Gå til innhold

Boka mi

Tusseline

Anbefalte innlegg

Hei, shatika! Så kjekt at du står fram!

Hjemme igjen etter en deilig uke i Frankrike. :) Jeg har kost meg skikkelig, selv om arbeidet ikke ble lagt helt på hyllen. Godt er egentlig det, for jeg har nok å ta fatt i nå. Uheldigvis har jeg pådratt meg en helt forferdelig forkjølelse, og der ser ikke ut til å gi seg med det første, derimot blir det verre og verre for hver dag. :grine: Men jeg stoppes ikke av den grunn. ;) I kveld er det konsert, men før den tid må jeg få unnagjort en del arbeid. Først: kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forkjølelsen sitter enda. Jeg begynner å bli bedre, men nå har jeg derimot begynt å fryse konstant. :roll: Når har det tenkt å gi seg?

Har vært på skolen i "hele" dag, og jeg er helt utkjørt. Hard jobbing fra begynnelse til slutt, og jeg merker at det er mye å ta igjen. Må fortsette litt senere i kveld, men nå er planen å slappe litt av, og deretter skal jeg bevege litt på meg (spinning eller tur ute i skogen? Hmmm.....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli mektig lei! :sur: Nå har formen vært på bånn i over to uker, og det har jeg aldri vært borti før. Hodet begynner å klarne litt mer opp, men jeg snyter meg MINST 20 ganger til dagen.

Endelig helg. :) Faktisk ingen som helst planer, men jeg håper å få gått noen turer i skogen + få unnagjort en del skolearbeid. Særlig huskonstruksjonene. Ligger litt for langt bak..... Også er jeg fristet til å dra på treningssenteret nå, men er litt i tvil om det er sunt (!) for meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en lang dag på skolen. Som regel er jeg her i fra 8 til 17 hver dag, og jeg kjenner jeg begynner å bli VELDIG lei. Uheldigvis er dette bare begynnelsen, for jeg har enda ikke begynt å øve til eksamen. :forvirret: Kan bare tenke meg hvordan de neste ukene kommer til å bli. *grøss*

Når jeg kommer hjem må jeg ut å røre litt på meg. Liker så godt det fine høstværet, så jeg digger å gå tur i skogen, selv om tiden ikke strekker helt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg holder på å spy av pannekake-overdose. :forvirret: Var på butikken her en dag, der jeg oppdaget Atkins-pannekaker, og jeg kunne ikke dy meg. De var egentlig ikke så aller verst, men det føles litt mer mat enn søtsaker, for det skulle bare 2 stk. til før jeg ble stappmett.

Sånn ellers..... Eksamen i morgen. Jeg tar det skremmende med ro, selv om jeg burde ha hæla i taket akkurat nå. Faget har jeg grublet meg over i ett halvt år nå, og jeg forstår egentlig ganske så lite. Men vi får se.... Det kan gå greit nok, men så kan det gå fryktelig galt også. :sjenert: Har jeg med meg min tidligere eksamneslykke, burde jeg være glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er så lei, lei, lei eksamensøving (og eksamen, forøvring)! :sur: Heldigvis halvveis, men det er de største fagene som er igjen, og jeg sliter big time. Sånn går det når man aner fred og ingen fare i løpet av året, og tenker: "Det kommer til å gå så bra, så. Jeg trenger ikke å sitte å slite med oppgaver hver uke, mye bedre å begynne noen dager før eksamen." :roll: Jeg tok feil, igjen. Lærer visst aldri....

Men men. Jeg får ta meg i sammen fram til torsdag, også får vi se hvordan det går. Jeg "jukser" litt, og øver kun på tidligere eksamensoppgaver, og krysser fingerene for at jeg ikke dummer meg helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...