Neytiri Skrevet 21. mai 2012 #5163 Skrevet 21. mai 2012 Hei snuppa!!!! Lenge siden jeg har vært innom. Gratulerer så utrolig mye igjen, gleder meg på din vegne for nr3! Håper dere har knall tur i Tyrkia
angelou Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #5164 Skrevet 23. mai 2012 Vi har hatt det veldig fint litt dårlig vær, det er jo litt kjipt med to innedager når man bare er borte ei uke, men ungene har storkost seg og det har vært utrolig avslappende og deilig. Har ikke hatt en eneste kynner mens vi har vært borte jeg Bekkenet har vært litt kræsj da, men sånn er det når man ikke tar hensyn til det hele tiden. Og så var det jo utrolig godt å komme hjem til sol og varme Har fått time til 3D - ultralyd neste onsdag, har egentlig ikke det store behovet denne gangen her, men de to andre har jo video og bilder av seg selv inni magen, så kan jo ikke gjøre forskjell på dem Blir spennende det da, og alltid stas å smugkikke Så har jeg fått komme inn til fysio med bekkenet neste fredag, slapp å vente lenge på time, det er helt supert altså Håper hun dama, som jeg har fått anbefalt, greier å holde det vedlike, slik at jeg kan få en fin sommer Nei, får jobbe litt vel, noen minutter til, så hjem og sove litt, så hente i barnehagen, og så på Metallicakonsert :D :D :D Konferanse på Gardermoen i morgen og fredag så da hopper jeg av på hotellet der i kveld
Lucky? Skrevet 23. mai 2012 #5165 Skrevet 23. mai 2012 Koselig med 3D og en smugtitt på den lille igjen Så bra dere har kosa dere på tur, kjedelig med dårlig vær da, men deilig å komme bort uansett Supert at du slapp å vente lenge på time hos fysio! Kos deg på konsert i kveld
pusilus Skrevet 23. mai 2012 #5166 Skrevet 23. mai 2012 Stas med 3D ul Vi har droppet det jeg har jo hatt 7 ultralyder til nå og det blir i alle fall en til, det er vel litt sent for gode bilder også nar jeg bikker 34 uker i morgen. Kos deg på konsert Kjenner flere som skal.
rhubarb Skrevet 24. mai 2012 #5167 Skrevet 24. mai 2012 Håper konserten var bra og at du får noen fine dager på konferanse! Høres ut som en god ferie, på tross av bekken. Må være fint å komme raskt til en fysioterapeut du ha fått anbefalt Kjipt om hele sommeren forsvinner i bekkenvondt...
angelou Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #5168 Skrevet 28. mai 2012 Bekkenet er veldig fint når jeg passer på det hele tiden, men det er ikke så lett alltid med to små, halv jobb og et hus som skal holdes i orden Nå er barnehagen stengt på grunn av streik, så de dagene jeg skal være hjemme må jeg ha begge ungene, så får ikke akkurat brukt dagene på å hente meg inn igjen... Konserten var kjempebra, så gøy å gjøre noe sammen med kjæresten Hatt en herlig pinse, deilig me sol og sommer, vi har bare vært ute i sola dagen lang, kost oss masse
pusilus Skrevet 28. mai 2012 #5169 Skrevet 28. mai 2012 Herlig utepinse Håper striken snart er over, slik at du har mulighet for å hente deg inn litt mer
Lucky? Skrevet 28. mai 2012 #5170 Skrevet 28. mai 2012 Herlig pinse Lykke til med to barn hjemme i morgen, kjedelig med den streiken da
Simpleminded Skrevet 28. mai 2012 #5171 Skrevet 28. mai 2012 Off, så dumt med streik Håper den ikke varer lenge.. Godt dere har kost dere masse i pinsa. Det har vi også. Familietid er verdifullt..
angelou Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5172 Skrevet 30. mai 2012 (endret) *borte* Endret 8. juni 2012 av angelou
Azalea Skrevet 3. juni 2012 #5179 Skrevet 3. juni 2012 Det var et veldig klart og fint bilde, skjønn lita jente!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå