Gå til innhold

Boka mi


Tusseline

Anbefalte innlegg

Here we go again. :)

Da starter jeg opp med blanke ark. Den forrige dagboka var litt utgått på dato, følte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber mye tiden, men jeg har klart å skaffe meg fri i morgen. Ikke ofte muligheten byr seg, så jeg har all grunn til å nyte.... Kjæresten kommer til byen for å få ting på plass i den nye leiligheten, og jeg skal være med som a helping hand. Skal bli godt å få ham tilbake igjen, selv om han riktignok ikke flytter inn parmanent før i slutten av juli/begynnelsen av august.

Leilighetjakten går heller dårlig, for min del. :( Lite ledig for tiden, og jeg har hørt rykter om at vi er for sent ute. De fleste leiligheter blir leid ut i begynnelsen av juli, og jeg kan jo egentlig huske at det var flere ledig da enn nå. Men vi mister ikke håpet..... Enda. Går ikke ting den rette veien for oss, finner vi hver vår leilighet, selv om det er langt i fra hva vi ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. :)

Nettopp vært å trent. Måtte bli kvitt den dårlige samvittigheten. Faktisk over tre uker siden sist.... Eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk begge to. :)

Befinner meg enda i gledesrus, og jeg ikke skal snakke om pappa (ingeniør himself). ;) Skal bli godt å komme i gang igjen, og jeg kjenner jeg er klar for å ta "det store steget" nå. Veldig glad jeg kom inn på det jeg ville, et til år uten å gjøre noe fornuftig, hadde jeg ikke maktet.

Har forresten funnet en (av mange) kilder til mageproblemene mine. Fløte! Reagerer spesielt på cottage cheese, så jeg må dessverre gi slipp på favoritten. :( Rømme bør jeg også holde meg unna, sier erfaringene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut! Håper det blir gøy, for det er lenge siden jeg har hatt en vellykket gå-ut-kveld. Fest og bytur, så det lover jo bra. ;) Eneste som setter en demper er været.

Har planlagt visning i morgen, kl. 9 om morgningen. Blir sikkert en prøvelse, men vi kan ikke la sjangser gå i fra oss nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, både rømme og cottage cheese er jo såå godt da. :sikle:

Hvilket vær har dere på vestlandet da, som legger en demper på kvelden mener jeg. :klø: Uansett: kos deg ute i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var været skikkelig råttent. Overskyet, og småregn i løpet av hele dagen (og kvelden). NÅ derimot! Blå himmel, sol og altfor varmt, men jeg klager for all del ikke. :hjerter:

Kjempekjekk kveld i går. Satt å pratet mesteparten av kvelden med gamle kjenninger, og det har tydeligvis vært en påkjenning for halsen (les: er sår!). Visning fikk jeg unnagjort i dag tidlig.... Veldig fin leilighet, og vi håper på god tilbakemelding. Det motsatte har vi blitt altfor vandt med, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Back. :)

Nå har jeg vært hos kjæresten siden mandag. Han bor på det gamle hjemstedet sitt til leiligheten her i byen er klar til innflytting. Håper ikke det blir lenge til, for det skal bli godt å få ham tilbake. ;)

For min del er det tilbake på jobb allerede i dag.... Tre arbeidsdager igjen nå, til jeg slutter. Litt delte følelser der, men håper (og tror) jeg har gjort rett valg når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått oss leilighet!

Nå har jeg riktignok ikke sjekket ut forholdene, siden jeg er bortreist for tiden. Venninnen min måtte gå på visning alene, men hun mente alt lå godt tilrette, så jeg får stole på henne. Dessuten har jeg sett bilder. Ser veldig bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så deilig å ha leilighet i boks, men jeg er litt overstressa akkurat nå, som jeg har en fæl tendens til å være. Skolen starter allerede neste torsdag, med undervisning fra 8-17 hver dag i en uke. Timeplanen endres heldigvis etter det, men jeg lurer på hvordan jeg skal klare å kombinere undervisning og flytting på så få dager. Teite leier nektet å la oss flytte inn før tiden, selv om leiligheten står ledig og alt er ordnet og klart..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kontrakten undertegnet, men jeg sliter litt. Har jobb, skole (om to dager) og besøk å ta meg av for tiden, så jeg har lite tid til flytting akkurat nå. Haster i grunn ikke, men jeg liker ikke å ting hengende over skulderen. Målet er i hvertfall å ha ting sånn noenlunde på plass til den 15., men vi får se.

Skolen begynner allerede på torsdag, og jeg kan ikke si jeg gleder meg, dessverre. Blir spennende med nytt studie, nye bekjentskaper osv., men det er lenge siden jeg har sittet foran skolebenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...