Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper det fortsetter å bedres, og at du og ledelsen kommer frem til noe lurt.

Bra du tar kontakt med legen, bedre med en telefon for mye :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har blitt veldig mye bedre, selv om de er der ;) igår jobba jeg full dag, for var egentlig ganske opplagt, og på ettermiddagen da så begynte det på'n igjen. Litt irriterende, men nå er det engang sånn, så da får jeg slå meg til ro med det. Har en plan for jobb også, så får vi håpe at den er gjennomførbar :)

Idag har jeg "fri" da, så skal slappe av hjemme og gjøre bittelitt i huset. Skal hente litt tidlig i barnehagen idag siden storebror skal ha med seg en kompis hjem :)

Skrevet

Nå har jeg lært at selv om jeg er i bra form en dag så skal jeg ikke ta den helt ut, for da blir jeg bare straffa for det i dagesvis etterpå.... Man lærer så lenge man lever vel :)

Fredag, og helg igjen, og 22 uker :) Tiden flyr jo :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Idag fikk storebror kjenne minstesøster sparke :)

Skrevet

Jeg lurer på om jeg ikke har vært her hos deg før :klo:

Vi som er i samme terminklubb og greier :sjenert:

Nå har jeg deg på lista mi, hvertfall :nigo:

Håper det er bra med deg! Å ta det varsomt, selv om kroppen er medgjørlig enkelte dager, høres lurt ut! Så gøy for storesøsken å kjenne spark. Husker at det var magisk å kjenne spark da jeg ventet på å bli storesøster (Lenge siden, gitt ;) )

Skrevet

Idag fikk storebror kjenne minstesøster sparke :)

:rodmer:

Skrevet

Så herlig at storebror fikk kjenne spark :hjerte:

Håper alt er bra med deg :klemmer:

Skrevet

En stund siden jeg var her gitt, men alt er bare bra. Snuppa har vært sjuk ei uke, og så har vi hatt besøk, og i helgen var jeg i konfirmasjon, så har i grunnen gått temmelig i ett. Formen et helt grei, hverken mer eller mindre, så lenge jeg tar endel hensyn :) så da må jeg bare gjøre det :) hadde helga for meg selv hjemme der jeg kommer fra, så det var skikkelig avslapning.

Nå teller vi dager til vi tar turen til Tyrkia alle sammen, ei uke på All Inclusive blir nice :D drar førstkommende søndag, så gleder meg masse. Reiser sammen med svigers, så da blir det litt par-ferie på oss også da :rødme:

Skrevet

Så deilig med ferie da og ikke minst kjekt å ha med svigers på tur så dere kan få litt tid for dere selv også :tommelsmil:

Skrevet

Ferie, herlig. Det blir ikke noe slikt på oss i år, men gjett om jeg har lyst :Nikke:

Kos dere med sol og varme :klem:

Skrevet

heisann :vinke: har ikke vært inne her før, men ser vi er i samme terminklubb:)

har ikke lest gjennom dagboken din (var veldig lang) :P

å ta det rolig og lytte til kroppen er veldig viktig:) hørres deilig ut med tyrkia ferie :hjerte: det skal ikke vi ut på:P

håper du har det bra og at du får en god dag:)

Skrevet

Dagboka mi er lang ja, så skjønner godt du ikke har lest igjennom alt :) Den startet vel i 2006 når vi begynte å prøve på førstemann :)Koselig med nye bekjentskaper her inne :)

Tyrkia ja, oppdaget jo plutselig igår da at flyselskapet mitt krever legeerklæring etter uke 24. Og siden alt er helt problemfritt og har vært det hele tiden så tenkte jeg at det bare var å ringe å få en, men neida, måtte inn til full kontroll i morgen. Og jeg kjenner jeg blir irritert! For jeg har en viktig rapport som SKAL leveres før klokka to i morgen, og har ikke tid til å fly til legen! Var jo hos jordmor forrige uke også, og alt var jo helt fint. Bah! Altså, jeg hadde jo ikke reist noe sted hvis det var noe risiko for meg eller barnet, jeg er jo ikke dum heller! Og jeg er sikker på at det er andre som heller trenger den legetimen enn det jeg gjør. Nei, slikt styr altså....

Hjemmekontor i dag, deilig å sitte i sofaen og jobbe litt. Blir nok mer enn 50 % denne uka, men jeg får bare tenke på at jeg har ferie neste uke. Men kjenner veldig godt at formen ikke takler så mye mer enn 50 % heller nå når jeg jobber litt ekstra, så det er iallefall helt riktig av meg å jobbe redusert. Egentlig litt greit å få den bekreftelsen også.

Skrevet (endret)

Det skal ikke være lett i forhold til disse legene :sjenert: Jeg har flydd ned kontoret jo dette svangerskapet fordi frem til påske fikk jeg sykemelding kun 14 dager i slengen og de gir da ikke ut sykemelding over telefon må vite :roll: Ikke noe artik å sitte på et halvklamt venterom å være grønn i tryne.

God tur til varmen :sol:

Endret av pusilus
Skrevet

Kom til legen i dag og han var omtrent like irritert som meg for at kontordama hadde satt meg opp på time. Men- nå er jeg fit to fly visstnok. I morgen skal jeg få kjøpt inn siste rest og pakket til meg selv mens vi har barnepike noen timer. Så tuddelu- sees om ei uke :)

Skrevet

Kos dere masse på tur!! :klemmer::sol:

Skrevet

ha en riktig god tur:)

Skrevet

Så nydelig med ferie!! God tur og nyyyyt:)

Skrevet

Innom og hilser på! :goodbye:

Har savnet å være her.. Så gøy at du venter en liten en igjen! :rodmer: Herlig! Håper på å få fulgt deg fremover :klemmer:

Skrevet

Oi, her er det lenge siden jeg har vært innom! Håper du har det bra og koser deg masse på tur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...