smile Skrevet 25. november 2007 #2921 Del Skrevet 25. november 2007 Litt kjedelig når det blir en syk start men håper du kommer deg fort. Kos dere masse med go'gutten deres!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. november 2007 #2922 Del Skrevet 25. november 2007 God bedring angelou! Håper du blir fort frisk og nyter tiden med den lille gutten deres og din kjære MAsse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. november 2007 #2923 Del Skrevet 25. november 2007 angelou er fremdeles syk. 40 i feber Og legene klør seg i hodet og skjønner ikke hva som feiler henne De har tatt noen blodprøver de håper å få svar på i morgen. Nå håper hun bare at de finner ut hva som feiler henne og at hun snart drar seg til igjen. Hun vil naturlig nok snart hjem. Skal hilse alle her inne så masse fra henne. Hun gleder seg til kg-surfing igjne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. november 2007 #2924 Del Skrevet 25. november 2007 Huff, stakkars.. Håper hodekløinga til legene hjelper slik at de kan finne ut hva du feiler! Dette hørtes trasig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. november 2007 #2925 Del Skrevet 26. november 2007 Håper de finner ut av det sånn at du blir frisk og rask til å komme hjem. Sender masse gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. november 2007 #2926 Del Skrevet 26. november 2007 Du får ønske henne god bedring fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #2927 Del Skrevet 26. november 2007 Uff da, du får ønske henne god bedring. Synd at de ikke finner ut av det, men godt hun blir sjekket ordentlig opp. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. november 2007 #2928 Del Skrevet 26. november 2007 Høres ikke noe bra ut med så høy feber uten forklarlig grunn... Sender masse varme tanker din vei, og håper du blir frisk, så du og lille prinsen får kommet dere hjem. Men det er i alle fall godt dere er på et sted dere blir tatt vare på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 26. november 2007 #2929 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tror jeg leste et sted at det er vanlig med litt feber de første dager etter fødsel. Men at dette går over av seg selv. Det du har nå virker ikke som om det går over så lett. Håper de finner ut hva det er og at du klarer å komme deg hjem snart. Jeg tror også at høy feber indikerer infeksjon et sted i kroppen. Så det kan hende det kommer av urinveisinfekjson. Men det vet vel leger best. GOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. november 2007 #2930 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hadde feber under og etter fødsel. Under pga gruppe B-strep og etterpå pga urinveisinfeksjon og betennelse i stingene. Det gikk over etter et par dager. De er flinke til å følge sånt opp, og det bør de. Ei venninne av meg i Norge fikk høy feber etter fødsel men det tok så lang tid før de fant ut at det var betennelse i hele tarmsystemet så hun måtte fjerne endetarmen til slutt. Må nå leve på en væskediett og en bøtte med medisiner om dagen Nei, huff.. Jeg skulle ikke inn hit for å fortelle skrekkhistorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 26. november 2007 #2931 Del Skrevet 26. november 2007 Hils henne så masse fra meg!!!! God bedring vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. november 2007 #2932 Del Skrevet 26. november 2007 Først må jeg gratulere så mye med den lille prinsen Også vet jeg alt om å bli syk etterpå, selv om det ikke er det samme vi har, så du har min fulle sympati for det er ikke noe gøy Håper de finner ut av det, og at du får komme hjem snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 26. november 2007 #2933 Del Skrevet 26. november 2007 Hun er bedr ei dag :juhu: men de vet fremdeles ikke hva det er da, bare at det er noe antibiotikaen tar knekken på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 26. november 2007 #2934 Del Skrevet 26. november 2007 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. november 2007 #2935 Del Skrevet 26. november 2007 Åh! Det var godt å høre... Kan tenke meg det er vanskelig å føle seg sånn maktesløs... Men godt det finnes antibiotika! :-D Og ikke minst at det hjelper mot det angelou har Masse fortsatt god-bedring- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. november 2007 #2936 Del Skrevet 26. november 2007 Gratulerer så mye med gutten og god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. november 2007 #2937 Del Skrevet 26. november 2007 Så bra at du er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 26. november 2007 #2938 Del Skrevet 26. november 2007 Godt å høre at du er på bedringens vei angelou. Tøff start på barseltiden men det høres nå ut som at gutten din spiser og sover godt, og da er vel alt vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2007 #2939 Del Skrevet 26. november 2007 Godt å høre at hun er på bedringens vei. Får håpe du kommer deg hjem snart Angelou, og får kose med lilleprinsen og nybaktpappan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 26. november 2007 #2940 Del Skrevet 26. november 2007 Huff, ikke særlig å bli syk når man nettopp har født en liten en! Hadde også litt feber et par dager etter fødselen, men ikke 40 grader (og min minifeber skyldtes at melka kom, man kan få litt feber da). Håper du kommer deg på beina igjen fort, sånn at du kan kose deg hjemme med mannen og lillegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå