Pasha Skrevet 29. november 2007 #2961 Del Skrevet 29. november 2007 ang det med morkaka di. Hadde han krympet i magen eller hadde han bare ikke vokst mer? Pratet med naboen da vi kom hjem fra sykehuset med knirket og hun kunne fortelle at da hun var gravid med førstemann hadde morkaka sluttet å virket, så han hadde krympet inni i magen.Dvs gått ned i vekt, så han hadde masse ekstra skinn når han kom ut. Det samme hendte med nestemann, men da var de klar over det og følgte nøye med, slik at de kunne sette igang fødslen dersom det skulle skje igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 29. november 2007 #2962 Del Skrevet 29. november 2007 Godt å høre at alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. november 2007 #2963 Del Skrevet 30. november 2007 God helg, angelou. Kose deg sammen med den lille familien din :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. november 2007 Forfatter #2964 Del Skrevet 30. november 2007 Gutten min gjør ikke så mye annet enn å sove nei Han er stort sett våken for å få mat + litt til innimellom. Faktisk tok jeg det første bildet der han var våken igår Nå har han fått navn også, ikke verst at vi greide å bestemme oss, nesten litt imponert. Kommer ikke til å legge ut bilder/navn her inne... Angående det med morkaka så har han ikke krympet i magen min nei, bare ikke vokst så mye den siste tiden som han skulle Ellers er jeg bare utrolig heldig, for nurkeliten er altså kjempeeksemplarisk. Er jo slitsomt selvfølgelig, og det Madden sier om at det er kaotisk er helt sant, er jo ikke system på noe jo - og det er litt vanskelig for en kontrollfreak som meg Sliter litt med å få han til å sovne i vogga si da, han vil helst ligge i senga hos meg. Ligger jo og ammer han før vi sovner, og selv om han sovner da, og jeg prøver å smyge han oppi vogga, så våkner han og begynner å surve, så er helt avhengig av at han sover tungt før jeg gjør det. Og når han skal ha mat om natta så greier jeg ikke holde meg våken Men, puppen er jo der om jeg sover eller er våken den,men... Idag kommer mamma for å hilse på - gleder meg til å få besøk av noen av mine nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. november 2007 #2965 Del Skrevet 30. november 2007 :rødme: Så koselig. Tar nok litt tid å få innarbeidet rutiner. kose dere sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 30. november 2007 #2966 Del Skrevet 30. november 2007 Livet blir nok snudd litt på hodet når det har kommet en tredjemann inn i familien ja :rødme: Men det høres hvertfall ut som du nyter tilværelsen :-D Ha en flott helg angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 30. november 2007 #2967 Del Skrevet 30. november 2007 Gleder meg til å se!! :rødme: (du må bare legge meg til først.. ) Flott navn forresten!! Er ikke alltid like enkelt å bli enige..vi ble heldigvis også relativt raskt enige om navn..greit å ikke måtte krangle om det! Sånn er det med vår lillemann også, han nektet plent å sove i vogga, gjør det tidvis enda..og han har ikke før den siste uka begynt å kunne roe seg selv hvis han våkner etter amming! Jeg legger ham over i senga hans etter amming om natta, og det har ikke vært populært å våkne der..når han vet at han kan få ligge inntil mamma og kose!! :rødme: Det går seg nok til skal du se!! God helg Angelou!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 30. november 2007 #2968 Del Skrevet 30. november 2007 Så fin han er, også kjempefint navn da :rødme: Her vil ikke lille snupp heller sove i vogga, så den skal vi sette bort. På dagen sover hun på ett teppe inne og ute i vogna, og på natt i sprinkelseng. På dagen må hun gjerne vugges i søvn, men på kvelden og natta sovner hun av seg selv Håper han fortsetter å være så snill og grei da, også kan jeg trøste deg med at det blir mer rutiner etterhvert, og myyye mindre slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. november 2007 #2969 Del Skrevet 30. november 2007 Må egentlig innrømme at jeg har sniktittet her en stund, grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. desember 2007 #2970 Del Skrevet 3. desember 2007 Kjempefint navn ja Godt at kos og stas forhåpentligvis overskygger slit og ork i en slik situasjon. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #2971 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi koser oss vi, men slitsomt er det, selv om vi har fått en veldig snill gutt :rødme: Han er ikke særlig interessert i å legge seg før mellom to og fire om natta, men sover da i seks timer i strekk når han først sovner. Og så er han helt desperat etter pupp om kvelden, og igår så snek vi i han smokk, for det kommer til et punkt der han bruker puppene mine som smokk, og det går ikke. Helt tydelig at det er sugebehovet han trenger å få tilfredsstilt, for han suger på smokken som bare det. Men, det er bare på kvelden Resten av dagen sover han i vogna si og koser seg når han er våken. Skal til legen idag, har fått monsterutslett over hele kroppen som klør som bare det. Skjønner ikke hva det kan være for noe, aldri hatt sånn før. FØrst infeksjon, og nå dette - snart nok nå synes jeg Og så må jeg bare skryte litt av min fantastiske sambo, han er så flink til å hjelpe meg, avlaste meg og stille opp at jeg blir helt rørt. Ja, må sippe ltt for det også, alle hormonene som ikke var tilstede under svangerskapet har kommet for fullt nå altså Er ikke så mye "tilstede" her inne om dagen, kommer nok sterkere tilbake. Er inne og leser og oppdaterer meg da, men ikke noe flink å legge igjen spor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. desember 2007 #2972 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er helt greit at du ikke er så mye her inne for tida, du har jo andre ting som er mye viktigere Lille snupp hadde også stort sugebehov i starten, og det også mest på kvelden. Litt av grunnen er at de spiser seg opp da, slik at de sover lengre før de trenger mat igjen. Brukte litt smokk vi også, for som du selv merker, det er jo utrolig slitsomt. Men nå vil hun ikke ta smokken lengre, her er det bare tommelen som teller Hormoner vet jeg også endel om ja Har gått seg til litt nå da, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. desember 2007 #2973 Del Skrevet 3. desember 2007 Smokk er en genial oppfinnelse ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 3. desember 2007 #2974 Del Skrevet 3. desember 2007 Så heldig du er som har en gutt som tar smokk! Gullet spytter den rett ut, og gjett hvem som har vært smokk i natt? Joda, han har sovet med puppen i munnen halve natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. desember 2007 #2975 Del Skrevet 3. desember 2007 Nyyydelig liten tass Angelou! :rødme: Kan det være antibiotikaen du reagerer på? Ikke godt å vite når man får sånt utslett, kan jo være både ting du har inntatt eller ting huden har vært utsatt for! Håper dere finner ut av det og at du får noe mot kløen! Så flott at knerten tar smokk! Vi har hittil klart oss uten, men det er klart..han spiser jo på hendene sine i stedet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 3. desember 2007 #2976 Del Skrevet 3. desember 2007 Å! Glemte å si at lille gutten din er født på bursdagen min Godt å lese at dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. desember 2007 #2977 Del Skrevet 3. desember 2007 Så koselig å lese at alt er bra med den lille Men kjedelig med utslett!! Hva sa legen? Håper det er noe som går fort over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. desember 2007 #2978 Del Skrevet 3. desember 2007 Er godt mulig at det er antibiotikaen du reagerer på. Jeg fikk så mye utslett da jeg sluttet med antibiotika at det så ut som om jeg hadde vannkopper! Men det er bare en bivirkning. Godt å høre at dere koser dere og at du har en så fantastisk samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 4. desember 2007 #2979 Del Skrevet 4. desember 2007 Så bra at den sover i 6 timer om natta. Da får dere voksne hvilt litt også. Virker som en grei gutt du har fått. Og alt ære til mannen din for å hjelpe til og avlaste deg. Virker som at dere får til samarbeid veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 4. desember 2007 #2980 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har så mange tanker og ideer om hvordan min fødsel vil være. Men jeg aner egentlig ikke hvordan den blir. Ble fødselen din som du forventet deg? Ble du overrasket over noe, eller var du uforberedet på noe som skjedde under fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå