Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nyt de siste dagene som gravid!

Jeg har ettåring om nøyaktig en uke, hvor ble tida av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til så er en badebalje full av bæsj bare den bittelille dråpen som får begeret til å renne over... Dritsliten, rett og slett - to dager med planleggingsdager og ei helg med å prøve å aktivisere ungene og få gjort litt hjemme. Enda godt det er mandag i morgen I natt hadde jeg rier, men merka fort at det ikke var skikkelige greier, og også at jeg ble helt panisk, for denne kroppen er ikke klar for fødsel før den har fått hvilt iallefall en dag eller to.

Skrevet

Uff da, man får sånne dager innimellom også, det er lov det!

Så spennende med rier, ikke like spennende når det er masrier da! Håper det tar seg opp snart så kroppen kan bli kvitt de ubehagene :)

Skrevet

Vært hos jordmor, alt vel :) 3 cm åpning og helt moden, så blir nok fødsel om ikke alt for lenge :) hun lurte på om hun skulle røske litt i meg da, men jeg sa nei takk ;)

Skrevet

Oi, samme som jeg hadde, bare etter syv timer med rier :ler: Håper du får en rask og ukomplisert fødsel!

Skrevet

Ja, det tok meg omtrent et døgn å komme dit med eldstemann Umuriel. Med vesla veit jeg ikke for ble aldri sjekka, men da hadde jeg 7 cm når jeg kom på sykehuset etter tre timer med rier :) så håper det går like kjapt og greit som med henne :)

Skrevet

Spennende :) Hadde nok takket nei til røsking jeg også. Håper du får hvilt deg og samlet energi til fødselen.

Skrevet

Bra du er bevist på å samle og spare litt krefter før det hele skal skje. Kjempespennende nå da! :) Håper du har det bra, og får hvilt deg! :) Planleggingsdager så på slutten hørtes utrolig slitsomt ut.

Skrevet

Spennende! Håper du får hvilt deg godt- og riktig lykke til med fødselen :strix:

Skrevet

Vannet gikk klokka 00.00 i natt, klokka 01.00 kom første riene og klokka 01.58 kom jenta vår til verden 3910 gram og 53 cm :)

Skrevet

Gratulerer!!

Så utrolig raskt det gikk!

Skrevet

Gratulerer så mye, det var kjapt levert! Nydelig navn :) Kos dere!

Skrevet

Gratulerer så mye :strix: og snakk om fort fødsel! Nyt det lille nurket, hun er nydelig :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye!! Det gikk veldig fort ja :)

(Usikker på om jeg har skrevet hos deg før, har vært inne og lest litt i det siste.. ;) )

Skrevet

Gratulerer, det gikk jammen meg fort! Håper dere kom dere til sykehuset i tide og at alt er bra.. (litt misunnelig på varigheten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...