Tinúviel Skrevet 27. november 2007 #2941 Del Skrevet 27. november 2007 Gratulerer med den lille prinsen din Angelou! Og masse lykke til med barselperioden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2942 Del Skrevet 28. november 2007 I`m back Takk for alle gratulasjoner jenter Ja, nå har han endelig kommet, en liten og spinkel gutt, iallefall i forhold til sånn jeg hadde sett for meg, og sånn han egentlig skulle vært. Fødselshistorie får vi ta etterhvert, den gikk greit etter at de tok vannet(som var bæsjebrunt). Han hadde nemlig ikke hatt det noe bra i magen min den siste tiden, på grunn av at det var noe feil med morkaka mi(den var delt i tre og navlestrengen hang ikke fast i noen av dem, men i hinnene utenpå), så han er litt underernært, men ser ut ta det igjen med storm, glupsk som bare det er han, når han først bestemmer seg for å våkne Det var iallefall fryktelig deilig å endelig få komme hjem, for oss alle tre, for de siste dagene på sykehuset var lange, kanskje egentlig mer for sambo enn for meg, Jeg lå jo to dager i feberkramper med 40 i feber og en infeksjon i kroppen, som de fortsatt ikke skjønner hvor er, men antibiotikaen virker - heldigvis. Bakdelen er jo at nurkeliten får skikkelig magetrøbbel, men er bare tre dager igjen av kuren nå Og han er jo supereksemplarisk da :rødme: Morsfølelsen kom med en gang med meg iallefall, eller, ikke akkurat når de slengte han opp på brystet mitt, da tenkte jeg mest "er dette min? Han er jo så liten?" Men, etter et par timer var jeg solgt Og sambo er superpappa som har imponert damene på barsel STORT, han har tatt mye av stelling og div når jeg har vært syk, så er skikkelig dreven. Til og med amming har han begynt å interessere seg for Som dere sikkert skjønner så har jeg det veldig bra nå :rødme: Skal surfe dagbøkene deres en dag også , men akkurat nå har jeg ikke tid, men en stoooooooor til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 28. november 2007 #2943 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Å så godt å høre fra deg Angelou! Så fint at lillegutten spiser bra, skummelt med morkaka da! Er det vanlig at slikt kan skje uten at det blir oppdaget? Er vertfall kjekt å høre at du er bedre, å at sambo er flink å stelle sønnen sin.. det er sikkert godt siden du har vært syk. Det er er godt å ha deg tilbake angelou Å nok en gang, Gratulerer med gutten! Endret 28. november 2007 av Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. november 2007 #2944 Del Skrevet 28. november 2007 Så morsomt å høre fra deg angelou! Vannet mitt var også misfarvet, men ikke fordi det var noe i veien med morkaka da. Men det er flott å høre at alt går bra nå og at dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 #2945 Del Skrevet 28. november 2007 Så utrolig godt å høre at alt er bra med deg angelou! Og ennå bedre at dere er i god form alle sammen Gratulerer nok en gang, og kos deg i tilværelsen som nybakt mor :-D Gleder meg til å høre om deg framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. november 2007 #2946 Del Skrevet 28. november 2007 Så godt å høre fra deg og at det går bra med dere! Kos dere masse nå og ta dagbøkene etterhvert. Det er fullt forståelig og lov til å prioritere den lille nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. november 2007 #2947 Del Skrevet 28. november 2007 Så koselig å høre fra deg, og godt at alt går bra nå Også registrerer jeg at jeg tippa riktig dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 28. november 2007 #2948 Del Skrevet 28. november 2007 Så godt å se at du har det bra nå. Virker som du virkelig nyter din nye tilvarelse, til tross for oppstartsproblemer. Jeg ville trodd at problemer med morkaka ville vært oppdaget mye tidligere. Men opplevde du noen problemer den siste tiden før fødsel? Kos deg masse med lille gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. november 2007 #2949 Del Skrevet 28. november 2007 Velkommen hjem! Godt å høre at du er bedre og at lillemann har det bra Gratulerer så mye nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2950 Del Skrevet 28. november 2007 Slike problemer med morkaka kan komme av at det lå igjen rester i livmora mi etter utskrapningen min eller en tvilling som er gått til grunne, men ikke forsvunnet helt. Det er visst veldig sjelden, og ikke mulig å oppdage. Jeg har jo ikke merket noe, og begge UL mine har jo vært fine som bare det. Det er heller ikke noe farlig for fosteret, noe nurkeliten er beviset på. 9-10 på Apgarscore fikk han når han kom ut Annet enn at de ikke får all den næringen de trenger den siste tiden, og derfor blir litt slanke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 28. november 2007 #2951 Del Skrevet 28. november 2007 Har du tatt noen bilder av nurket ennå? Og har dere funnet navn til han ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2007 #2952 Del Skrevet 28. november 2007 Så deilig det må være å ha kommet hjem med gutten. Godt at det ikke var mer alvorlig med morkaka. Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 28. november 2007 #2953 Del Skrevet 28. november 2007 Du er hjemme!!! Så godt å endelig høre fra deg! Har tenkt masse på dere. Han er jo bare sååå nydelig! Skjønn, pen og perfekt! :rødme: Åh, som jeg misunner dere!! Skjønner at det ikke var helt greit å bli syk, men det ser jo ut til å rette seg nå da! Håper kuren får alt til å forsvinne! Nå må dere kose dere masse og nyt dagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. november 2007 #2954 Del Skrevet 28. november 2007 Godt å høre at alt står bra til med både deg og lillemann. Kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. november 2007 #2955 Del Skrevet 28. november 2007 Velkommen hjem Angelou! Er bra å høre at du er på bedringens vei og at lillemann spiser og er eksemplarisk Han skjønner vel at mamma trenger det akkurat nå. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. november 2007 #2956 Del Skrevet 28. november 2007 Så godt å ha kommet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. november 2007 #2957 Del Skrevet 28. november 2007 Velkommen hjem! Kos dere masse sammen, alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 28. november 2007 #2958 Del Skrevet 28. november 2007 Nå kan jeg skrive under på at prinsen deres er nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. november 2007 #2959 Del Skrevet 29. november 2007 Åååå!! så godt å høre at dere er på bedringens vei!! Ikke greit med antibiotika til små mager nei..vi fikk jo også en kur første leveuka hans..men det går veldig fort over når du er ferdig med kuren kan jeg trøste deg med! Er fryktelig nysjerrig på den lille mannen din...er ikke mulig å få se bilde da? Håper dere koser dere skikkelig nå som dere endelig er hjemme!!! Nyyt denne tiden selv om den gjerne er kaotisk og slitsom...en glemmer fort ubehaget senere, men minnet om de første herlige timene og dagene med den lille knerten, DET sitter spikret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. november 2007 #2960 Del Skrevet 29. november 2007 Herlige gutten Men gjør han ikke annet enn å sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå