegodt utvalg.

Og ja, ser dere at jeg faktisk fikk låne med meg undertøyet for å prøve under kjolen min???

Det var jo supert , for da slapp jeg å kjøpe to sett til ca 2000 kr...icon_smile.gif

Alt i alt så er det en god dag....sola skinner og alt ting icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Åh...det kribler litt i magen om dagen ja.

Om 9 uker nå så er vår vielse over og vi er forhåpentligvis mann og hustru....

Nå er det liksom ikke neo mer å gjøre enn å vente på svar på invitasjonene, og så er det møte med fotografen og de som skal arrangere selskapet for oss, sammen med toastmasteren.

Skal til fotografen neste uke.

Og så fikk vi en kjempeoveraskelse her om dagen :

En mann som har handlet masse varer av min pappa i mange år, mente han hadde fått så god service av butikken i alle år, at han tilbød seg å være sjåfør på dagen, HELT GRATIS!! Han stiller med bil og alt. Vi kan velge litt selv hva vi vil kjøre, det er snakk om en gammel Rolls Royce eller noe sånt. Kjempemorsomt!!!

Alt ordner seg nå liksom.....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia vennen icon_smile.gif

så koselig at du besøkte meg på dagboka mi icon_smile.gif og enda koseligere at dere får gratis sjåfør hele dagen icon_wink.gif Så Bra!

jeg har ikke fått noe privat melding av deg, jeg icon_frown.gif så jeg forstår ikke helt det der, men jeg har fått fra 2 andre, så jeg vet ikke kanskje det er noe gale, jeg har slette nesten alle andre som var lagret der, så jeg har full av plass..... men men uannset, hvordan går det? har dere hat fin påske?

jeg gleder meg også veldig mye 7uker igjen icon_smile.gif

men vi har fått helt hjerneteppe! aner ikke hva vi skal gjøre mer! arg!! håper bare ikke at vi kommer på det 1uke før bryllupet! hehe

ja ja, oppvasken roper på meg.... så jeg må nok ta det icon_frown.gificon_frown.gif

kos deg og vi snakkes

bamseklem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Ser ting virkelig ordner seg for dere! icon_smile.gif Kjekt det både med "småting" med å få låne undertøy, og store som å få gratis bil og sjåfør! Åhh, jeg ønsker at vi hadde alt i orden; det må være deilig! Dere kan virkelig bare slappe av å gle' dere! Men har dere virkelig alt i orden? Begynner å bli litt stressa jeg! Har alltid synes jeg har hatt så god tid, men nå nærmer det seg virkelig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det mest hus som står i hodet på oss, men jeg rekker å tenke litt bryllup også da......

Vi har hatt møte med fotografen, og han hadde masse flotte bilder vi fikk se på. Tror det blir bra.

Nå er det liksom under to mndr igjen da, og det er bare å gå å vente nå. Det er liksom ikke noe mer å gjøre før vi får svar fra gjestene våre. 72 stk har allerede sagt ja , og det er ikke mange vi ikke har fått svar fra da.

Venter spent på en prøvetime hos frisøren min, og så .....hmmm....det går fort nå altså!!

Takk for hilsen jenter. Setter alltid pris på det icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest *Perser*

hei misty icon_smile.gif

lenge siden! kyss.gif

hvordan går det med dere? masse å gjøre med nye huset? har dere flyttet inn?

det er så lenge siden jeg har hørt noe i fra deg grine.gif

håper at dere har det bra og at dere ikke er utslitte pga huset icon_smile.gif

ta vare på hverandre og håper å høre fra deg snart.

masse klem fra meg til deg hjerter_rundt.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...og der var det plutselig under 6 uker igjen til vår store dag icon_smile.gif

Det går såå fort nå asså, at jeg nesten ikke rekker å tenke på det, før nok en uke bare er borte! Men det er litt deilig oxo.....

Til neste helg skal vi i et annet bryllup. Det blir liksom som en liten generalprøve for oss. Kjempespennende!

Huset er nesten innflyttningsklart oxo, det er bare flislegging på badet som gjenstår, og det er det som tar tid da....

Det klør i fingrene etter å komme igang med flyttingen.

På mandag skal jeg ha prøvetime hos frisøren....weeee! Det kommer liksom så mye nærmere når jeg tenker på det!

*ler*

Jeg er og blir tullerusk jeg icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja..da var det under en mnd igjen da....icon_smile.gif

Hadde prøvetime hos frisøren på mandag, og da jeg plutselig satt der i stolen, med slør og tiara, da kom det en liten tåre da det liksom gikk opp for meg at denne gangen er det virkelig JEG som skal gifte meg. Det var kjemperart!

I dag reiser vi til London. Det blir en liten ferie samtidig med at vi skal i bryllup. Gleder meg kjempemye!!!

Bare 30 dager igjen nå........12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja....der var det nøyaktig 14 dager igjen til jeg er fru. Å guri malla!!!

Nå kjenner jeg det godt i magen. Sommerfugler som formerer seg fortere enn jeg kan puste.

Har hatt prøvetime på make-up oxo nå, og til uken starter siste finpuss av kropp og sjel. Har bestilt en sånn brudepakke, og det skal bli deilig med litt fotpleie og peeling og sånn nå. Håper på fint vær. Hvis det kunne bli som her i dag, hadde jeg ikke klaget....icon_smile.gif

Huset begynner å bli ferdig oxo nå. Venter på badet,som ser ut til å ta en evighet. Bare det er ferdig til uken før, er jeg glad. Trenger litt tid på å komme helt i orden i skuffer og skap icon_eek.gif

Vel.....jeg får telle ned da. Håper på litt hjelp også. *hint hint*

Kos dere i solen alle sammen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Misty!!!

11 dager IGJEN!!!! Jeg tror jeg dør av disse sommerfuglene i magen! Jeg er såå spent på hvordan dagen kommer til å bli. Hvordan går det med huset deres da? Begynner å få ordning på det?

Har du/dere alt klart til den 15?

Er det virkelig NESTE uke?? Uææ.. det er bare noen små-nerver jeg har icon_biggrin.gif

Vi snakkes!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Ahh, du har jo fortsatt alt under kontroll! Nå har du bare med å fortsette å glede deg! icon_smile.gif Det kommer til å bli helskjønt. Det er virkelig ikke lenge igjen! Da er vi koner! icon_eek.gif Tihi! *får barnslig krible-i-magen-følelse*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...